Afvallen voor dat ik zwanger raak..!

Discussie in 'De lounge' gestart door terisia, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    ik kom evetjes terug mijn dochter is wakker geworden :thumup:
     
  2. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    haha dacht al dat ik de enigste was. S avond ga ik altijd op alles en nog wat reageren heb ik tenminste iets te doen want me man zit meestal in de avond achter de xbox te voetballen en dat is gewoon saai om naar te kijken
     
  3. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    overdag als hij in bed ligt wil ik ff tijd voor mezelf hebben... en manlief doet helemaal niks in huis dus ik vlieg het hele huis door overdag ;)
     
  4. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Ow OK, dat ken ik. Ik heb ook twee kleine ukkies. Een van de twee slaapt niet meer overdag dus de rust is hier al weg. :) Het sporten moet dus meestal 's avonds, maar dat vind ik niet zo'n probleem.
     
  5. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Hallo dames
    Zijn jullie daar....!? Gisteren viel ik sneller in slap dan mijn dochter :baby: !ik had zelf vergeten mijn pc af te sluiten.!
    Mooie weer was het vandaag... ;) ik ben net thuis gekomen, ik was lekker aan het wandelen met mijn man op het strand.
    Nu zit ik lekker internetten terwijl mijn man zit "counter strike" te spelen(echt een spel voor mannen :rolleyes: )
     
  6. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    wat is het rustig vandaag :) !
     
  7. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Ik ben begonnen met Sit Ups ....maar het doet wel een beetje pijn...!
     
  8. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Wanneer ben je begonnen en waar doet het precies pijn?

    Als je begint met buikspieren trainen kun je echt superveel spierpijn hebben (en die kan ook erg lang blijven hangen :rolleyes: ). Maar als de ergste spierpijn over is begin je weer en dan zul je heel snel merken dat je er al veel meer haalt.
     
  9. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Van twee dagen geleden, 3 keer per dag..
    Ik heb nu een beetje spierpijn, maar ik denk niet dat ik het goed doet, het is heel moeilijk... :-k
     
  10. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Moeilijk? Nee toch? Kijk even rond op het net, je vindt vast snel tips/schemaatjes/voorbeelden.

    Maar als je twee dagen geleden bent begonnen is die spierpijn wel logisch. Dan valt het zelfs heel erg mee dat het maar een 'beetje pijn' doet. ;)
     

Deel Deze Pagina