Heb best wel wat last van ongezonde cravings (chips, chocolade (pepernoten), koekjes,..) en dat is niet goed voor mijn gewicht dus hoe gaan jullie om met ongezonde cravings op deze dagen (Sinterklaas en de komende feestdagen.) Hoe kan ik die 'voorkomen?' Want er mag bij mij echt nog wel wat kilo's af!
Precies dit! Het enige dat werkt voor mij.. We hebben hier dan op dit moment ook niks in huis, alleen heel veel beschuiten en muisjes maar daar kom je dus ook gewoon van aan
Niet in huis halen inderdaad Heb hier bewust dingen als chocolademunten en een chocoladeletter in de schoen gedaan en geen pepernoten: die gaan in een grote pot en dan is het lastig afblijven. De munten en letter worden met het leven bewaakt door de jongens, dus daar kom ik niet eens in de buurt, haha! O ja, die beschuiten met muisjes heb ik ook elke keer weer gegeten. Maar komen ze je ondertussen de oren niet uit? Dat had ik en nu staan er ergens nog een paar beschuiten te verstoffen...
Zo net een grote kom zelfgemaakte bloemkool soep (door mijn man) met gehaktballetjes gegeten, lekker, lekker en vol vitaminen.
Sinds een maand heb ik spontaan controle over mijn snoepen. Ik heb een cyclus afgewacht voordat ik wat vertrouwen kreeg. Meestal gaat het tegen het einde fout. Maar deze keer niet. Ik weeg niet. Dan ga ik mij teveel focussen op de weegschaal. Mijn broeken zitten in ieder geval al wat losser. Met de feestdagen ga ik geen pauze inlassen. Dan raakt mijn lichaam weer gewend aan slecht eten, dat wil ik niet hebben. Chips ed lust ik nu niet meer omdat ik het veel te zout vind. Ik zal wel mee eten met het lekkere eten, maar met mate en icm groente. Wat ik mij af vraag als ik wat lekker zie is: Vind ik dit het waard? Dan is het antwoord bijna altijd nee.
Voor de weeglijst geef ik de nummers van eind december straks op. Ik zal niet cheaten tijdens de feestdagen behalve een appelbeignet en een oliebol op oudjaarsavond dus ik verwacht dat er nog wel wat af zal gaan komende weken. Sinds ik Keto eet heb ik 0,0 cravings meer. Ik ben volledig afgekickt van suikers ed. Ik kan ook overal langs lopen zonder dat het me nog maar iets doet. We hebben nu zoveel in huis voor de jongens maar het doet echt niks meer met me. Ik hou het bij mijn drie maaltijden per dag en tussendoor water en thee.
Ik draag sinds afgelopen zaterdag trouwens broekmaat 38. 3 broekmaten kleiner in 6 weken. Vandaag precies 7 weken bezig.
Afslank Toppers! Lotte(27) Startgewicht: 111,8kg Huidig gewicht: 105,4kg (-6,4kg) Streefgewicht: 70-75kg Meisje93 (26) Startgewicht: 75kg Huidig gewicht: 75kg Streefgewicht: 68kg Ellalovescoffee (39) Startgewicht: 77.6 Huidig gewicht: 76.1 Streefgewicht: 70 Jo913 (28) Startgewicht: Huidig gewicht: Streefgewicht: 75 xLoveBabyx (26) Startgewicht: 64kg Huidig gewicht: 63,7kg (- 300 gram) Streefgewicht: 58kg (Bij deze een begin van het lijstje, als je wilt kan je jezelf toevoegen aan de lijst, dit doe je doormiddel van het quoten van dit bericht en dan de [.quote]-[/quote.]weg te halen zorg er wel voor dat je altijd de laatste lijst heb want die is het meest up to date, Succes!) {PS} kies zelf een leuk kleurtje voor je naam enz, wordt de lijst lekker vrolijk van
Afslank Toppers! Lotte(27) Startgewicht: 111,8kg Huidig gewicht: 105,4kg (-6,4kg) Streefgewicht: 70-75kg Meisje93 (26) Startgewicht: 75kg Huidig gewicht: 75kg Streefgewicht: 68kg Ellalovescoffee (39) Startgewicht: 77.6 Huidig gewicht: 76.1 Streefgewicht: 70 Jo913 (28) Startgewicht: Huidig gewicht: Streefgewicht: 75 xLoveBabyx (26) Startgewicht: 64kg Huidig gewicht: 63,7kg (- 300 gram) Streefgewicht: 58kg Elena22 (31) Startgewicht: 86,5kg Huidig gewicht: Streefgewicht: 57kg (Bij deze een begin van het lijstje, als je wilt kan je jezelf toevoegen aan de lijst, dit doe je doormiddel van het quoten van dit bericht en dan de [.quote]-[/quote.]weg te halen zorg er wel voor dat je altijd de laatste lijst heb want die is het meest up to date, Succes!) {PS} kies zelf een leuk kleurtje voor je naam enz, wordt de lijst lekker vrolijk van
Wat ongelooflijk goed, Elena22! Dat zal enorm motiveren: zo snel zo'n mooi resultaat! Heb je je doel al bijna bereikt, denk ik? Herkenbaar! Ik ben van nature geen zoetekauw, maar tegen het eind van mijn cyclus kan ik me nogal zielig gaan vinden en vind ik dat ik best wel een mini bounty (uit de snoeptrommel van de jongens) mag of zo. En dan smaakt het me eigenlijk totaal niet! Heb een zoete guilty pleasure en dat zijn M&Ms, die met pinda. Die heb ik hoogzwanger veel te veel gegeten... Kan me daarbij nooit houden aan een paar. Dus die komen het huis niet in!
Ik ben ook blij Net weer eens kleren gepast en zo weer een hele stapel naar de hogere planken kunnen verhuizen. Ik had onderin twee stapels kleren gelegd die ik na de bevalling absoluut niet meer aan kreeg. Liep zeker nog acht weken in positierokjes rond... En nu ligt er nog maar een heel klein stapeltje onderin Zelfs mijn strakste rokje ging weer dicht. Het zag er nog niet uit hoor (nog klein rollade-effectje), maar toch: het ging dicht! Paar maanden geleden kreeg ik het niet eens over m'n bovenbenen Vind alleen die kilo's zo vreemd. Ik ben nog zo'n vijf kilo zwaarder nu dan voor m'n zwangerschap, maar grootste deel van mijn kleren van toen past wel. Daar neig ik dus ook naar. Weeg hooguit een keer per maand en dan op het juiste moment tijdens mijn cyclus Maar toch: die vijf kilo een keer zien verdwijnen lijkt me heel fijn...
Ik ben twee keer 40 kilo verloren (en weer aangekomen ). Maar toen ik die afviel had ik zelf helemaal geen weegschaal. Af en toe kon ik ergens wel even wegen, bijv bij een huisartsenbezoek. Als je dan 3 maanden niet gewogen hebt en je ziet een kilo of 10 eraf in 1 keer dan motiveert dat ook wel heel erg. Sinds ik een weegschaal heb ben ik niet meer (gezond) afgevallen. Als het hard gaat dan denk ik te makkelijk dat ik toch wel kan snoepen en als het niet loopt dan raak ik mijn motivatie kwijt. Ik zit erover te denken om 1 keer te gaan wegen als een soort van start en hem dan weg te doen. Hij ziet er toch niet meer uit. Uiteindelijk ga je toch voor een bepaalde maat, vorm en goed voelen.
Vandaag 105,4 is -6,4 kg Jeeejjj, en heb ook kledingstukken die weer goed passen en een jas die niet meer dicht wou gaat weer moeiteloos dicht! Echt fijn en mn broeken beginnen ook wel echt te ruim te worden, riem gaat ook een stuk strakker echt fijn
Wat zijn jullie al goed bezig! Durf bijna niet te zeggen dat ik gisteren ongegeneerd heb zitten gourmetten en eindelijk weer biefstuk (ja rood van binnen) heb gegeten en expres de zalm niet helemaal gaar heb gebakken dus die was van binnen nog een klein beetje glazig en dat was echt zo lekker! Denk alleen helaas niet dat ik al gewicht kwijt ben haha. Maar ik moet bekennen, na het lezen van jullie berichten voel ik een klein beetje jaloezie opkomen en heb ik ook een beetje spijt dat ik nog niet ben begonnen dus ik ga me morgenvroeg wegen en dan begin ik dus ook!! Zin in hahaha
Succes! Met Keto mag je gewoon gourmetten . Je mag dan alleen geen stokbrood en geen reguliere sausjes. Ik heb suikervrije ketchup, Zaanse mayo en enkele sausjes van Callowfit.