Afvallen vanaf januari!!! Wie doet er mee!?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door roever, 20 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.828
    25.925
    113
    Vrouw
    Kinderen hebben vakantie. Man en ik hebben om de dag vrij genomen. Ik werk dus morgen en donderdag.
     
    MinnieMouse94 vindt dit leuk.
  2. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Dat is een flinke min! Succes met lekker thee drinken. :D
     
  3. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.828
    25.925
    113
    Vrouw
    15825474642142559393847052638548.jpg
    :roflmao::roflmao::roflmao:

    Straks weer aan de thee.
     
    Sylva, Zonnestralen en MinnieMouse94 vinden dit leuk.
  4. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.965
    7.895
    113
    Vrouw
    Ik doe mee.

    De thee staat al te trekken 15825478424837784399251794104692.jpg
     
    Sylva, MinnieMouse94 en Mamafiets vinden dit leuk.
  5. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.057
    3.526
    113
    Vrouw
    @Sylva je gaat echt goed! Top!
    @Mamafiets benieuwd naar je blog!
    @Brigitte1985 welkom!

    Ik heb zojuist weer wat oude, wijdzittende kleding weggedaan en ga als ik straks mijn eerste doel, 75kg, heb bereikt wat nieuwe dingen kopen.
    En ik ben heel benieuwd wat de weegschaal donderdag aangeeft. Doel was om niet aan te komen in de skivakantie, maar uiteraard hoop ik dat er zelfs wat af is.

    Wij zijn al bijna 2 maanden bezig met z'n allen!
     
    Sylva en Brigitte1985 vinden dit leuk.
  6. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Reageer zo even op jullie berichtjes!

    Ik doe ook mee! Halve liter groene thee met munt! ❤️

    IMG_20200224_154427_MP.jpg
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  7. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Brigitte1985 welkom! Leuk dat je ook mee komt doen! :thumup:

    @Mamafiets klinkt goed, ik ben echt heel erg benieuwd! :D Dat is echt bizar veel vocht wat je dan bent kwijtgeraakt :eek:

    Ja ik snap je! Ik had dat dus al bij de - 15 kg die jij nu tegemoet gaat. Maar die - 11 kg is ook al super netjes hoor, dat moet je natuurlijk niet vergeten! ;) Soms dan maak ik me hier wel eens schuldig aan dat ik het allemaal te langzaam vind gaan. Vervolgens denk ik weer, maar het gaat juist heel erg netjes en op een goede gezonde manier waardoor het op gewicht blijven straks appeltje eitje wordt. Het is een beetje dubbel :p

    @Loes33 dankje! :D Merk je geen verschil aan kleding? Vind het voor een plateau best vroeg om daar nu al op te komen. Kan het niet iets hormonaal zijn bij je? Of inderdaad dat je nu minder lijkt af te vallen door sporten en spieropbouw.

    @Feye thanks! :D Dat klinkt ook super fijn zeg om te grote kleding weg te kunnen doen en straks nieuwe kleding te mogen kopen :D Denk dat dat met al dat skiën wel goed komt.
     
    Zonnestralen en Brigitte1985 vinden dit leuk.
  8. Brigitte1985

    Brigitte1985 Fanatiek lid

    29 nov 2009
    1.000
    202
    63
    Vandaag begonnen met 2 volkoren crackers met smeerkaas.

    Een tosti bij de binnenspeeltuin. Ik had me voorgenomen een salade te nemen maar zaten allerlei dingen in die ik niet lust. Een te ingewikkelde salade hahaha

    1 zelfgebakken koekje van de kids en een stuk watermeloen

    En straks een bordje pasta. Dan komt de grootste uitdaging.... niet snoepen als de kinderen op bed liggen

    Alles in kleinere hoeveelheden dan normaal.
    Maar dan wel een hongergevoel de hele dag. Drink ook veel te weinig als ik thuis ben.
    Op werk gaat het beter


    Jullie zijn goed bezig! Wow die foto, wat een groot verschil zeg om je middel. Heel knap
     
  9. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.828
    25.925
    113
    Vrouw
    Nog even geduld. Ik heb tekst maar nog geen leuke plaatjes. En ik wil nog een leuk ontwerp. Plus wat technische details. Oja. En gezin en werk en sport en en en...

    Lekker. Kleding die te wijd zit. Doe je het definitief weg? Ik bewaar wel nog wat spullen. Voor het geval dat.

    Lekker. Munt. Ik ben eerst nog met de jongens naar een optocht geweest (biertje gepakt. En ze stonden snackjes uit te delen :oops:) en daarna nog een potje fortnite met oudste. En daarna een snel rondje hardlopen. Nu eerst douchen en dan eindelijk een grote bak thee.
    Niet te kleine porties maken! Hele dag honger is ook niet goed. En heel moeilijk vol te houden. En anders extra groenten toevoegen aan alles. Bijv naast de pasta wat tomaatjes en komkommer met rucola. Dan vult het wat meer en voegt nauwelijks calorieën toe. En is lekker.
     
    Brigitte1985 vindt dit leuk.
  10. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Brigitte1985 vindt dit leuk.
  11. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.828
    25.925
    113
    Vrouw
    20200224_181050.jpg
    Hehe. Eindelijk effe zitten.
    Gember fitness.
     
  12. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.057
    3.526
    113
    Vrouw
    @Mamafiets ik doe de kleren in een kledingzak en zodra deze vol zit, gaat het weg. Dus het ligt nog wel even in huis, maar uit de kast en het komt er ook niet meer in. Helpt mij ook, terugvallen is geen optie :)
     
  13. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.965
    7.895
    113
    Vrouw
    @Sylva ja dat is zeker dubbel. Het moet vol te houden zijn en het lichaam heeft tijd nodig om zich te herstellen. Maar van binnen zit er een gezonder persoon die er ook uit wil springen en die resultaat wil zien.

    @honger mijn zoon is als mij. Geef hem de touwtjes en hij zal echt veel te zwaar worden. Hij heeft altijd honger, wat ik ook doe. De behoefte matched niet altijd met het gevoel. Net als bij mensen met weinig trek die eigenlijk meer voeding zouden kunnen gebruiken. De kracht is voor sommige om dat gevoel de baas te zijn en te eten op basis van ratio ipv gevoel.
     
  14. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    #2454 Loes33, 24 feb 2020
    Laatst bewerkt: 24 feb 2020
    Nog niet noemenswaardig veel. Ben afgelopen week wel begonnen, maar 1 keer 4km gelopen/joggen en 1 workout van 50 minuten. Zal niet veel verschil maken in mn spieren denk ik.
    Ik meet wel, elke 1e van de maand. Ben benieuwd van het weekend!

    Misschien wel net als @Mamafiets te weinig gedronken afgelopen dagen. Fijn dat jij het weer kwijt bent in ieder geval! @Mamafiets

    Ik merk het ook aan mijn kleding. Ik kan weer wat broeken aan van voor mijn zwangerschap, dat is fijn. Ik ben nu bijna mijn zwangerschapskilo’s kwijt, dat is al een hele mijlpaal!
     
  15. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Brigitte1985 dat constante hongergevoel is niet handig nee. Eet je wel genoeg en niet te weinig? Misschien ben jij juist wel iemand die het beste de dag door komt met 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes. Het kan natuurlijk ook nog een kwestie van wennen zijn voor je lichaam die het nu met een normale hoeveelheid calorieën moet doen. Hopelijk gaat het snel beter bij je! Het begin is altijd het lastigst.

    Zeker lekker! Je wordt wel enorm omringd met verleidingen de afgelopen week hè :( Hoe ging je rondje hardlopen? Hoop dat je lekker hebt kunnen bijkomen met je bak thee ;)

    Dat is het hem inderdaad. Maar laten we maar niet vergeten dat heel veel kleine stapjes ook een grote maken. Ons doel is het beste te behalen als we het op een rustig tempo doen en niet te hard van stapel lopen :thumup:
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  16. Brigitte1985

    Brigitte1985 Fanatiek lid

    29 nov 2009
    1.000
    202
    63


    Ja ik denk te weinig, ga er vandaag opletten. Lekker veel komkommer en andere gezonde dingen meenemen voor tussendoor
     
  17. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Dit. Ik moet eten gewoon als brandstof zien waarmee je jezelf voedt en vanuit daar keuzes maken ipv keuzes maken vanuit zin, trek hebben in en gevoel.
     
    Mamafiets en Zonnestralen vinden dit leuk.
  18. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Zo goed bezig allemaal

    Ik ben naar toverland gegaan was super leuk ondanks af en toe regen

    Heb daar heerlijk genoten (qua eten) hahahaha
    Een spelt bol met brie walnoten
    Chocolade koekjes
    Stukje zuurstof snoep(mm die suikers)
    Erna naar de Mac gegaan :eek:

    Veggy menu met cola haha
    Eenmaal thuis nog meer cola

    En idd me buik echt opgezet. En nee geen cola zero


    Nou vandaag ga ik ervoor

    Ontbijt 2 eitjes gekookt en rest zien we wel
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  19. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.057
    3.526
    113
    Vrouw
    Vandaag eerste werkdag na bijna 2 weken vakantie. Ik moet zo'n eerste dag er altijd weer even in komen, al die collega's die direct wat van je nodig hebben...
    Voor de (eet)structuur wel weer lekker om aan het werk te zijn:
    O: gekookte eitjes en komkommer
    T: tomaatjes
    L: kwark met bosvruchten
    T: paprika
    D: avg
     
  20. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Succes weer, @Feye! Herkenbaar allemaal. ;)
     

Deel Deze Pagina