Eind september 2015 heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Mijn cyclus is elke maand tussen de 26 en 28 dagen en we zijn nu met de 3e ronde ovulatie testen aan de slag gegaan. Vorige maand was ik op 20 januari ongi (cyclus van 27 dagen). Op mijn lijstje betekent een kruisje dat we 'geklust hebben'. Ik wil er niet te veel mee bezig zijn en te veel verwachten, maar ja, het blijft spannend he? Ik heb al een aantal dagen pijnlijke/gevoelige borsten en bruine afscheiding. Het wachten is dus nu of ik tussen maandag en woensdag wel of niet ongi word....
Hallo Justmiej16 Spannend he, wij zijn ook proberen zwanger te worden van ons eerste kindje! Ik ben ook rond september gestopt met anticonceptie. We lopen gelijk op! Ik ben helaas gisteren ongesteld geworden.. Dus we gaan nu voor ronde 6. Ik moet zeggen dat bij mij de teleurstelling iedere maand groter wordt.. In welke ronde zit je? Ik gebruikt ook sinds een paar maanden ovulatietesten van clear blue. Mijn cyclus is meestal 26 dagen soms 27. Ben benieuwd dan of je ongie gaat worden!
Juist dat probeer ik te voorkomen, dat de teleurstelling steeds groter wordt..... Balen mag, maar dan weer door voor de volgende ronde. Succes met jouw volgende ronde! Wij zitten op ronde 4, en hopelijk is het deze keer 'raak'
Spannend hoor ! Ik hoop dat het goed nieuws is voor je. Hier ook bezig voor de eerste. Dit wordt onze tweede ronde van het serieus proberen. Mijn vorige cyclus was 29 dagen. Geen idee nog of ik een beetje gelijke lengtes heb qua cycli. Spannende tijden dit, dat sowieso...
Poeh, ik baal! Gisteren opeens misselijk en krampen n jawel hoor....helder rood bloed Het was de hele dag niet veel dus ik had stiekem nog wat hoop! Maar helaas Het is toch echt zo, ongi na ongeveer een week bruine afscheiding en pijnlijke/gevoelige borsten Dit keer een cyclus van 25 dagen, zo kort is ie nog niet geweest.....
Wat rot dat je ongesteld geworden bent! Toch lijkt het me erg lastig er niet te veel mee bezig te zijn en intussen testen en lijstjes met data en kruisjes te combineren! Ken je je lichaam een beetje? Ik doe geen testen maar weet doorgaans m'n vruchtbare dagen wel te herkennen en zet dan alleen in m'n iPhone een vinkje bij "love" zodat ik de boel kan controleren (geen pil en tot gisteren toe geen kinderwens bij manlief. De controle was dus tot nu toe om niet zwanger te worden maar nu mag dat wel!)
Hoi justmiej, Ook wij zijn bezig met zwanger worden van ons eerste kindje. Ik heb als het goed is net mijn ovulatie gehad en afgelopen week hebben we ons best gedaan. (Wel met zelfinseminatie, omdat ik FV heb) nu aan het wachten tot de NOD deze is als het goed is de 28ste dus nog even geduld. Vervelend dat deze ronde nog niet gelukt is! Dit is voor ons de 1ste ronde. Vanaf wanneer is het mogelijk om een zwangerschapstest te doen? En vanaf wanneer kun je al wat symptomen hebben dat je zwanger zou kunnen zijn? Groetjes Bamy
Hier ook bezig met een eerste kindje (derde voor mijn man, maar eerste samen). Super spannend en de tijd kan me niet snel genoeg gaan tot mijn NOD haha. We zitten nu in ronde 3 Succes allemaal!
Hallo allemaal, Ook wij zijn bezig voor ons eerste kindje Dit is onze eerste ronde. Volgende week is mijn nod. Vind het zo spannend. Ik probeer niet al te veel te hopen aangezien dit pas onze eerste ronde is..
Hier ook ronde 1! Mijn NOD is dinsdag 23/2. Ik ga denk ik zaterdag een test wagen. Als die negatief is m'n NOD afwachten, als die niet komt eventueel nog een test er tegen aan. Probeer me te beseffen dat ronde 1 raak een uitzondering zou zijn. Toch hoop ik er stiekem wel op hihi!
Bij een vriendin van mijn was het in de eerste ronde meteen raak, dus er is hoop haha. Maar inderdaad na flink verdiepen en lezen in alle berichten van het forum probeer ik er nog niet teveel op te verheugen
Hier ook bezig voor eerste kindje. Zit inmiddels in ronde 5. Cyclus is 28/29 dagen. Woensdag of donderdag nod. Ik word eerlijk gezegd iedere maand onrustiger, voel van alles en Google het dan op zoek naar succes verhalen . Haha om gek van te worden. Normaal heb ik vanaf de dag van ovulatie tot aan nod hele pijnlijke gezwollen borsten. Nu pas sinds 2 dagen en meer aan de zijkant, rommelige buik en lage rugpijn. Ik heb veel testen in huis maar durf gewoon niet uit angst voor een teleurstelling. Mag van mezelf morgenochtend pas testen...spannend!
Vervelend zeg😔 Ik voel ook steeds kleine dingetjes, maar soms denk ik dat het tussen m'n oren zit. Enige wat we kunnen doen is afwachten!
Ik heb dat ook Fenna87! Wordt ook iedere maand onrustiger, Google ook veel.. Ik weet dat ik dat niet moet doen en geduld moet hebben en er vooral niet mee bezig te zijn.. Maar toch erg lastig ik ben net in ronde 6 beland, zijn ook bezig voor ons eerste kindje. Ik heb ook altijd vlak na de ovulatie gevoelige borsten tot aan NOD. Spannend dat je bijna kunt testen!!! Ben benieuwd..
Net getest met kruidvat 2 voor 5 euro. Negatief helaas. Morgen nod dus ik heb er niet zoveel vertrouwen in deze ronde. Op naar ronde 6. @lola3 spannend ronde 6. Het vervelende vind ik dat er heel veel mensen in mijn omgeving zwanger zijn nu en ook heel snel zwanger zijn geraakt. Daarom is het voor mij denk ik extra teleurstelling dat het na 5 rondes nog niet is gelukt.
Ik herken het wel hoor dames, alle mensen in de omgeving die snel zwanger worden! Gelukkig zit er ook een andere kant bij die niet snel zwanger wordt en zelfs de MMM in zijn gegaan. Dus dat trekt bij mij de balans wel recht en besef me dat al duurt het straks 6-12 rondes, ik hopelijk de MMM niet in hoef. Al vind ik de "Oh, we waren eigenlijk gelijk zwanger hadden we niet zien aankomen zo snel. We waren nog niet voorbereid genoeg" mensen toch nog steeds heel vervelend. Voor mij is het natuurlijk pas ronde 1. Ken m'n lijf ook nog niet zo goed, dus denk bij alles van alles. Hier wat steken in m'n borsten en al twee dagen lage rugpijn. Zit op 8 dpo. Zeer grote testbehoefte, maar probeer me in te houden! Succes dames!!
He dames, Gisteravond bij het afvegen bruine afscheiding. Ongeveer 2 dagen na de ovulatie. Afgelopen donderdag begonnen met insemineren. Nu heb ik wel wat buikpijn. Moet sowieso nog 11 dagen wachten op mijn NOD, maar wat de bruine afscheiding dan nu betekend... Hebben jullie een idee wat het kan zijn? Het is eenmalig geweest gister. Groetjes Bamy
Ik heb na m'n ovulatie zo'n twee/drie dagen met afvegen wat bruinige afscheid gehad, niet de hele dag, zo nu en dan. Nu is het ook weet weg, heb 23/2 m'n NOD... Weet ook niet zo goed wat t betekend. Als ik Google moet geloven kan het oud bloed zijn, contactbloed, innesteling en nog veel meer... Dus wijzer werd ik er niet van... Sorry! Niet echt hulpvol..