Ja dat zeg ik ook al vanaf het begin. Nooit meer boven de 100 kg, zelfs niet als ik ook nog in de toekomst zwanger ben. Ik ben maar 1.65 en dus veel te zwaar.
Ha dames, ik lees wel mee, maar mee schrijven lukt niet altijd. Ik schommel inmiddels rond de 79, dus langzaam, maar gestaag gaat mijn gewicht wel naar beneden. Bewegen vind ik wel een dingetje! Zwemmen zou ik graag weer eens doen, maar dat kan voorlopig niet. Hardlopen mag nog niet, dus momenteel is het wandelen en fietsen voor mij. Ik probeer 1 x in de week een langere wandeling te maken van 2-3 uur en verder wat mogelijk is met 2 meiden. Als de klok straks vooruit gaat kan ik hopelijk s avonds ook weer wat makkelijker wat doen. Skeeleren wil ik wel weer eens proberen dan. thuis sporten lukt mij ook niet, weet niet wie het schreef... maar bij mij is dat een paar dagen fanatiek en dan zet ik me er niet meer toe. Dus ik accepteer maar dat t mijn ding niet is.
Qua gewicht blijf ik nu weer hangen. Van mijn buikomtrek is wel 1 cm af. Ik zie verder nog niet veel verschil in de spiegel. Ik heb de foto's van gister vergeleken met die van 19 januari maar ik zie gewoon hetzelfde, alleen mijn benen zijn wat slanker. Mijn buik is wel veel slapper, maar het heeft gewoon nog dezelfde vorm ofzo.. We hebben afgelopen week een loopband en een crosstrainer gehaald via MP, voor wat meer variatie. Gisteren ging ik hardlopen op de loopband maar wat is dat zwaar zeg! We hebben geen electrische dus je moet hem zelf in beweging houden.
Ik heb vorige week 3x gesport, wil dat deze week ook doen. Ik ben ook niet zo van de app hoor maar goed het moet maar
Hier doe ik alleen wandelen, fietsen en ik heb staand/lopend werk. Daarnaast een crosstrainer die ik probeer 2x per week te gebruiken. Dat is het wel. Ik heb ook nog gewichtjes en elastieken enzo.... Maar dat doe ik eigenlijk niks mee
De ene week 3x hardlopen en de andere week 4x hardlopen. Ik ga om de dag. De overige dagen (niet elke keer, ook wel dagen rust) billentraining/bovenlichaam via GymJunkies. Voor de rest doe ik alles lopend (jongste naar school brengen/hond uitlaten) of op de fiets (Naar het werk/winkel). Ik heb nog geen rijbewijs Voor de rest hebben we gewichten, weerstandsbanden, Fitnessbal, crosstrainer, loopband, hometrainer en een roeiapparaat staan voor de afwisseling.
Dat lukt mij dus echt niet. Ik vind een wandeling van een uur al best lang. Maximaal 1.15 uur. Maar het gekke is dat ik dat 'vroeger' met hardlopen ook had. Dan liep ik 10 km dat was precies een uur. Langer wilde ik niet. Hoever loop je tijdens zo'n wandeling? Goede calorieënverbrander denk ik!
Ik heb precies hetzelfde als jij! Om de dag minimaal een uur hardlopen en verder doe ik alles lopend, of het nu regent of niet. De auto staat hier al een jaar stil voor de deur. Heerlijk!
Om de dag een uur hardlopen? Vliegen bij jullie de kilo's er dan niet af? (eerlijk gezegd loop ik hard om af te vallen, want echt leuk vind ik het niet )
Ligt eraan hoeveel calorieen je eet doorgaans denk ik: ik heb calorieen verbrand, dus ik kan extra eten. Dan gaat er niks af
Hahahaha, snap ik. Ik probeer wel rekening te houden dat ik niets extra's ga eten. Ook al heb ik wel cheatdagen. Vanmorgen heb ik bijna 5 kilometer hardgelopen. (4,94 km) Vond het wel een pittige les, maar goed, wel gehaald.
Goedzo!! Ik heb gisteren voor het eerst in 11 dagen weer geprobeerd te hardlopen.. heb rustig aan 4 km gelopen. Vandaag weer proberen. Valt niet mee met die eierstokken maar ik hoop dat ik snel weer op mijn oude niveau ben!
Ik doe het pas sinds kort hoor, maar bevalt me goed. Ik zie het echt als me time, even heerlijk mijn hoofd leegmaken en dat lukt mij juist dan weer niet met een korte wandeling van een uur. Ik loop niet super snel geloof ik, iets van 4 km/uur. Vaak loop ik rond de 10 km.
Bij iig niet. Ik ren dan ook nog niet uur, nu een half uur. Ik eet nog volgens het Sonja Bakker boek qua hoeveelheid, maar ik blijf weer een beetje stilstaan met mijn gewicht.
Vanmorgen bijna 5km (4,9km) gelopen met de hond nadat ik de jongste naar school had gebracht. Heb nog wel spierpijn van gisteren door het hardlopen , dus ik denk dat ik vandaag niet zoveel ga doen
Ik heb gisteren 40minuten gewandeld. Vanavond aan de slag met mijn gewichten en matje. weegschaal was vanmorgen eindelijk weer positief, hopelijk daalt ie nog verder.
Ik merk altijd dat ik na een stukje lopen mijn spieren losser maak en dan minder last heb van de spierpijn. Ga je morgen weer hardlopen? Je inzet wordt beloond! Vanmorgen heb ik eerst 5,3 kilometer met de hond gewandeld. Rond lunchtijd gingen mijn man en ik lopend naar het stembureau. Toen we daar bijna aankwamen ontdekten we dat we het mondkapje waren vergeten. Lekker slim. Dus weer terug! Net het dagelijkse ommetje met onze zoon gelopen (is een challenge met de klas). Zo komt de teller voor vandaag al op 12 kilometer.
Ja dat had ik vanmorgen ook, maar zodra je gaat zitten en weer opstaat dan voel je het wel weer. Ik heb het voor morgen wel weer op de planning staan om te gaan hardlopen. Zo jij hebt ook al flink wat gelopen! Goed hoor! Is dat die ommetje app? Die heb ik ook, dat motiveert wel om er weer even uit te gaan.