Afvallen vanaf april 2022

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door didi79, 23 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Ik dacht ook echt dat Duitsland veel goedkoper was. Maar nietet dit soort dingen sus.
    We zijn een dikke week weg. Het blijft vakantie, dus ik heb die courgette maar laten liggen. Inderdaad wat extra bewegen en zwemmen doen we hier ;)
     
    brownielover en Zonnestralen vinden dit leuk.
  2. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.968
    7.896
    113
    Vrouw
    Met al die beweging zal het vast meevallen. Ik ben deze week wel van de wagen gevallen. Maar dan zonder al teveel beweging. Hopelijk kan ik het maandag weer oppakken met wat extra beweging. Als ik bijvoorbeeld ga fietsen om aardbeien bij de kas te halen dan is dat weer 18 km op een normale fiets. Fingers crossed dat er relatief weinig wind staat.
     
  3. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Dames, ik kom hier nu definitief even afscheid nemen. Vandaag een laatste test gedaan, zie hier het rijtje. 9dpo ochtend, 11dpo ochtend, 12dpo avond, 14dpo middag. Ik ben tevreden! 30 mei de eerste echo.

    Heel veel succes met jullie afvaltocht en mogen jullie je doel bereiken. Ik ga een poging doen zoveel mogelijk gezond te eten en te bewegen, maar ik voel me vrij om te eten waar ik behoefte aan heb. Over 1,5 a 2 jaar zien we wel weer verder! (Als alles goed gaat...)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Fruity90 en brownielover vinden dit leuk.
  4. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.968
    7.896
    113
    Vrouw
    Mooi dat ze oplopen. Gefeliciteerd!

    @Baileyy heb je een fijne vakantie gehad?
     
  5. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.691
    1.885
    113
    Goedemorgen is er nog plaats voor een extra deelnemer? Ik wil ook minimaal 15 kg kwijt. Ben vandaag weer begonnen met mijn eten bij te houden via MyFitness pall. Bewegen moet ik echt een balans in vinden, omdat ik bijnieruitputting heb. Te veel en intensief bewegen zou mij weer kunnen uitputten
     
  6. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Ja de vakantie was heerlijk.. Helaas 2 kilo erbij.. pff ik hoop dat jet vocht is ofzo..
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  7. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.968
    7.896
    113
    Vrouw
    Een deel zal vast vocht zijn. Over een week weet je vast meer. Als je ineens veel meer gaat bewegen kan het lichaam extra vocht vasthouden.
     
  8. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.558
    2.542
    113
    Nederland
    Zeker, welkom :)
    Ik heb ook een tijd mijn voeding via die app bijgehouden en ben daar 2x flink mee afgevallen! Als je alleen zou gaan wandelen is dat ook al erg goed, lukt dat ook of is dat soms ook teveel?
     
  9. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.558
    2.542
    113
    Nederland
    Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Die 2 kilo is vast vocht voor iig een kilo ;) vliegt er vast zo weer vanaf!
     
  10. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.558
    2.542
    113
    Nederland
    Hier even een update. Mijn 1e week was ik een kilo afgevallen om die week erna (koningsnacht&dag, feestjes bbq en verjaardag) flink aan te komen. +1,7:eek: ondanks dat ik echt heb gecompenseerd overdag met eten. nu een week verder was er gisteren alweer een dikke kilo af en vanmorgen weer een halve. Al tel ik die niet officieel mee nog;)

    Volgende week ga ik een weekend naar London dus ik hoop dat al mijn afvallen nu niet weer dan zorgt dat ik opnieuw moet beginnen. :|
     
  11. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.691
    1.885
    113
    Ik ga het wandelen inderdaad weer oppakken. Elke ochtend een half uur ongeveer. En zoveel mogelijk ook nog in de pauze even naar buiten. Ik ga al altijd op de fiets naar het werk.
    En eerlijk zijn met invullen is belangrijk.
    Ik mag 1400 calorieën per dag. Gisteren heb ik die niet helemaal opgemaakt. Nu op het werk voldoende eten meegenomen. Ben benieuwd hoe het vandaag uitkomt.
     
  12. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Wat doen jullie tegen eetbuien. Ik kan de snoeperij maar niet laten staan.. zo moeilijk als het thuis ligt voor de rest van het gezin. 1 chocolaatje zijn er alweer 8 geworden net bij de koffie. Gewoon zo verslavend..
     
  13. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.691
    1.885
    113
    Tot nu toe lukt het om het niet te pakken. Ik heb het meer met plakjes kaas. Vaak als ik moe ben na een dag werken. Daar heb ik ook nog niet echt een oplossing voor gevonden
     
  14. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Maakt dat echt verschil tov gewone cola? Cola (icm chips) is echt een ding voor mij, zal niet zeggen echt verslaafd maar die kant gaat het wel op :oops:
     
  15. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Mag ik me ook aansluiten? Ik ben afgelopen tijd aangekomen en ben nu bijna net zo zwaar als op zwaarste punt laatste zwangerschap o_O toen zat ik binnen een week terug op gewicht dus dat kan ik de schuld niet geven helaas :cool: qua lijf is mijn grootste ergernispunt mijn buik (maar ja, 5 kinderen dus strak verwacht ik niet meer, iets platter hoop ik wel) en borsten maar of ik die kleiner krijg...

    Ik wil in ieder geval weer onder de 70 komen, liefst terug naar 65/67. Vanochtend zei de weegschaal 71.9 dus er moet niet heel veel af gelukkig. Afgelopen week heb ik wel meer gezien maar weet de precieze waarde niet meer dus ik start gewoon op 71.9:thumup:

    Ik weet alleen niet wat ik fijn vind icm gezin. Ja, m'n man niet zien, dat zou helpen :roflmao: Dan is het later naar bed dus meer snaaitijd, koek bij de koffie, extraatje dit en dat... Voor de kinderen wel goed aangezien die ondergewicht hebben maar voor mij niet. En bij man is ook te zien dat hij de 30 jaren gepasseerd is:p maar hij heeft nu eindelijk gezond gewicht ipv ondergewicht.
    Handigste lijkt me gewoon dagschema's inclusief de tussendoortjes zodat ik niet moet nadenken:oops: of ja, alleen of het lactosevrij kan/is ivm intolerantie.


    Deze week wel begonnen met meer water drinken. Dat is sowieso goed ;)

    En geen chips en koek meebesteld met de boodschappen voor morgen.

    koffie dronk ik met veel suiker, ik wil er naar toe om zonder suiker te drinken maar daar wil ik tijd voor nemen (3 klontjes op een mok was het:oops: nu 2)
     
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Ik doe ook mee. Door zware tijd met de jongste en chronisch slaaptekort ben ik nog zwaarder dan toen ik mij aanmeldde bij die diëtiste. Dus als deze miskraam achter de rug is, wil ik mijn gezonde eetlust aanwakkeren ipv t snaaien
     
  17. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    @toch3 of juist alleen maar lactose eten,stroom je zo snel leeg dat je vanzelf afvalt :roflmao: en de tijd dat je op de wc zit of bank ligt met buikpijn, kun je ook niet snaaien :D wel alle ramen open houden en open vuur verboden


    (Heb t wel eens gehad door verkeerde inschatting bij all you can eat restaurant, enige dat ik deed wat sprinten naar de wc..de rest had eind vd avond de broek los... ik was juist lichter en leeg. En ja zonde van t geld idd)
     
  18. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.558
    2.542
    113
    Nederland
    Cola zero scheelt qua kcal echt enorm want er zit niets in, en qua smaak lijkt dat het meest op gewone cola. Denk dat er best veel winst uit te halen valt. En chips afwegen tot 30gram en dan bij 1 bakje houden.:)
     
    toch3 vindt dit leuk.
  19. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Cola zero ben ik ook fan van! En goed koud helemaal lekker :)
     
    toch3 vindt dit leuk.
  20. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Ook een manier ja maar dan ben ik liever te dik :roflmao:
    Wel handig bij obstipatie, glas melk en 0,0 verstopping meer:oops::D
     

Deel Deze Pagina