In december was ik ook al zo ziek geworden. Toen lag ik met gruwelijke buikpijn in bed. Zo stom want ik hoef niet te cheaten, kan genoeg lekkers eten met keto. Maar goed hier leren we weer van toch?
Goede motivatie idd om niet te cheaten. @Kaylee1994 Gefeliciteerd! Geniet van je kleine vent. En ik sluit me aan bij de dames die zeggen het rustig aan te doen met afvallen. Maar je bent altijd welkom om mee te kletsen natuurlijk Gezellig.
Eten ging gisteren prima. Het was super gezellig met het bezoek. Ik heb wat kaas en studentenhaver genomen, wat prima is. Alleen wel een paar glazen rode wijn.
Zo gisteren lekker geborreld, paar wijntjes op ook! Wel veel groente erbij gesnackt. Vandaag weer normaal. O: 1 boterham met kipfilet en kaas 30+ L: grote kom zelf gemaakte soep van tomaat en paprika met volkoren cracker kipfilet. T: groente/fruit D: Italiaanse bol alla recept Sonja met extra groente
Zo 96,6.. ben sinds ik weer normaal kan eten dus ongeveer 1.5 terug aangekomen maar dat was te verwachten omdat mn maag en darmen enz nu toch weer ‘gevuld’ zijn, maar ik ben er zeer tevreden mee en nu dit vasthouden en nog lager komen met het gewicht! Ik ga nu even lekker wat te eten fiksen denk brinta ofzo of havermout en dan ga ik lekker een voetenbadje klaar zetten en lekker een gezichtmaskertje op doen en mn wenkbrauwen doen en mn ‘snor’ weghalen enz en daarna creme op mn gezicht doen en dan later op de dag even sporten en dan lekker een haarmasker in doen en douchen en niks meer doen! ♥️
Ik snap jullie reacties heel goed. Door omstandigheden geef ik geen borstvoeding. Ik begrijp dat het niet verstandig is om vlak na de bevalling intensief te sporten/diëten, maar mijn probleem is dat ik heel snel geneigd ben om ongezonde dingen te eten. Daarom hoop ik in deze groep de motivatie te vinden om gezonder te eten, omdat ik dat best moeilijk vind. Qua bewegen doe ik nu het wandelen opbouwen en 6 weken na de bevalling wil ik weer wat intensiever gaan sporten.
@Kaylee1994 gefeliciteerd en welkom! Vandaag: O: afbakbroodje met rosbief T: niks L: 2 crackers rosbief en kop tomatensoep T: appel D: spaghetti met spinazie, paddestoelen, gehakt en roomkaas Ik blijf nog steeds hangen op hetzelfde, maar ben nu wel ongesteld geworden. Hopelijk zakt mijn gewicht voor dinsdag/weegdag nog iets.
Ik vandaag een broodje Subway tonijn gehaald een halve een bruine met zonnepitten erop Heb zo genoten ervan Nu 5 weken geen chocolade gegeten geen redbull geen snoep Beloon ik me zelf af en toe met een maaltijd na keuze. Maar geen frietjes. Probeer het gezond te houden
Gefeliciteerd @Kaylee1994 en welkom! Hebben jullie nog plannen op deze zondag met storm? Hier op het vakantiepark waait het enorm, we rijden vanavond terug rond 17.15 en maken een tussenstop om uit eten te gaan. Ik vind het helemaal niks om terug te rijden in die wind en we rijden met 2 auto's, dus ik moet ook zelf rijden. Hopelijk komen we heelhuids terug. Morgen weer de draad oppakken, zin in!
Jawel we hebben geboekt tot maandag, maar alles is al ingepakt en mijn vriend wil niet pas morgen gaan. Die denkt het valt wel mee We zijn hier ook met een ander stel, dus overlegd en we gaan nu iets eerder weg, half 4 en dan rond 4/half 5 uit eten wanneer de piek van de storm er is en dan rond 18en naar huis.
Dat is flink balen! Maar het houdt inderdaad wel de motivatie hoog om gezond te blijven eten. Hoe is het nu met je? Succes met de terugreis! Zou dit ook niet cool vinden, waait echt heel hard Eet smakelijk vanavond! Hier vanmiddag een uur power yoga gedaan. Het was pittig, maar zo lekker! ♡ Doe nu al 39 dagen elke dag yoga, minstens een half uur. Had niet verwacht dat vol te houden Dagmenu: O: brinta met appel en kaneel L: bolletjes met pindakaas, smeerkaas en kipfilet A: verse erwtensoep
Doe je dit thuis of in de sportschool? Ik ga nu naar de sportschool maar vanaf april kan ik overdag niet meer gaan. Ik doe nu clubpower, clubyoga en soms pilates. als je het thuis doet ben ik wel benieuwd waar. Dat zou een goede oplossing kunnen zijn voor straks.
Gefeliciteerd met de kleine man!! En Welkom! Zelf ben ik begin dec bevallen en ik wilde ook zo snel als mogelijk weer iets doen aan het lijf. Ik heb braaf, met veel moeite, de eerste 6 wkn uitgezeten en vanaf toen begonnen met sporten. Gezond eten is nooit verkeerd, zo denk ik er ook over. Hopelijk helpt deze groep je daar bij!!
Thuis! Vind yoga in de sportschool nog een stap te ver gaan Via YouTube doe ik Yoga with Adriene, echt een aanrader! Ze heeft elke maand een kalender die je mee kunt doen en soms zijn die video's best kort en dan kies ik gewoon nog een andere video om erna te doen. Ze heeft echt enorm veel video's dus de keuze is echt enorm. Voor ieder wat wils zegmaar. Vind haar echt heel fijn om naar de luisteren en ze doet het heel leuk. Moet soms echt enorm lachen om haar, ze is ook best goofy Ben benieuwd wat je ervan vindt
heb even gekeken maar dat is mij te ‘langzaam’ ik doe de yoga vooral voor het stretchen van mijn spieren omdat die door het sporten vooral in de bovenbenen flink verkort zijn en ik daardoor juist last krijg. Ik ben zelf een heel nuchter type juist. @Kaylee1994 gefeliciteerd! En rustig aan hoor met sporten. Eerst goed herstellen is heel belangrijk.
De Afval Toppers! Calorieën tellen (CAL) Sylva (33) Start: 100.8 kg - Huidig: 86.4 kg (- 0.5 kg) - Streef: 73.5 kg (1e doel 85.8 kg) Snoopy1979 (40) Start 98.7 - Huidig 93.5 (-5.2) - Streef 70 Meisje93 (26) Start: 75kg - Huidig: 74,4kg (-0,6kg) - Streef: 68kg LisbethSalander Start: 60kg - Huidig: 60kg - Streef: 54kg Vulpix (27) Start: 83.7kg - Huidig: 80.8kg (- 3kg) - Streef: 60kg Sonja Bakker (SB) Loes33 (36) Start: 96.7kg - Huidig: 90,7 (6 kg) - Eerste doel: 85kg MFE (33) Start: 68 kg - Huidig: 64,8 kg (-3,2) - Streefgewicht: 60 kg Besco (29) Start: 82,6 kg - Huidig: 74,6 - Streefgewicht: 69 Weight Watchers (WW) Melaniie (28) Start: 61.4 - Huidig: 59,8 (-1.6) - Streef: 52 MinnieMouse94 (25) Start: 84.0 - Huidig: 80.2 (-3.8) - Streef: 60 Poolvos Start: veel te veel - Afgevallen: 7,4kg - Streef: -30kg Magnolia29 (33) Start: - Afgevallen: 5,7 kg - Eerste doel: -10 kg juma (31) Start; - Afgevallen; 8.0 kg - Streef; -35kg Riean (33) start: 90.0 - afgevallen 3,0 - streefgewicht 68 - eerste doel 78 Koolhydraten Keto (KHDK) Elena22 (32) Start: 86.5 kg - Huidig: 78.4 kg (-8,1 kg) - Streef: 57 kg Koolhydraten beperkt (KHDB) Mamafiets (44) Start (1-1): 78.1 kg - Huidig: 74,8 (-3,3) - Streef: 65 kg Lotte (27) Start: 111.8 kg - Huidig: 96.6 kg (-15.2 kg) - Eerste doel: 85 kg Streefgewicht: 65 kg Mamachantal (30) Start 74.4 kg - Huidig 71 kg (- 3.2kg) - Streef 60 kg Eerste doel: 68 kg. Mybrand2018: Start: 121 kg - Huidig: 113.4 kg (- 7,4 kg) - Streef: 80 kg (eerste doel 100 kg) Aangepaste lifestyle (AL) Medj1983: start: 79 - huidig: 78.1 (-0.9) - streef: 66 Feye (32) Start: 85 kg - Huidig: 78.5 kg - Eerste doel: 75 kg Zonnestralen (31) Start: 113 kg - Huidig: 103.9 kg (-9.1) - doel1: 99 kg Muisje2016 (34): Start 94,7 kg - Huidig 84,9 (-9,8 kg) - Streefgewicht 80 kg. Kaylee1994 Start: 94 kg - Huidig 94 kg - Streefgewicht 70 kg Gezond leven (m.b.v. dietist) Ellalovescoffee (39) Start: 77.6 - Huidig: 72.8 (-4.8 kg) - Streef: max 70 Bmi 18.5-25 25-30 30-35 35-40 Meer dan 40
@Kaylee1994 ik heb je in de lijst erbij gezet, je staat onder het stukje aangepaste leefstijl.. en je bmi heb ik nu op rood gezet en je streefgewicht op groen.. weet niet in welke bmi klasse je zit maar anders moet je het maar ff veranderen, ook als je bent afgevallen enz kan je het gewoon veranderen
Ze heeft ook wel video's waar flink tempo in zit en die juist gericht zijn op het stretchen. Jammer dat je het niets vindt. Hopelijk vind je snel iets wat je wel thuis kunt doen en wat bij je past. Er zijn genoeg kanalen met yoga video's. Komt vast goed!