@Mamafiets dankjewel! En jij nog gefeliciteerd! @Loes33 ben ik ook zeker! Yes, wat goed! Zo heerlijk om die 90 uit te zijn he. Komt morgen vast goed met je weegmoment Ben heel erg benieuwd! @melaniie ja ben nog - 0.2 kg extra kwijt geraakt sinds zaterdag. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht omdat het al zo hard was gegaan Stond perplex vanochtend. Alvast heel veel plezier tijdens carnaval van het weekend!
Lekker bezig @Sylva @melaniie Ik gebruik het recept van lowcarbchef Net een stukje bonbonbloc gepakt. Voel me down. Zoon is nog steeds ziek thuis. En ik wordt gek van het gehoest. (En kan me voorstellen wat dat met hem doet) Vanmorgen ha geweest. Gelukkig mag hij vanavond codeine tegen het hoesten.
Ah, niet leuk dit. Hopelijk helpt het middeltje! Ik ben ook thuis ipv op mn werk met een ziek kind. Voelt naar om mn werkgever op te bellen met de boodschap dat ik echt niet kan komen werken, maar het is niet anders. Eerste keer in 2,5 jaar tijd.
Woehoe @Sylva you go Girl! @Mamafiets zo sneu als ze ziek zijn. Hier ook 2 meisjes die al weken aan het hoesten zijn. Fijn dat hij codeïne mag, hopelijk geeft het een gewenst effect.
Vervelend is dat. Maar je kind gaat gewoon echt voor. En daar is meestal wel begrip voor. Zeker als het maar zelden voorkomt. En beterschap ook daar! Ik kan gelukkig vanuit huis werken en heb flexibele tijden. Dus hoef geen vrij te nemen.
Dat scheelt wel. We lossen het eigenlijk altijd zo op dat mijn man thuis werkt. Die zit ergens op kantoor en kan vanuit huis ook wel redelijk werken. Vandaag alleen een belangrijke afspraak. Ik werk in het onderwijs dus gaat een stuk minder makkelijk. Gelukkig geen functie waarbij er een hele klas naar huis moet.
Dag meiden! Ik schaam me diep, zolang niet hier geweest en niets later horen.. Ik zat thuis met 2 zieke kindjes, man ziek, en een overleden familielid waar we veel tijd in hebben gestoken. Dus ik heb eigenlijk even niet aan hier gedacht Inmiddels allemaal weer redelijk opgekrabbeld, loop nu alleen zelf te kwakkelen, maargoed het is bijna voorjaar dus dan moeten we ons vanzelf wel weer fit gaan voelen Afvallen is wel gewoon doorgegaan! Zit inmiddels op -10,7kg, heel fijn! Je begint het eindelijk ook te zien en ik pas alweer 1 (van de 20 haha) oude broek Hoop dat met jullie ook alles goed gaat en het afvallen voorspoedig gaat!
De Afval Toppers! Calorieën tellen (CAL) Sylva (33) Start: 100.8 kg - Huidig: 85.1 kg (- 1.6 kg) - Streef: 73.5 kg (2e doel 79 kg) Snoopy1979 (40) Start 98.7 - Huidig 93.5 (-5.2) - Streef 70 Meisje93 (26) Start: 75kg - Huidig: 74,4kg (-0,6kg) - Streef: 68kg LisbethSalander Start: 60kg - Huidig: 60kg - Streef: 54kg Vulpix (27) Start: 83.7kg - Huidig: 80.8kg (- 3kg) - Streef: 60kg Sonja Bakker (SB) Loes33 (36) Start: 96.7kg - Huidig: 90,4 (6,3kg) - Eerste doel: 85kg MFE (33) Start: 68 kg - Huidig: 64,8 kg (-3,2) - Streefgewicht: 60 kg Besco (29) Start: 82,6 kg - Huidig: 74,6 - Streefgewicht: 69 Weight Watchers (WW) Melaniie (28) Start: 61.4 - Huidig: 59,2 (-2,2) - Streef: 52 MinnieMouse94 (25) Start: 84.0 - Huidig: 79.4 (-4.6) - Streef: 60 Poolvos Start: veel te veel - Afgevallen: 7,4kg - Streef: -30kg Magnolia29 (33) Start: - Afgevallen: 5,7 kg - Eerste doel: -10 kg juma (31) Start; - Afgevallen; 10.7 kg - Streef; -35kg Riean (33) start: 90.0 - afgevallen 3,5 - streefgewicht 68 - eerste doel 78 Koolhydraten Keto (KHDK) Elena22 (32) Start: 86.5 kg - Huidig: 78.4 kg (-8,1 kg) - Streef: 57 kg Koolhydraten beperkt (KHDB) Mamafiets (44) Start (1-1): 78.1 kg - Huidig: 73,3 (-4,8) - Streef: 65 kg Lotte (27) Start: 111.8 kg - Huidig: 96.6 kg (-15.2 kg) - Eerste doel: 85 kg Streefgewicht: 65 kg Mamachantal (30) Start 74.4 kg - Huidig 71 kg (- 3.2kg) - Streef 60 kg - Eerste doel: 68 kg. Mybrand2018: Start: 121 kg - Huidig: 113.4 kg (- 7,4 kg) - Streef: 80 kg (eerste doel 100 kg) Aangepaste lifestyle (AL) Medj1983: start: 79 - huidig: 78.1 (-0.9) - streef: 66 Feye (32) Start: 85 kg - Huidig: 77.5 kg - Eerste doel: 75 kg Zonnestralen (31) Start: 113 kg - Huidig: 102.8 kg - doel1: 99 kg Muisje2016 (34): Start 94,7 kg - Huidig 84,9 (-9,8 kg) - Streefgewicht 80 kg. Kaylee1994 Start: 94 kg - Huidig 94 kg - Streefgewicht 70 kg Gezond leven (m.b.v. dietist) Ellalovescoffee (39) Start: 77.6 - Huidig: 72.8 (-4.8 kg) - Streef: max 70 Bmi 18.5-25 25-30 30-35 35-40 Meer dan 40
Leuk dat je weer wat schrijft. Snap wel dat je in die situatie niets van je laat horen hoor, dan ben je druk genoeg. En mooi resultaat al!
Wel begrijpelijk dat je je zo voelt *knuffel* Niets is zo naar als zieke kindjes en al helemaal als ze zich rot hoesten Hopelijk slaat de codeïne snel aan! Nou schrikbarend veel, 1.6 kg Mja, als je bedenkt dat het de afgelopen weken lichamelijk niet goed ging en alles er vorige week maandag uit kwam, dan is het niet zo vreemd Even ter illustratie van de cm die ik totaal aan buikomvang ben kwijtgeraakt. Zie bijlage! Ik begon op riem gaatje 1 en die zat echt strak toen. Nu zit hij voorbij het vijfde gaatje. Is echt bizar veel! Wel echt een mega mijlpaal behaald vandaag, kan niet stoppen met grijnzen Thanks! Hey! Maar dat geeft toch helemaal niet! Begrijpelijk dat je dan wel even wat anders aan je hoofd hebt dan hier gezellig zitten babbelen. Je hebt wel een heel mooi resultaat behaald al zeg! Super! Altijd fijn als je weer in oude kleding kan kruipen!
Dagmenu trouwens voor vandaag: O: yoghurt met granola en banaan L: brood met kipfilet en smeerkaas T: eierkoek en een rijstwafel met pindakaas A: Ovenschotel met kip en groenten (lowcarbchef)
hopelijk knapt je zoontje snel op @Mamafiets en helpt de codeine vanavond tegen het hoesten! @Sylva wauw echt heel goed, mag je trots op zijn met zo'n resultaat!
Ik heb meerdere keren de laatste berichten doorgelezen maar niks blijft hangen. Zieke kinderen, gebroken nachten en volgens mij ben ik nu aan de beurt. Ik mag blij zijn als ik deze week niet aan kom. De afgelopen dagen heb ik veel te slechte dingen gegeten om wat beter overeind te blijven.
Dank jullie allen voor de beterschap wensen. Zoon heeft vanmiddag een half tabletje gehad. Is superduf nu. Maar hoesten is wel wat minder heftig. Voor hij gaat slapen mag hij een hele. En als ik zie wat die halve al met hem doet dan denk ik dat hij heerlijk zal slapen vannacht.
Hopelijk snel weer beter en niet teveel schade. Ik stond net alweer voor de (veel te goed gevulde) snoepkast. Maar heb me ingehouden en gewoon een bakje studentenhaver gepakt. Dat snaait ook lekker weg.
Hopelijk voelt hij zich morgen een stuk beter nu hij de kriebel niet meer opwekt door het hoesten. Dankje. Goed dat jij je ingehouden hebt Ik heb daar nog nooit van gehoord. Ik ga eens kijken wat het is.
Sterkte daar met de ziekenboeg. Hopelijk raak je niet ziek. @Mamafiets dat zal inderdaad een rustige nacht worden voor hem, laten we hopen