Afvallen vanaf januari!!! Wie doet er mee!?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door roever, 20 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Linkje? :D

2. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Heerlijk!

Mamafiets vindt dit leuk.
  3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.627
    8.364
    113
    Vrouw
    Ik pb even. Ik word steeds herkenbaarder hier :p

MinnieMouse94 vindt dit leuk.
  4. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.920
    113
    Vrouw
    @Mamafiets heb je de biefstukpuntjes nog gemarineerd? Ik weet al wat ik eet morgen :D

5. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.513
    30.969
    113
    Vrouw
    Alleen wat peper en sojasaus

6. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.783
    7.372
    113
    Ja, dat maakt best veel verschil. Net als verse friet of diepvries friet dat lang houdbaar is.

Vandaag:
    O: 2 roereieren
    L: 2 kaiserbroodjes, 1 met kaas en 1 met pure hagelslag
    D: beetje verse frietjes, frikandel
    T: heel wat snoepkomkommers tijdens 'wie is de mol' terwijl man en zoon een zak chips en pak tucjes leeg aten (dat voelt zo goed he, om dan toch die komkommers te eten ipv chips, terwijl de patat en hagelslag echt niet zo goed waren vandaag , maar wel lekker :D)
    dat vind ik wel het mooie aan ww dat patat en hagelslag gewoon mag, al kost het me wat weekpunten.

Zonnestralen en MinnieMouse94 vinden dit leuk.
  7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.627
    8.364
    113
    Vrouw
    Ik had vandaag een cheat dag.

O: brinta
    L: soep
    A: bolletje kaas ui en kaasstengel
    T: hard kaas ui broodje.

Die kaasstengel was voor mij even de laatste. Dat is met bladerdeeg. Die andere broodjes waren denk ik hetzelfde als witte bollen waar je een plak kaas op legt. Niet gezond, veel lege khd, maar lang niet zo vet als bladerdeeg. Morgen mag ik wat uitslapen. Dan zorgt mijn vriend dat de frikadel broodjes en bladerdeeg dingen op zijn.

Komende week heb ik een paar uitdagingen. Er zijn nog veel bladerdeeg bladen die ik voor mijn vriend ga opbakken. En er ligt nog een voorraad gekleurde botercreme die rustig aan een bestemming nodig heeft. Soms is het wel handig dat hij alles kan eten. Daarna gaat hij er wel wat van merken dat de ongezonde dingen rustig aan op raken. Dan zal het zich meer gaan beperken naar de auto waar hij bijna als enige in zit.

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Mamafiets Zo die salade ziet er heerlijk uit!

@Zonnestralen Leuk, nieuwe jurkjes! Zijn het dan al jurkjes die je nu aan kan of pas van het voorjaar/zomer? Ik heb inmiddels 4 nieuwe jurkjes hangen voor van het voorjaar/zomer, kan niet wachten haha.

Zonnestralen vindt dit leuk.
  9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Moet vandaag extra werken. Zo dus even mijn dag in mijn app zetten en als mijn macro's kloppen plaats ik mijn menu.

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Mijn menu vandaag;

Ontbijt; Koffie met ongezoete, ongeklopte slagroom. Zelfgebakken keto pompoen chocolate chip koekje.
    Lunch; Mama Lupe wrap met een halve avocado, rauwe andijvie en gerookte zalm.
    Diner; Saucijzenworst met sperziebonen met een zelfgemaakt sausje van creme fraiche en kruiden.

Verder de gebruikelijke water en thee.

11. MFE

MFE Actief lid

23 mei 2016
    396
    207
    43
    O: havermout/banaanmuffin en kop koffie. Was erg vroeg haha
    T: omelet met Rosbief, meer ontbijt maar oké
    L: 1 boterham met mager beleg en magere kwark
    T: fruit/ groente
    A: tomatensoep met Italiaanse bol

12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.627
    8.364
    113
    Vrouw
    Ik krijg ze maandag binnen. Miss etam is soms wat rommelig van maat, dus dat weet ik niet helemaal.

1 is qua print wel vrolijk voor de lente/zomer. De andere is lang en donker. Met een vest en dikke legging is hij nu wel te dragen.

De shirtjes die ik heb gekocht zijn heel luchtig. Maar met vest en spijkerbroek heb ik het wel warm genoeg.

Welke maat heb je gegokt voor de zomer?

13. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.920
    113
    Vrouw
    O: kwark met bosbessen
    L: ik denk een omelet of uitsmijter met wat rauwkost
    D: de biefstuksalade van @Mamafiets, tenzij we nog ergens op visite gaan en blijven hangen...

14. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Huis nu 36 dus net nog in het rode gedeelte hopelijk snel eruit

Mamafiets en Zonnestralen vinden dit leuk.
  15. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Gisteren had ik 2 atkins crackers met kaas 2 gekookte eieren

Midden wat eiwit shake van atkins chocolade maar zo vies bleeh

Geen tussen door had er geen tijd voor

Avond ja heb gecheat heb een bakje rotti gehaald met een rotti plaat klein bakje m

Maar verder geen andere dingen gegeten of gedronken alleen water

Heb ziek kindje thuis dus Vandaag zal het ook wel wat makkelijks worden

16. xLoveBabyx

14 mei 2017
    65
    54
    18
    Vrouw
    België
    Lieve dames,

Sorry voor mijn afwezigheid maar ik heb het gewoon moeilijk op dit moment...
    het afvallen lukt namelijk niet echt goed meer. Het zorgt alleen maar voor veel frustratie en verdriet en daar kan ik moeilijk mee omgaan en daardoor doe ik ook weer aan zelfbeschadiging dus ik denk dat ik maar afscheid ga nemen van jullie. Maar lieve dames ik wens jullie veel succes in de strijd tegen de kilo's. Jullie kunnen het! Toppers! <3

17. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.627
    8.364
    113
    Vrouw
    #1757 Zonnestralen, 2 feb 2020
    Laatst bewerkt: 2 feb 2020
    Wat rot dat je zoveel pijn in je hebt dat je niet meer weet wat je ermee aan moet. Krijg je fijne hulp?

Voor afvallen moet de tijd rijp zijn. Al het voorwerk dat je doet om de tijd rijp te laten worden is ook vooruitgang, ook al het dan nog niet zichtbaar is op de weegschaal.

Heel veel sterkte gewenst.

Edit: ik zie net jouw gewicht op de lijst. Dat is een mooi gewicht. Perfectie is die strijd misschien niet waard.

18. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Na de buikgriep waren m'n darmen zo van slag dat het omsloeg naar PDS en nog meer buikpijn en verstopping. De weegschaal gaf eergisteren + 0.5 aan :cry: Vanochtend zat ik op - 0.1, dus kijk echt op tegen m'n weegmoment morgen :$

Ik lees straks even bij als ik klaar ben met m'n uurtje yoga.

@xLoveBabyx jeetje meid wat heftig! Ik schrik hier echt van :cry: Wees niet te hard voor jezelf, met die zelfbeschadiging wordt het er allemaal echt niet beter van.. :( Heb je al hulp? Uit ervaring weet ik dat afvallen ook niet werkt als je niet lekker in je vel zit, dan ga je in tweestrijd met jezelf en wordt alles erger. Zorg er maar eerst voor dat het weer beter gaat met je en denk dan pas weer aan afvallen. Mocht je je verhaal kwijt willen dan mag je me een pb sturen. Heel veel sterkte! ♡

O: yoghurt met granola en appel
    L: omelet met paprika en tomaat
    A: sperziebonen, aardappelen en stoofvlees

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    @xLoveBabyx wat een heftig verhaal. Ik hoop dat je de juiste hulp hebt of krijgt zodat je je weer goed gaat voelen!

20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Vandaag weer een dagje aan het werk. Ik heb gister gezondigd, ik heb een halve zak chips leeggegeten.:oops: Ik eet eigenlijk nooit chips maar ik had er zo'n zin in!

Vandaag:

O. brinta
    T. appel
    L. 2 boterhammen met smeerworst (zonder korstjes:D) en 1 havermout muffin.
    T. appel
    D. nog onbekend

Deel Deze Pagina