Ooow hou op over guilty pleasures! Ik krijg zin in van alles ! Mijn menu vandaag: O: griekse yoghurt en blauwe bessen T: flesje vitamine water L: maaltijdsalade met kip T: appel D: rijst, roerbakgroente en kipsate T: glas wijn en Japanse mix Vanmiddag heb ik ook een verjaardag en we halen Chinees. Ik neem dan gewoon de kale rijst en kipsate met klein beetje saus en wok er zelf nog wat groente bij. Verder proberen geen taart, chips en andere hapjes te nemen.
Veel verjaardagen vandaag, ik moet ook aan de bak! (dochter en ik samen) Dus mijn lijstje van vandaag: O: 2 rookkaascrackers met filet A: Zero Spaghetti met boursin/ spinazie/ tomaatjes/gerookte zalm en gemengde salade Tussendoor vandaag wat meer: Franse kaasjes, plakjes fuet en macademia's. (vandaar geen lunch ) En 1 of 2 glazen wodka-cola zero vanavond. Dáár kan ik me echt op verheugen. Qua guilty pleasures/ snacks heb ik het heel makkelijk, want waar ik écht van houd (kaas, vlees, vis) mag ik gewoon hebben met keto. Ik houd alleen wél van een drankje, wijn mag ik dus niet en in mijn vriendenkring wordt er nogal wat af-gewijnd . Gelukkig mag ik dus wel af en toe een "skinny bitch" (wodka-cola zero).
Jullie hadden het gister over heerlijke dingen zo te lezen haha. Hier gaat het savonds eigenlijk heel goed. Als ik echt trek heb neem ik meestal optimel kwark, vooral de appel kaneel vindt ik heerlijk en het vult goed. Mijn lijstje voor vandaag: O: 2 crackers me groentespread en filet americain T: weet ik nog niet, geen trek op dit moment. Anders rijstwafel met 100% pindakaas L: 3-4 crackers met groentespread, filet americain en pesto/kipfilet/tomaat T: appel A: Maaltijdsalade kippesto T: Optimel kwark. Mijn man heeft zin in toastjes, dus ik denk dat ik dan gewoon een cracker neem met filet of dat ik zelf nog even eiersalade oid maak voor erop. Ik zie wel dat ik afgelopen week niet zo veel fruit gegeten heb, ik at het eerst altijd door de kwark heen maar de laatste dagen had ik daar niet zo veel zin in.
Mijn moeder is altijd op dieet (succesvol). Mijn schoonmoeder is zelf ook van het bakken. Meestal is mijn vriend degene die 3/4 taart weg eet Collega's is misschien wel een goed idee. Ik zal eens vragen hoe het er werkt met schaften.
Vandaag T: banaan L: brinta of crusley T: appel A: wrap T: wit wijntje / geroosterde boterhammen Ze gaan vandaag weer een brood pakket halen. De vorige keer kon ik het niet laten om toch wat lekkers te nemen. Als er iets heel lekkers inzit dan neem ik er denk ik 1. Als het lekker maar niet bijzonder is laat ik het staan.
Vandaag: O: gekookt ei met gebakken courgette en tomaat met kaas L: tonijnsalade met gekookt ik, ijsbergsla en tomaat D: geen idee Vanmorgen tussen meting gedaan. Maar dat had ik beter niet kunnen doen. 76, dus +0,3. Blijkbaar te onregelmatig geweest of zo? Vandaag maar vrolijk verder en terug in t gareel. Nou ja. Een beetje dan. Vanavond gaan man en ik naar de sauna en daar ook eten. Oppas komt om 5 uur, en dan bestellen we frietjes voor hem en de jongens. Verheug me er enorm op. Eindelijk weer saampjes relaxen Morgen ga ik een receptje van de low carb chef proberen. Courgetti carbonara. Zag er heerlijk uit op het plaatje
Ow jammie, ik houd van alles wat zoet of hartig is haha.. maar ik ben dol op chocolade en chips, en pepernoten of speculaas. Soms een bittergarnituur.. tja tis niet zo gek dat ik te zwaar ben eigenlijk Maar ik heb niet zoveel met snoep, koek en alcohol. Dit weekend hebben we verjaardag, en doe ik niet echt aan de lijn. Ontbijt: Griekse yoghurt met appel, lijnzaad en kaneel Lunch: twee Kaiser broodjes met kaas Tussendoor: nog geen idee, in ieder geval portie groente Avondeten: kip tandoori Tussendoor: nog geen idee Morgen dus verjaardag, en dan maandag weer met frisse moed verder. Fijn weekend allemaal meiden!
Mij dus ook niet Als ik ergens aan begin moet het op @Mamafiets kan zomaar zijn dat je net iets meer vocht vasthoudt dan normaal. Heel veel plezier vanavond! Hier ook een verjaardag vanavond, maar ga niet aan de taart oid. Ga me gewoon netjes inhouden en lekker veel thee drinken en gezonde dingen snacken. Kon het vanochtend ook niet laten om even op de weegschaal en geloofde m'n ogen niet Zit nu al op - 0,7 kg. Hopelijk is dat maandag hetzelfde of is er nog iets extra's af. O: yoghurt met granola en banaan L: speltbrood met pindakaas en paprikaspread T: 1 gekookt eitje A: ? (iets met tartaartjes) Fijn weekend allemaal! ❤️
Dan zal ik dat vanavond maar goed uitzweten Trouwens.. net ook goed bezig geweest met klein rondje joggen. Iedereen met verjaardagen in het vooruitzicht: succes! En veel plezier natuurlijk
Dank u! Ik ga nu een stapel pannekoeken bakken voor de kinderen vanavond. Dát vind ik een ietsiepietsie klein beetje lastig. Maargoed.
wow super veel verjaardagen dit weekend. succes allemaal! en heel veel plezier ook @Mamafiets heel veel plezier vanavond samen! wat leuk, ik krijg mijn man voor geen goud mee naar zoiets @Feye dit was nog mijn verjaardagskado haha! maar door operatie van mn vriendin konden we niet eerder gaan
@Mamafiets Veel plezier vanavond! En degene met feestjes; veel succes! Als je gaat zwichten, alleen voor iets wat je een 9 of een 10 zou geven. O: twee crackers met kipfilet L: twee crackers met smeerkaas en één cracker met pindakaas, sambal en komkommer + los nog een stuk komkommer geknaagd. T: appel in mn tas, we zijn vanmiddag op pad A: tomaten linzen soep met wsl nog een broodje of zo erbij. Even kijken wat mogelijk is qua punten T;? We hebben een avondje met vrienden, misschien dat ik nog iets eet als ik wat punten over heb.
Afslank Toppers! Vulpix start: 83.3kg afgevallen: ? weegmoment in februari - Streefgewicht: 60kg Lotte(27) Start:111.8kg - Huidig:102.1kg (-9,7kg) - Eerste doel:75kg Streefgewicht:65kg Meisje93 (26) Start: 75kg - Huidig: 74,5kg (-0,5kg) - Streef: 68kg Ellalovescoffee (39) Start: 77.6 - Huidig: 74.7 (-2.9kg) - Streef: 70 Jo913 (28) Start: 92 - Huidig: 92 - Streef: 75 xLoveBabyx (26) Start: 64kg - Huidig: 63.7kg (- 300 gram) - Streef: 58kg Zonnestralen (31) Start: 113 kg - Huidig: 108.0 kg - doel1: 99 kg 23/4 Whysteria (erg oud ) Start: 85 - Huidig: 73.3 - Streef: 65 Melaniie (28) Start: 61 - Huidig: 60.4 (-0.6) - Streef: 52 MinnieMouse94 (25) Start: 84.0 - Huidig: 82.6 (-1.4) - Streef: 60 LisbethSalander Start: 60kg - Huidig: 60kg - Streef: 54kg Elena22 (32) Start: 86.5 kg - Huidig: 80.1 kg (-6,4) - Streef: 57 kg MFE (33) Start: 68 kg - Huidig: 66,2 kg - Streefgewicht: 60 kg Afgevallen; 1,8 kg Sylva (33) Start: 100.8 kg - Huidig: 89.1 kg (- 0.7 kg) - Streef: 73.5 kg (eerste doel 85.8 kg) Pebble (32) Start: 86 kg - Huidig: 81.6 kg - Streefgewicht: 60 kg (eerste doel -80) Mamafiets (44) Start: 78,1 kg - Huidig: 75,7 (-2,4) - Streef: 69 kg Riean (33) Start: 90,0 kg - Huidig: 88,0 kg - Streef: 68,0 kg Magnolia29 (33) Start: - Afgevallen: 2,7 kg - Eerste doel: -10 kg Besco (28) Start: 82,6 kg - Huidig: 79,5 - Streefgewicht: 69,9 Feye (32) Start: 85 kg - Huidig: 81,5 kg - Eerste doel: 75 kg luna86 (33) Start: 78,5 - Huidig gewicht: 78,5 - Eerste doel: 70 Loes33 (36) Start: 96,6 kg - Huidig: 96,6 kg - Eerste doel: 85 kg juma (31) Start; - Afgevallen; 0,0 kg - Eerste doel; -10kg Snoopy1979 (40) Start 98.7 - Huidig 96.3 (-2.4) - Streef 70 Mamachantal (30) Start 74.4 - Afgevallen - Streef 60 Poolvos Start: veel te veel - Afgevallen: 2,7 kg - Streef: -30kg
Nog maar heel even! Ik ben blij voor je, het is zo fijn om een getal minder op de weegschaal te zien. Heb je iets in gedachten waarmee je dat gaat vieren? Leuk uitje of zo.