Afvallen vanaf januari '21

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Loveloes, 6 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Ik heb hem gedownload, en heb eergister de eerste les gehad. Heerlijk. Vanavond de 2e les. Heb er nou al zin in. Oudste zoon gaat mee op zijn fiets.
     
  2. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Wauw! Sportief hoor.
    Ik zal mijn week eens bekijken. Qua hardlopen is het nog niks. Ik ben deze week pas bij les 1 begonnen.

    ma: wandelen 11 km
    di: hardlopen 3 km, wandelen 8,5 km
    woe: wandelen 6,5 km
    do: hardlopen 3,5 km, wandelen 7 km
    vrij: wandelen 11 km

    Het weekend ga ik sowieso weer 1 keer hardlopen. Verder hoop ik dagelijks min. 8 km te kunnen wandelen. Ik loop 5 km per uur. Het lukt mij niet om sneller te lopen. Nou ben ik ook een stuk kleiner dan jij, dus zal ook wel iets met mijn korte beentjes te maken hebben. ;)
     
  3. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.303
    7.258
    113
    Zo, dat ziet er ook super goed uit. Heerlijk om zo bezig te zijn met bewegen he! Ik ben ook begonnen met Evy met hardlopen. Viel zo tegen in het begin :( goed dat je bent gestart!!
     
  4. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Leuk! En, hoe ging je 2e les?
    Ik heb gister de eerste week afgerond. Vandaag en morgen ben ik vrij. Vond je het goed vol te houden? Ik merk wel dat het zwaar is voor mijn knieën.
    Leuk trouwens dat je zoon meefietst!
     
  5. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Ik ben al heel vaak met Evy begonnen. Het eerste jaar netjes alle lessen gevolgd. Toen in het najaar weer gestopt met alle sporten. Het volgende voorjaar weer Evy gepakt. Zo gaat het ieder jaar. Stom van me, maar ik haat sporten in de winter. Ik denk dat ik de eerste 15 lessen met Evy doe en daarna pak ik het weer op. Dan haal ik 5 km met 2 korte looppauzes. Twee jaar geleden combineerde ik het met zwemmen. Ik rende dan naar het zwembad (7 km) waar mijn man met de auto en onze spullen heen reed. Dan gingen we een uur zwemmen. Ideale combinatie en heel goed voor de lijn. Maar dat gaat nu niet zolang de zwembaden dicht zijn.
     
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  6. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Ja ging goed. Morgen rustig aan doen en dan zondag weer. Ja is wel goed vol te houden. Ik voelde mijn schenen wel toen ik begon met de les maar al gauw was dat weer weg.

    Ai das wel minder dat je last van je knieën krijgt.
     
  7. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Goed hoor, en ga je op je rustdag nog iets doen aan sport/ bewegen?

    Gisteravond met een diclofenac naar bed gegaan. Geloof dat dat wel geholpen heeft. Vanmorgen om 8 uur de eerste wandeling gemaakt: 3 km. Vandaag is voor mij qua hardlopen nog een rustdag. Morgen weer; les 4. :thumup:
     
  8. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.303
    7.258
    113
    Vanavond begin ik met mijn eerste IVF. Net nog 22 km hardgelopen :eek: nu kan het nog, hardlopen zal vanaf nu alleen maar lastiger gaan. Ben heel benieuwd wat IVF gaat doen met mijn sportprestaties/sportdrang.

    Vanaf vandaag ook weer gezond eten en proberen de laatste 4,5 kilo er af te krijgen. Geen idee of IVF en afvallen een goede combi is o_O. Iemand ervaring?
     
  9. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring met IVF maar wil je heel veel succes wensen. Ik ga duimen dat je binnenkort een positieve test hebt.

    en 22 km :thumup:
     
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  10. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    En, is het je gelukt? Heb je jezelf al gewogen?
     
  11. Inge1984

    Inge1984 Fanatiek lid

    10 sep 2015
    1.593
    1.413
    113
    Ik zou er vooral rekening mee houden dat je veel vocht gaat vast houden. De dagen voor (en na) de punctie had ik echt een hele gevoelige onderbuik. Het was echt voelbaar dat er zoveel folikels waren gegroeid. En hou er rekening mee dat de hormonen je zeker niet zullen helpen.

    Je mag in zo'n periode ook gewoon wel een beetje lief zijn voor jezelf. Heel veel succes!
     
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  12. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.303
    7.258
    113
    Dank je voor je reactie! Over dat vocht vasthouden, weet jij toevallig waar dat precies door komt? Door de spuiten om de follikels te laten groeien bijvoorbeeld? Of door de progesteron na de punctie etc? Ben ik wel benieuwd naar en dan kan ik het ook beter plaatsen. Ik wil graag precies kunnen verklaren wat er met mijn lijf gebeurt en waarom :)

    De punctie heb ik de meeste angst voor... is de ivf bij jou goed gegaan?
     
  13. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ja en helaas echt niets eraf :rolleyes:
    Vanaf morgen echt de koolhydraten beperken en proberen weer vaker te fietsen. Alleen touwtjespringen en wat krachttraining thuis werkt gewoon echt niet voor mij. Helaas...
     
  14. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    @Gymgirl Inmiddels haal ik trouwens wel met gemak 500 keer touwtjespringen :roflmao:
     
    Gymgirl vindt dit leuk.
  15. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Dit inderdaad @M061987 ... vooral ook niet te streng zijn tijdens je ivf, het is al zwaar genoeg! Sporten kan op zich wel gewoon hoor, maar rond de punctie voelt je buik vaak niet zo fijn en kan je beter rustig aan doen. Maar dat voel je vanzelf wel hoe dat voor jou is. Succes met je traject, hopelijk leidt het tot een mooi wondertje!
     
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  16. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    2 dagen geklust in huis. Gister nog gezond gekookt, maar vandaag had ik echt geen puf meer en hebben we gesnackt. Moet een keertje kunnen vind ik :rolleyes: Vanaf morgen weer op de gezonde tour!
     
  17. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.303
    7.258
    113
    Dank je wel, fijn wat ervaringen van jullie te lezen!
     
    Dreamer29 vindt dit leuk.
  18. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Hè balen! Maar laat je niet demotiveren, gewoon verder gaan. Soms zit je op een soort plateau en dan val je daarna ineens weer af.
    Hahaha, dat is knap hoor! :thumup:
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  19. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Thnx! Laten we het hopen. Ik wil echt afvallen dit jaar dus de motivatie is er gelukkig wel. De weg ernaartoe is nog wat hobbelig :p
     
    brownielover vindt dit leuk.
  20. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.557
    2.542
    113
    Nederland
    Hé dames,

    Ik kreeg geen meldingen meer binnen dus even niet meer aan het topic gedacht.

    @M061987 Ik heb geen ervaring met een IVF traject maar wil je wel veel succes wensen en hopelijk heb je gauw een positieve test in handen!

    Hier vandaag 4 weken geleden sinds mijn start met personal bodyplan. Heb vorige week niet opgelet met eten (quarantaine) en vanmorgen was ik zelfs aangekomen.:o:

    Motivatie moet ik weer even zoeken. Als we maar weer naar buiten mogen:confused: Denk dat dat al veel zal uitmaken. Mijn studie lijdt er ook onder, daar doe ik ook al een ruime week niks aan. Ben heel mijn ritme kwijt. Nouja zodra het weer kan, vol goede moed verder.

    Ik lees hier van een paar dames die begonnen zijn met hardlopen. Is dat met Evy? En is het een beetje te doen? Mijn grootste struggle is bewegen. Ik haat sporten, stel het telkens uit en heb zoveel goede excuses. Dat werkt niet:roflmao: Ik wil eigenlijk zo'n personal trainer die me uit bed trekt smorgens en mee sleurt naar de sportschool. Haha:roflmao:
     
    2littlemonkeys en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina