Ik heb ook wel kleding die er tussen zit, tussen nu en mn streef. Sws is nu wel echt mn hoogtepunt dus veel zit strak, niet lekker. Ik zou niet veel kopen, hooguit wat goedkoop / tweedehands.
Broeken heb ik gelukkig nu in overvloed. Spijkerbroeken gaan niet snel uit de mode. Maar ik heb kleding gekocht die ik als oma nog niet eens aan zou willen... Ik heb van Ali een leuk shirtje binnen. Misschien dat ik daar nog een paar van bestel in andere kleuren. Ze zijn wel erg kwetsbaar, lang zullen ze niet mee gaan. Ergens geloof ik niet dat ik dit jaar nog kleiner ga worden dan maar 46. Dat vertrouwen moet nog een beetje groeien.
Je mag zuivel vervangen door zuivel, dus een bakje kwark mag ook. Als ik geen zin heb ik een glas melk neem ik een cappuccino En verse jus mag vervangen worden door fruit. Het menu van Sonja is wel afgestemd op hoeveelheden per product groep, dus niet alleen om kcal maar ook op hoeveelheid granen en zuivel etc
Menu vandaag: O: 2 rijstewafels met smeerkaas en salami, glas melk T: bakje griekse yoghurt met honing L: 3 crackers; 1 vruchtenhagel, 1 kaas en 1 kipfilet, paprikareepjes T: flesje vitaminewater D: broccoli en biefstuk T: sinaasappel Hoop dat ik het volhoud vandaag, best een streng dagje en ik zit met een ziek kind thuis. Als ik de hele dag in huis zit vind ik het moeilijk om niks te snaaien En over kleding gesproken, ik moet eerst mijn kleding van voor mijn zwangerschap maar weer eens passen. Dus kast vol, maar pas het nog niet.... af en toe probeer ik mijn lekkerste G-star spijkerbroek weer en dat is een motivatie om vol te houden, want hij moet en zal weer eens passen!! (Krijg ‘m nog niet over mn kont )
Qua kleding: nog niet wat nieuws nodig. Mijn bestaande kleren gaan nu juist weer goed zitten (zat iets te strak, dat je van die rode striemen op je buik hebt staan ). Verder draag ik veel shirtjes met een vest erop, dus dat komt niet zo nauw met een maatje minder.
Vandaag: O: kwark met banaan T: tomaatjes L: salade met gerookte zalm, kappertjes, komkommer en wat knoflookdressing T: fruit of rauwkost D: biefstuk tagliata
Ja. Misschien op die manier het idd oplossen voor de tussenmaten. Maar gaat echt wel goedkomen joh! Zo lang we allemaal hier actief meeschrijven en doen, gaan we echt een eind komen!
Sterkte met ziek kind. Herkenbaar, thuis roept alles me. Vreselijk. Het beste kan ik een beetje druk zijn en wat reuring om me heen hebben.
Dankjulliewel allemaal voor jullie lieve berichtjes♥️ mamafiets wat fijn dat het bij jullie alsnog toen spontaan gelukt was!
Ik merkte het bij de eerste 5 kilo al wel en nu bij bijna 14 natuurlijk helemaal. Zie nu zo ongeveer mezelf van voor de zwangerschap terug. M'n armen, benen en billen kloppen met voorheen, maar m'n buik dat is echt een ramp Hele slappe buikspieren, dus moet maar eens even tijd gaan investeren in buikspieroefeningen! O: yoghurt met appel en kaneel L: brood met kipfilet en smeerkaas A: bloemkool, aardappel en runder chipolata Moet alleen vanavond nog even een tussendoortje, want ik zit vandaag wel erg laag met de calorieën. Met het bovenstaande lijstje zit ik op slechts 1003 calorieën. Misschien is een lekker brinta papje met een lepel echte cacao wel een goeie
Ooooh ik ben helemaal vergeten te reageren op je, sorry! Wat lang wachten zeg nog 3 maanden, maar fijn dat ze dan verder kunnen gaan. Ik duim keihard dat jullie binnen die 3 maanden een heel positief bericht mogen krijgen en jullie geen traject in hoeven.. aan je inzettingsvermogen ligt het niet, je doet iig keihard je best om af te vallen en dat kan alleen maar meewerken!!
Och, dat maakt toch helemaal niks uit joh, als je wilt reageren dan mag dat maar het hoeft zeker niet hoor, vindt erg lief al die berichtjes van jullie allemaal en doet me ook wel goed, echt waar lieverds dank dank dank daarvoor♥️ We gaan er het beste van maken met zicht op een mooi resultaat!
Maar ik wilde het wel! Alleen er wordt zoveel geschreven dat ik na het lezen altijd 3kwart alweer ben vergeten haha
@Lotte: zeker, you go girl! Jongens, wat veel berichten weer! Ik loop pagina's achter... Lees veel dipjes én ook succesjes, lekkere recepten en veel steun voor elkaar - heel fijn! Morgenochtend weer naar de diëtist, ben benieuwd... Centimeters gaan goed, maar kilo's zeeeeeer traaaaaag (vind ik). Ik weeg mezelf praktisch niet, maar denk dat ik de afgelopen maanden op 0,5 verlies vet per week zit (en + 0,25 kilo spieropbouw dus per maand val ik op de weegschaal zo'n kilo af). Ik voel me wel fit Rennen blijft goed gaan en lukt vooralsnog weer drie keer per week. En bijna al mijn kleren passen weer. Maar zag mezelf net in een spiegel van de zijkant en dan steekt dat buikje toch nog wel wat bol naar voren
Lief van je ♥️ En ja indd er wordt nogal wat afgekletst hier Vaak reageer ik zelf ook best gewoon algemeen want kan het ook allemaal niet zo goed bij houden en onthouden
Wat goed van jou! En dat buikje dat komt vanzelf wel goed, zie ook dat je kindje 6 maanden oud is dus dan is dat buikje zo raar niet natuurlijk, je lijf heeft gewoon die tijd nodig om het weer allemaal goed te krijgen