@Feye Ja precies! Het is gewoon een volkomen terechte plus en ik had het kunnen voorkomen. Dat is beter dan dat je aankomt terwijl je keihard je best hebt gedaan. Ik vanmorgen dus baantjes trekken, haal een man in die trager zwemt en werd daarbij zelf ook weer ingehaald door een oudere man die sneller dan mij zwom. Bij het inhalen trapte hij tegen mn hand. Hij draait zich om. Dus ik lach vriendelijk zo van; kan gebeuren. Hij; au, v*rd*mm*. Echt zo'n chagarijnig oud mannetje.
Ik zit weer aan de rookkaascrackers nu, en drie plakjes rosbief. Lunch wordt een gebakken eitje met spek en een bosuitje Avondeten wordt koolhydraatarme spaghetti bolognese (met heel veel groente door de saus, heb ik nu al zin in! Yum) Tussendoor heb ik wat plakjes worst/kaas en ik drink groene thee, spa en twee kopjes koffie. Succes vandaag weer allemaal!!
Oh, wel leuk om te delen: mijn dochter van 13 zei gisteren: "mam... waarom doe je eigenlijk nog keto? Je bent toch helemaal niet meer dik? " Zo lief! Ik ben nog wel dik hoor, natuurlijk niet meer zoals twee jaar geleden, maar ik ben zéker nog niet waar ik zijn moet. Maar dit was gewoon al een enorme opsteker.
Ah lief van haar @Vlinderbloem. Complimentjes krijgen van je dierbaren is zo fijn. Mag ik vragen hoeveel lichter je al bent dan 2 jaar geleden? En hoeveel wil je nog kwijt? Blijf je altijd keto eten? Of nu alleen om af te vallen? Vragenuurtje
Ik ben nu ongeveer 25 kilo lichter dan ik was, en blijf keto doen tot ik op mijn streefgewicht zit en daarna stap ik over op koolhydraatbeperkt. Ik zal altijd op koolhydraten moeten blijven letten, maar ik kan dan wel weer eens een gebakje eten op de verjaardag of een keer spaghetti of pizza ofzo. Maar zit er wel voor altijd aan vast idd. Heb ik er wel voor over hoor!
Knap van je! Ik snap wel dat je het lastig vind om jouw gewicht te vermelden in de lijst. Maar dat staat dan ook gelijk jouw prestatie. Die 25 mag je trots op zijn.
Als ik mij deze week gedragen had dan zou ik eind deze week naar een andere kleur gaan. Maar ik ben nog beroerd en het is vakantie. Het wil deze week niet echt lukken. Ik doe mijn best om niet door te slaan. Maar daarmee is alles dan ook wel gezegt.
@Vlinderbloem Wat goed dat je al zoveel kwijt bent, daar mag je echt trots op zijn! @Zonnestralen zet 'm op!
Hoi. Veel reacties weer. @Feye mooi resultaat in je vakantie @Vlinderbloem Dan ben je echt al veel kwijt! Lief complimentje ook. @Zonnestralen even schade beperken, en later weer goed oppakken. Wees lief voor jezelf
Ik heb zojuist besloten nav een filmpje op YT dat ik naast minder koolhydraten eten nu ook intermittent fasting wil gaan doen en dat voor 30 dagen gewoon eens als proef, morgen ochtend mn buik en benen opmeten hoeveel cm het is en mn gewicht en dan over 30 dagen weer kijken.. mijn tijdsvenster wanneer ik wil eten zal zijn tussen 12:00 en 16:00 verder water water water water en zero limonade en ander soort drinken waar geen suiker enz in zit Nou ben benieuwd over 30 dagen! Als het bevalt ga ik er misschien mee door en anders niet dat zien we over 30 dagen wel weer
@Lotte lijkt me heel pittig, knap dat je het gaat proberen hoor! 12:00-16:00 is best kort, hoeveel ga je dan eten? Is dat wat je normaal ook zou sten, maar dan in kortere tijd? Ik ga een weekend weg en even nergens rekening mee houden. Maandag begin in met boek 2 van Sonja. Resultaat van boek 1, in 8 weken: -7,3 kg, -13cm buik en -8 cm billen Maandag start ik weer, ga er vanuit dat er wel weer een kilootje bij komt.
@Vlinderbloem dat is super lief van je dochter! Hele mooie prestatie al hoor, bijna 25 kilo eraf. Daar mag je zeker trots op zijn @Zonnestralen irritant is dat he! Ik herken het wel. Het is niet leuk, maar misschien gewoon even accepteren dat het nu minder gaat en dan zodra je je weer fit voelt de draad oppakken? Zou wel proberen om er iets aan rekening mee te houden anders zit je straks met flink wat gewicht erbij en daar wordt je ook niet vrolijk van. @Lotte succes! Ik ben er geen fan van. Heb het mensen in m'n omgeving zien doen en die vallen er gewoonweg niet van af. Ja in het begin leek het te werken en ging het hard, totdat ze weer normaal gingen eten. Of ze vielen er juist niet vanaf omdat hun lichaam mega in spaarstand ging. Ben benieuwd wat het voor jou doet. @Loes33 dat zijn hele mooie resultaten! Veel plezier van het weekend en geniet ervan! Ik heb het er hier deze week ook een beetje moeilijk mee. Niet dat het qua afvallen niet goed gaat hoor, m'n pre-weekend gewicht is al - 0.5 kg maar ik heb echt mega trek in ongezond. Dus ik denk dat ik vanavond maar even een cheat meal inlas en hopelijk is het dan gewoon uit m'n hoofd. Heb echt mega trek in pizza Post straks even m'n dagmenu nog van gisteren en die van vandaag.
Wil het voornamelijk gewoon proberen om te zien of het werkt en of ik er wat extra mee afval en hoe het bevalt natuurlijk verder eet ik in die tijd dan gewoon wat ik normaal ook zou eten dus wat dat betreft veranderd er niet veel maar we zullen zien ben benieuwd!