De Afval Toppers! Calorieën tellen (CAL) Sylva (33) Start: 100.8 kg - Huidig: 80.2 kg (-1.1 kg) - Streef: 73 kg (2e doel 79 kg) 2deleg (38) Start: 92,7 kg - huidig 89,9 kg (-1,8) - Streef 75 kg Meisje93 (26) Start: 75kg - Huidig: 75,8kg (+0,8kg) - Streef: 68kg Koektrommel (27) Start: 93.4 - Huidig 93.4 (-0) - Streef: 70kg Kaatje92 (27) Start: teveel Afgevallen: 2,3 kg Streef: -30kg Suus1983 (36) Start : teveel Afgevallen: 4.9 kg. Streef 1e doel: -15 kg Larissa100: Start 65.4kg. Huidig 65.4 Streef: 60kg Sonja Bakker (SB) Loes33 (36) Start: 96.7kg - Huidig: 89,3 (-7,4) BMI 29,5 - Eerste doel: 85kg MFE (33) Start: 68 kg - Huidig: 64,8 kg (-3,2) - Streefgewicht: 60 kg Weight Watchers (WW) Melaniie (28) Start: 61.4 - Huidig: 59,9 (-1,5) Huidig BMI: 24,7 - Streef: 52 Poolvos (32) Start: te veel - Afgevallen: 9,1 - Streef: -30kg Riean (33) start: 90.0 - afgevallen 4,3 - Huidig: 85,7 kg eerste doel 78 Koolhydraten Keto (KHDK) Elena22 (32) Start: 86.5 kg - Huidig: 78.3 kg (-8,2 kg) - Streef: 57 kg Mama1504 (31) Start: 71 kg - Huidig: / - Streef: 57 kg Koolhydraten beperkt (KHDB) Mamafiets (44) Start (1-1): 78.1 kg - Huidig: 73,3 (-4,8) - Streef: 65 kg Papafiets (49) Start (17-4): 121,4 (+0,1) Magnolia29 (33) Start: - Afgevallen: -7 kg - Eerste doel: -10 kg Aangepaste lifestyle (AL) Feye (33) Start: 85 kg - Huidig: 74,5 kg (BMI 26,4) - Tweede doel 70 kg Muisje2016 (34): Start 94,7 kg - Huidig 83,6 (-11,1 kg) - Streefgewicht 80 kg. Snoopy1979 (40) Start 98.7 - Huidig 93.3 (-5.4) - Streefgewicht 70 Lotte- Start: 111.8kg - Huidig gewicht: 94,8kg (-17,0kg) - Huidig Bmi: 33,6 - 1e doel: 85kg -Streefgewicht: 65kg Gezond leven (m.b.v. dietist) Ellalovescoffee (39) Start: 77.6 - Huidig: 70.6 (-7.0 kg) - Streef: max 70 Bmi 18.5-25 25-30 30-35 35-40 Meer dan 40
@Mamafiets fijn dat ze in goede handen zijn! Paar dagen geleden hadden we het in dit topic over het aantal stappen op een dag. Dit heeft me gemotiveerd om wat meer te gaan wandelen. Heb nu al een paar keer 's avonds lekker een rondje gelopen in mijn eentje. Hoofd lekker leeg en in beweging, fijn!
Heerlijk @Feye! Doet een mens goed in deze tijden, we moeten toch een beetje in beweging blijven Mijn menu van vandaag (gisteren? ) O; Lindahls skyr straciatella met aardbeien T; snack komkommers, grillworst, blokjes kaas L; curry madras (over van de dag ervoor) T; stuk rode punt paprika A; sperziebonen met kippenvleugels uit de oven T; zelfgemaakte kha koffie/chocolademousse met stukjes hazelnoot
@Meisje93 wat leuk trouwens dat onze dochters even oud zijn! Gaat zij na de meivakantie ook naar school? S is van 13 maart dus zij zou net de dag dat de scholen dicht gingen haar eerste echte schooldag hebben, ze heeft wel vanaf januari 2 ochtenden in de week gewend. @Feye heerlijk even wandelen! Fijn ook even een momentje voor jezelf. @Magnolia29 mooi menu! Ziet er lekker en gezond uit Hier een goede nacht gehad, T kwam 1x voor een fles (daarvoor was het nog 2x) en sliep daarna meteen door, toen ik bv gaf kon ik hem vaak niet meer wegleggen. Hij is nu ook echt goed aan het aankomen, ben blij dat ik ben overgestapt. En stiekem even gespiekt op de weegschaal, 6 ons eraf sinds woensdag woensdag vul ik mijn gegevens weer in.
@Maaike87 het is toch wat anders geworden. De boodschappen kwamen en de kids zagen kippenvleugeltjes in de kratten zitten dus dat hebben we gegeten. Met heel veel groenterestjes die ik nog had. Zal het vandaag maken ik maak het met Chilibonen (minste koolhydraten), tomaten, paprika, creme fraiche, tomatenpuree, chilipoeder en sambal, gehakt, ui en verschillende soorten kruiden er door. Aah ook al een kindje die nog niet naar school kan. Hier heeft L er sinds gisteren geen zin meer in. Nee mama, heb toch vakantie?! Ja jongen mar die houdt ook een keer op Hij weet gewoon niet wat hem te wachten staat. Heeft van te voren ook niet kunnen wennen. Hoe doen ze het bij jullie op school? Ik kreeg gisteren bericht dat L zijn klas in tweeen is opgesplitst en dat ze om de dag naar school gaan en de vrijdagen wisselen. Zodat iedereen evenveel lessen heeft. @Feye oh wat heerlijk alleen gewandeld. Doe ik ook altijd. Muziek aan en gaan. Vanochtend weer even gespiekt op de weegschaal niet zwaarder beetje minder! Als het aan mij ligt kan ik elke dag wel wegen doe t niet, maakt t wat spannender
@Mama1504 bij ons splitsen ze de groep inderdaad ook op. S gaat dan dinsdag van 8.30 tot 15.30 en vrijdag van 8.30 tot 13.30 naar school, woensdag vrij en de andere dagen thuis werken. Vind het wel fijn dat ik nog een maandje verlof heb dan en het overdag wat rustiger is thuis Is L ook al gaan wennen voordat de scholen dicht gingen?
Ooh kijk! Ook goed geregeld. L gaat maandags en woensdags van 8.30 tot 14.15. En vrijdags tot 12. Nee L heeft niet kunnen wennen. Was echt net dicht toen hij voor het eerst zou wennen. ja heerlijk nog even verlof. Idd even lekker rustig rustig je verlof afsluiten
Zaterdag marktdag. Lekker zomer fruit gehaald en bij de bakker haal ik ook bijna altijd wel wat lekkere broodjes. Zaterdagochtend eten we altijd uitgebreid met z'n vieren. De enige keer in de week dat ik brood eet, vanmorgen een puddingcroissantje. Ook nog wat oranje koeken gekocht, maar die mogen de mannen maandag opeten.
Hier is ze van 6 maart. Ze zou op woensdag gaan wennen en maandag ging de school dicht. Gelukkig kon ze nog ze nog wel afscheid nemen van de psz. Na de meivakantie gaat ze 4 halve dagen naar school! Oh wat ging ze al vroeg wennen zeg. Super zeg. Hoe vond ze het op school?
Jeetje wat gaan jullie hard zeg! Ben je een dag niet op het forum, moet je bijlezen Gesmaakt heeft het zeker. Heel herkenbaar dat vreten als je ongesteld moet worden. De truc zit hem dan vooral in je inhouden, maar zeg dat maar tegen die horrormonen.. Wat rot dat je zoveel pijn hebt tijdens je menstruatie. Als je huisarts je niet serieus neemt, zou ik serieus een second opinion gaan doen bij een andere arts. Hier heb ik de eerste dag altijd erge krampen en pijn, maar daarna neemt het meestal snel weer af. Ja, zeker jammer. Maar het zit hem er dan ook vooral in dat ik helemaal los ga. Ik houd me dan niet aan normale porties en blijf gewoon eten. Dus of ik moet stoppen met cheat meals of als ik een cheat meal heb letten op wat ik eet en niet doorslaan. Vandaar de rem erop. Ja dat dan weer wel @Mamafiets dat is lekker!! Wel jammer van Papafiets, maar heel begrijpelijk dat het bij hem nu even niet lukt. Hoe gaat het nu met zijn ouders? Stuur nogmaals een stevige knuffel jullie kant op! ❤️️ @Kaatje92 yessss, super goed!!! Dat is weer 0.9 kg dichter bij je einddoel @Feye goed bezig! Geweldig dat je je er zo fijn bij voelt, goed voor de motivatie Hier net even een kwartiertje gewandeld samen met m'n man. Even lekker kunnen spieken hoe het ervoor staat met de bouw rondom onze wijk, leuk om te zien hoe alles vordert. Plus een beetje extra beweging naast m'n 45 minuten poweryoga vandaag is mooi meegenomen
Hé meiden, Ik had me voorgenomen me weer volledig te herpakken 2 weken geleden en dat is me redelijk gelukt. Ik was weer 1 kilo afgevallen. Gaat weer langzaam de goede kant op. Ik vergeet wel vaak mijn ww dagboek bij te houden. Ik krijg geen notificatiemeldingen ondanks dat dit ingesteld staat dus ik keek even terug en ohmy wat kletsen jullie véél. Zoveel, ik kan het niet bij benen en onthouden. Maar even een algemeen berichtje aan iedereen; Jullie zijn super goed bezig! Ook als het eens wat minder gaat. Jullie doen het top @Mamafiets sterkte met je ouders, wat fijn dat het beter lijkt te gaan en wat fijn dat er ruimte is voor extra aandacht. Ik duim dat ze er weer goed bovenop komen. Ik heb je blog ook doorgekeken en ziet er super mooi uit!
@melaniie jaaaa super goed van je! Één kilo is hartstikke netjes hoor Je hebt je ww dagboek helemaal niet nodig zo te zien
@Meisje93 ze vond het heel leuk op school! Gelukkig kon je dochter nog wel afscheid nemen, dat was anders ook wel heel jammer geweest.. @Sylva ja dan kan je er inderdaad beter niet aan beginnen, als er geen rem op zit. Lastig he, want af en toe wat lekkers moet wel kunnen natuurlijk. Maar als je van jezelf weet dat je doorslaat is dat dan wel moeilijk. Gisteren kwamen mijn schoonouders langs en we hebben in de tuin lekker geborreld. Heb niet teveel gegeten, wel weer een paar biertjes op zo verraderlijk met dit lekkere weer en na ruim 9 maanden onthouding kan er wel echt weer van genieten! Wel een stuk gewandeld nog gisteren en vanmorgen niet op de weegschaal gestaan, daar kan ik soms een beetje in doorslaan.. (als in 2x wegen per dag ) Vandaag niet zoveel op de planning, wil straks de houten tuinbank schuren.
Ik vind het makkelijker om bijvoorbeeld maar een stuk chocolade te eten dan uitgebreid te gaan barbecueën omdat je dan meerdere verleidingen hebt. Misschien moet ik het maar daarbij gaan houden Klinkt heel erg gezellig! Wow, 2x op een dag op de weegschaal? :O Maar wordt je dan juist niet onzeker van verschillende getallen zien staan? Succes met schuren straks!
Wel knap dat je dan maar een stuk chocola kan nemen, bij mij gaat vaak de hele reep op Ja erg hè 2x, ‘s ochtends en ‘s avonds En die getallen schommelen inderdaad enorm en weet ook wel dat het nergens op slaat. Heb ook een tijdje geen weegschaal gehad omdat ik echt te obsessief bezig was met mijn gewicht, dus moet oppassen dat ik daar niet in ga doorslaan. Kan me beter focussen op wat ik zie in de spiegel.
Ik heb vandaag niet meer gewandeld maar wel de tuinbank geschuurd en in de white wash gezet, toch een soort van beweging gehad Mijn menu vandaag: O: 3 boterhammen met kaas, ossenworst en grillworst L: salade van kikkererwten, 1/2 avocado, komkommer, feta, cherrytomaatjes, ui, citroensap en koriander T: havermoutreep en een Affligem blond A: krieltjes met kipschnitzel en salade
Vandaag echt super veel gelopen, wel heerlijk op het strand en de pier bij IJmuiden, prachtig weertje denk wel een klein beetje mn gezicht verbrand maar goed maakt niet uit, zo even gezicht wassen en creme erop doen nog even beetje tv kijken en verder niks doen Bekijk bijlage 649283 Bekijk bijlage 649284
Hmm.. Als je echt elke dag wil wegen, houd het dan echt bij 1x per dag. Meerdere keren per dag is echt niet goed. Ik probeerde hier 2x per week te wegen, maar ben zo'n controlfreak dat dat niet lukt. Dus ik weeg elke dag voor ik ga douchen en that's it. Focussen op wat je ziet in de spiegel is ook een goede, maar daarbij vind ik wel dat je toch wel flink wat kilo's kwijt moet zijn wil je verschil gaan zien.
De Afval Toppers! Calorieën tellen (CAL) Sylva (33) Start: 100.8 kg - Huidig: 80.2 kg (-1.1 kg) - Streef: 73 kg (2e doel 79 kg) 2deleg (38) Start: 92,7 kg - huidig 89,9 kg (-1,8) - Streef 75 kg Meisje93 (26) Start: 75kg - Huidig: 75,8kg (+0,8kg) - Streef: 68kg Koektrommel (27) Start: 93.4 - Huidig 93.4 (-0) - Streef: 70kg Kaatje92 (27) Start: teveel Afgevallen: 2,3 kg Streef: -30kg Suus1983 (36) Start : teveel Afgevallen: 4.9 kg. Streef 1e doel: -15 kg Larissa100: Start 65.4kg. Huidig 65.4 Streef: 60kg Sonja Bakker (SB) Loes33 (36) Start: 96.7kg - Huidig: 89,3 (-7,4) BMI 29,5 - Eerste doel: 85kg MFE (33) Start: 68 kg - Huidig: 64,8 kg (-3,2) - Streefgewicht: 60 kg Weight Watchers (WW) Melaniie (28) Start: 61.4 - Huidig: 59,9 (-1,5) Huidig BMI: 24,7 - Streef: 52 Poolvos (32) Start: te veel - Afgevallen: 9,1 - Streef: -30kg Riean (33) start: 90.0 - afgevallen 4,3 - Huidig: 85,7 kg eerste doel 78 Koolhydraten Keto (KHDK) Elena22 (32) Start: 86.5 kg - Huidig: 78.3 kg (-8,2 kg) - Streef: 57 kg Mama1504 (31) Start: 71 kg - Huidig: 69,4 kg (-1,6 kg) - Streef: 57 kg Koolhydraten beperkt (KHDB) Mamafiets (44) Start (1-1): 78.1 kg - Huidig: 73,3 (-4,8) - Streef: 65 kg Papafiets (49) Start (17-4): 121,4 (+0,1) Magnolia29 (33) Start: - Afgevallen: -7 kg - Eerste doel: -10 kg Aangepaste lifestyle (AL) Feye (33) Start: 85 kg - Huidig: 74,5 kg (BMI 26,4) - Tweede doel 70 kg Muisje2016 (34): Start 94,7 kg - Huidig 83,6 (-11,1 kg) - Streefgewicht 80 kg. Snoopy1979 (40) Start 98.7 - Huidig 93.3 (-5.4) - Streefgewicht 70 Lotte- Start: 111.8kg - Huidig gewicht: 94,8kg (-17,0kg) - Huidig Bmi: 33,6 - 1e doel: 85kg -Streefgewicht: 65kg Gezond leven (m.b.v. dietist) Ellalovescoffee (39) Start: 77.6 - Huidig: 70.6 (-7.0 kg) - Streef: max 70 Bmi 18.5-25 25-30 30-35 35-40 Meer dan 40