Rammelende eierstokken, wens voor een 2e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dufel, 29 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hoi allemaal

    Ik zou ontzettend graag een 2e kindje willen. Man ook wel maar we gaan eerst verhuizen.
    Hopelijk kan ik rond oktober/november stoppen met de pil.

    Wie heeft er zin om mee te schrijven?
     
  2. Poesta

    Poesta Bekend lid

    13 aug 2015
    879
    307
    63
    Ikke!! Heb ooit volgens mij onder m'n oude nick meegeschreven met jou in 'nieuwe members, nieuw praatgroepje' ofzo? Je naam komt me bekend voor.
    Onze eerste wordt bijna 1 jaar en ik zou heeeeel graag voor een tweede gaan. Deze maand nog even niet, we hopen dus op een 2018 kindje! :)

    Ben de vorige keer best lang bezig geweest met onthullen, dus heb nu een koperspiraal wat er binnenkort uitgaat!
     
  3. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hoi!!

    Hier ook al een aantal maanden last van rammelende eierstokken en in augustus stop ik met de pil. In augustus gaan wij eerst trouwen en dan gaan wij voor een 2e kindje. Ons dochtertje is nu 15,5e maand oud. Wij wachten nu nog bewust vanwege dat ik mijn jurk al heb en anders mijn jurk niet meer zou passen en vind het ook wel fijn om een drankje te kunnen drinken op mijn eigen huwelijk😜
     
  4. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Heyy wat leuk dat jullie willen meeschrijven!!

    @poesta klopt daar heb ik ook in meegeschreven. Ben wel heel benieuwd wie jij dan bent haha
    Wat vind je partner ervan?

    @melisz spannend!! Eerst trouwen en dan voor een 2e gaan. Augustus schiet al best wel op ;)
     
  5. Fawny

    Fawny Actief lid

    14 jan 2017
    117
    70
    28
    Vrouw
    Ook hier al sinds een aantal maanden behoorlijk veel 'last' van rammelende eierstokken. Ons zoontje is nu 2 jaar oud.
    Wij willen vanaf mei gaan proberen, dus nog heel even geduld, haha.
    In februari heb ik mijn mirena laten verwijderen, zodat ik weer een beetje een idee krijg van mijn cyclus. Vindt het zo spannend weer allemaal!
     
  6. ImAmommy

    ImAmommy Fanatiek lid

    23 aug 2015
    1.614
    0
    36
    Ik schrijf mee :) Hier begint het ook erg te kriebelen. Wij gaan er na de zomer (of misschien wel in de winter) ook waarschijnlijk voor.

    Op het moment zijn we er niet helemaal klaar voor. Een aantal zaken houden ons nog tegen.....

    We hebben een verhuizing achter de rug. Er moet nog een boel gebeuren in de nieuwe woning en ook zou ik graag weer willen werken, zodra dat mogelijk wordt. Financieel zou dat ons zo veel beter uit komen, maar hoe pak je dat aan? Een baan vinden op zich is al erg lastig tegenwoordig en zal deze waarschijnlijk door een eventuele zs ook niet kunnen houden helaas..... Een tweede kindje is hartstikke welkom, maar neemt natuurlijk ook extra kosten met zich mee...

    Wij hebben dus nog wat om over na te denken en stellen onze wens daarom ook nog even uit...
     
  7. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Leuk dat jullie meeschrijven!

    Het lijkt me zo leuk als Noud een broertje of zusje krijgt. Ik kan bij het idee al helemaal wegsmelten haha.

    Toch lijkt een 2e me ook weer erg wennen
     
  8. ImAmommy

    ImAmommy Fanatiek lid

    23 aug 2015
    1.614
    0
    36
    Dat gevoel hebben wij ook!
     
  9. Anna4

    Anna4 Bekend lid

    25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Meld me ook hier! Laatste pil vorig week genomen en nu wachten of de boel weer op gang komt. Ben zes weken na m'n bevalling aan de pil gegaan dus heb het flauwe vermoeden dat het wel even gaat duren allemaal. Wij gaan nog een pittige verbouwing tegemoet - net een nieuw huis gekocht wat compleet gerenoveerd moet worden.

    @fawny, al wat wijzer wat betreft je cyclus?
     
  10. Fawny

    Fawny Actief lid

    14 jan 2017
    117
    70
    28
    Vrouw
    Lijkt me wel heftig hoor, zo'n grote verbouwing, poeh!

    Volgens mij begin ik weer een patroon te zien wat mijn cyclus betreft, hahaha. Ik had altijd een cyclus van 27 dagen. Kon er echt de klok mee gelijk zetten, zeg maar:p Na het verwijderen van de mirena 3 dagen flink bloedverlies gehad, maar dat was volgens mij geen menstruatie. Daarna duurde het 32 dagen voordat ik weer ongesteld werd en dat was een cyclus van 26 dagen. Nu is pas mijn eisprong geweest en lig ik weer zo'n beetje op die 27 dagen, als het goed is. Nog even afwachten wanneer ik weer ongesteld ga worden natuurlijk.
    Hoopte echt dat mijn lichaam weer zo duidelijk zou zijn, wat dat betreft, als voorheen. Lijkt me heel lastig als je enorm wisselende cycli hebt

    We hebben besloten na de volgende ronde ongesteld geweest te zijn echt ervoor te gaan, waaahhh!! :$:D
     
  11. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Poeh heftig Anna zo'n verbouwing.
    Wij gaan verhuizen en ik vind dat al een hele klus terwijl we geen grote dingen hoeven te doen.

    Balen als je cyclus zo wisselt. Maar wat spannend dat jullie er al bijna voor gaan zeg!
     
  12. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Hoi dames, ik kom graag meekletsen aangezien ik hier ook rammelende eierstokken heb voor een tweede.
    Maar omdat mn dochtertje nog 4 maanden moet worden is het verstandig als we nog even wachten om mijn lichaam te laten herstellen. Ik heb nogal een zware bevalling achter de rug en dat merk ik nog steeds helaas. Ook gaan we ons huis te koop zetten, dus er komt hopelijk binnenkort een verhuizing aan.
    Het liefst ga ik er in september dit jaar nog voor, omdat ik borstvoeding geef heb ik geen cyclus helaas. Voordat ik zwanger raakte had ik een hele lange cyclus dus daarom begin ik liever iets eerder als later want ik ga niet met ovulatietesten werken (denk ik :) ).
    We zien wel hoe t loopt, ik heb mn handen vol aan mn kleine maar het lijkt me heerlijk om 2 van die kleine hummeltjes te hebben.
     
  13. Anna4

    Anna4 Bekend lid

    25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Hoop verhuizingen! Ja verbouwing is wel weer even heftig maar is de tweede voor ons en wordt wel precies zoals we het willen :)

    @fawny, ahhhh wat spannend!!

    @xMeliisz snap dat je even wacht tot na de bruiloft, gaan jullie er dan gelijk voor?

    @ciprilla, gaat ook een hoop bij jou gebeuren - spannend :)

    @dufel, ja lijkt me ook mega wennen twee!
     
  14. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Kletst mee!
    Wauw wij hadden de eerste 1,5 jaar echt zoiets van dit nooit meer. Na 4 maanden alweer de kriebels?!
    Maar nu zijn we zo'n 4 maanden bezig voor een broertje of zusje. Deze maand voor het eerst met ovulatietesten. Aangezien met al een kind in huis en beide werken, er iets minder gezellig gedaan wordt hahaha. Dus nu wat gerichter klussen.
     
  15. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    BZD, de eerste 2 weken zei ik ook nee voorlopig nietm ik vond de kraamweek pittig en kreeg daarna een borstontsteking. Maar toen ik eenmaal opknapte had ik weer de kriebels. Ik miste het zwanger zijn en ookal ben ik dolgelukkig met mijn gezin het voelde gewoon niet compleet. Dit had mijn vriend ook, toevallig. Dus nu kijken we wel wanneer mijn lichaam er klaar voor is. Borstvoeding komt sowieso op 1 en dan pas een eventuele volgende zwangerschap. Dus zolang mn kleintje nog goed drinkt en ik niet ongesteld word, is het ook prima.

    Hopelijk is het snel raak voor jou :)
     
  16. Fawny

    Fawny Actief lid

    14 jan 2017
    117
    70
    28
    Vrouw
    @BZD: Heel herkenbaar, haha! Hier ook echt de eerste 1,5 jaar totaal niet het idee om überhaupt nog aan een tweede kindje te willen beginnen. Maar dan ineens komt toch dat gevoel weer. We hebben nog een tijdje moeten wachten met echt proberen door wat medische zaken, maar nu is het bijna zo ver! 't lijkt wel of ik inmiddels aan niets anders meer denken kan, tjonge jonge;)
     
  17. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Leuk zoveel mee kletsers!!! Gezellig :)

    Ik had wel vrij snel na de bevalling het gevoel niet compleet te zijn als gezin maar na een heftige HG zwangerschap en ook wel een pittige bevalling nog niet snel de behoefte om weer zwanger te raken.

    Maar nu.... ik zie overal baby's en zwangere vrouwen haha

    Liefst zou ik direct stoppen met de pil maar das nu even niet verstandig. Dinsdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Ook heel veel zin in!!

    Hoe ging het bij jullie 1e? Werden jullie snel zwanger?
     
  18. Fawny

    Fawny Actief lid

    14 jan 2017
    117
    70
    28
    Vrouw
    Spannend Dufel! Is ook superleuk natuurlijk, de sleutels van jullie nieuwe huis!

    Bij de eerste hadden we het geluk dat het meteen bij ronde 1 raak was. Ga er nu maar van uit dat het wat langer zal duren.
     
  19. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Dufel, wat leuk sleutels van jullie nieuwe huis. Moet er veel geklust worden?

    Hier volgens mij in ronde 4 zwanger bij de eerste. Ik had hele lange cyclussen dus het duurde uiteindelijk 6 maanden.
     
  20. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Oh bij jullie beide ook snel raak!
    Hier ook 1e ronde raak, hadden we echt niet verwacht. Wat een geluk

    In t nieuwe huis hoeft niet superveel te gebeuren. Alleen de standaard dingen.
     

Deel Deze Pagina