Afvallen vanaf januari '21

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Loveloes, 6 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.033
    113
    Nederland
    Ik heb gisteren voor het eerst echt gesport. Gewichten gekocht en wat andere dingen en beneden aan de slag gegaan. Viel niet tegen. Morgen als het droog is mijn 1e ronde met Evy. Als het regent dan ga ik weer oefeningen doen thuis.

dreumesje vindt dit leuk.
  2. Gymgirl

Gymgirl Fanatiek lid

17 jan 2018
    1.961
    932
    113
    Vrouw
    Welke oefeningen doe je? Ik heb een paar maanden geleden ook gewichtjes gekocht maar die liggen te verstoffen.
    Succes morgen! Ik hoop dat het droog is.

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.033
    113
    Nederland
    Ik heb deze oefeningen gedaan

Bijgevoegde bestanden:

dreumesje vindt dit leuk.
  4. Gymgirl

Gymgirl Fanatiek lid

17 jan 2018
    1.961
    932
    113
    Vrouw
    Welke app is dat?

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.033
    113
    Nederland
    Dat is van mypersonalbodyplan. ik heb ook 2 andere apps, staan vrijwel dezelfde oefeningen in.

Bijgevoegde bestanden:

dreumesje en Gymgirl vinden dit leuk.
  6. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    (breekt in) Hoe gaat het??

7. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.067
    113
    Hihi! Gaat nu wel weer goed! Het was vreselijk. Ik heb nog nooit zo'n pijn ervaren en ben echt niet kleinzerig. Een volgende keer moet ik meer pijnstilling krijgen, anders ga ik dit nooit meer doen. Ook de hele dag nog vreselijke pijnen gehad.

Maar goed, voor een goed doel. Er zijn 9 eitjes gevonden! Hopelijk hebben we straks dus een paar mooie embryo's. Ik lig nu nog steeds in bed, direct ga ik douchen en proberen voorzichtig een stukje te wandelen buiten.
    Ik merk dat ik heel ongelukkig word van het niet kunnen sporten..

8. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Had ik ook de eerste keer, zorg dat je veel drinkt. Had je infuus of prik verdoving?
    Na de eerste punctie ben ik flauwgevallen in de badkamer. Dacht precies hetzelfde NOOIT meer. Nu de afgelopen punctie niks gevoeld. dag van punctie en de dag er na iets beurs en vrijdag nog gezellig gemaakt met vriendlief. Hoeveel folikkels hebben ze aan geprikt.
    Dat gevoel dat je door een bus bent overreden is heel herkenbaar. Vrijdag TP toch?
    Hoop dat het direct een plakker is!! Succes.

9. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.067
    113
    Wow flauwgevallen zelfs! Heftig!
    Ik kreeg een prik in mijn bil. Ik ga vandaag veel drinken ja, goeie tip! Mijn buik is al iets minder opgezwollen gelukkig.

Volgens mij hadden ze in totaal 10 of 11 follikels aangeprikt. Vrijdag terugplaatsing ja. Ben heel gespannen over het feit dat ik gebeld kan worden dat er geen bevruchting plaats heeft gevonden.

Ik moet nu ook 3x daags progesteron inbrengen. Ik vroeg me al af of ik daarmee gewoon kan vrijen! Heb jij dat ook?

10. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw

(sorry meiden voor dit tussen gesprek)

1ste 2 puncties utrogestan (zelfde idee) maar dat word zo een drap daar wilde hij zijn piemel niet in steken hahahaaha. Nu duphatson tabletten oraal, das ideaal :).
    Wanneer je vocht in je buik, hebt en dat heb je, moet je blijven drinken, vocht drijft vocht af. Doe dat ajb echt want des te rustiger je buik vrijdag des te beter. Misschien lekker een meditatiemuziekje, thee en een hittepit of kruik op je voeten, niet op je buik en al helemaal niet op je buik na TP. Zorg dat je voeten warm blijven, ook in bed, lekker sokken aan. Je valt dan ook sneller in slaap. Als je vragen hebt mag je me altijd een PB doen.
    Good luck girl.

(breek weer uit)

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  11. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Hoe ging het met hardlopen?

Een 9,7. Wat goed! Gefeliciteerd! Af en toe een cheatdag moet kunnen :D

12. Gymgirl

Gymgirl Fanatiek lid

17 jan 2018
    1.961
    932
    113
    Vrouw
    Hardlopen ging op zich goed, alleen mijn knieën. Daar heb ik echt last van. Mijn conditie is niet heel beroerd geloof ik. Na de les was ik niet kapot, ik had nog wel door kunnen gaan. Ik denk dat ik echt wat gewicht kwijt moet :oops:, dan is het minder zwaar voor mijn knieën.

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.033
    113
    Nederland
    Hoeveel km heb je gelopen?

Ik heb vandaag mijn 1e ronde erop zitten. Miezerde wel wat, maar voelde goed even eruit te zijn! 20min lang 1min lopen 1min hardlopen afgewisseld. Dacht eerst wat een makkie, maar aan het eind merkte ik wel dat ik een beetje buiten adem was haha:p

dreumesje en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  14. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.067
    113
    Goedzo! Zo leuk. Voor je het weet loop je de 5!

15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.033
    113
    Nederland
    Haha nou ben erg benieuwd, kan me er nu nog niets bij voorstellen.

Hoe gaat het met jou na vandaag?

16. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.067
    113
    Ik heb nog één dag rust genomen vandaag op advies van velen :) dus lang in bed gelegen en daarna naar de bank verhuisd. Redelijk gezond gegeten vandaag. Weegschaal gaf 65.6 kilo aan vanmorgen. Was wel even schrikken! Buik is nog dik. Morgen écht rustig aan een wandelingetje maken.

Ik merk dat ik het stukje eten nu het meest lastige vind. Ik heb maandenlang 1500 kcal gegeten 6 dagen in de week. Maar heb er moeite mee omdat weer op te pakken merk ik.

17. Gymgirl

Gymgirl Fanatiek lid

17 jan 2018
    1.961
    932
    113
    Vrouw
    Ik loop nu in totaal 3,42 km dus incl de wandel stukjes.

Goed hoor dat je bent gegaan. Dit is een mooi begin. Leuk idee toch dat je in juni 5 km kan hardlopen!

18. Gymgirl

Gymgirl Fanatiek lid

17 jan 2018
    1.961
    932
    113
    Vrouw
    @M061987 Las dat de punctie erg pijnlijk was. Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om vandaag nog even lief te zijn geweest voor jezelf.

19. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Die linker app heb ik ook. Daar staan wel goede oefeningen in.

20. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Spannend hoor! Ik ga voor je duimen!

Heb je nog een wandelingetje kunnen maken?

Deel Deze Pagina