Afvallen voor zwangerschap, wie doet er mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elisabeth83, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Tja, weet niet of t daaraan ligt. Afvallen is gewoon écht heel moeilijk :( gisteren pizza besteld hier..drie want Borre kreeg ook. Maar die at natuurlijk maar twee van de zes stukken dus aten ml en ik savonds elk nog twee stukken voor de tv :) en vanochtend al om half zes wakker dus nu voel ik me niet lekker en dan ga ik ook al snel zitten eten :)

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Afvallen is heel moeilijk inderdaad. Ookal kan het doel zo duidelijk zijn, het blijft zwaar.
    Balen van de pizza's, maar wel zo lekker :$

3. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik raak sowieso van Sonja gefrustreerd . Ging me net wegen , viel zwaar tegen :( icm dit wee voel ik me echt een beetje depressie en wil ik eten . Bagger

4. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Jaaaaa rotweer hè. Van dat binnenzitten wordt het idd niet beter. Borre wordt er vet vervelend van. Ik heb zulke slechte dingen gegeten afgelopen dagen dat ik ook niet zo goed meer durf te wegen :-$

5. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ja wat heerlijk als ze weer buiten kunnen spelen , zonder dikke winterjas vooral!

Tja ik weet niet zo goed wat ik moet doen qua lijnen. Beetje gefrustreerd .

6. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Pfff, weet het ook niet. Bij mij was de grootste drijfveer dat ik dit keer met n gezonder gewicht zwanger wilde zijn. Heb t wel erg gevisualiseerd ook. Lijstje met kilo's erop echt zo 98-97-96-95-94 tot 70 in kleur van donkerrood naar groen. Kras door tot waar ik ben en schrijf weegmoment ernaast. Hangt pontificaal op de koelkast. En beloninglijstje erbij, bij vijf kilo eraf naar de bios, bij tien weer, massage, kapper, fotoshoot, dat soort dingen. En toen ik begon zorgde ik ook dat er niks qua chips en snoep in huis was. Ml at t alleen bij vrienden.

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Voortaan al het snaai wat binnenkomt gelijk openen en weggooien?

Momenteel ben ik weer van de komkommers en wortels snoepen! Beetje paturain op komkommer smeren is lekker!!

Hier staat de teller nu op -11,2. Nog 11kg en ik ben van de 3 digits af!!

Waar wonen jullie eigenlijk?

8. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Kampen.

Ik heb net besloten deze (feest)maand ff de teugels te laten vieren. Niet mezelf volvreten (!!!) want ik mag niet aankomen, maar hoef ook ff niet af te vallen. Ging laatste dagen al niet lekker en wij vieren deze maand Borres verjaardag, sinterklaas, kerst en oud&nieuw. En na bijna twintig kilo eraf is n pauze miss ook wel zo slim.

9. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Wauw 20 kg. Super..

Elke dag doe ik m best maar ben er teveel mee bezig.
    Wil ook graag lichter aan een zwangerschap beginnen.
    Maar m'n man zei zondag ineens , je bent zwanger ..haha nou ik wacht t af.
    Ben al6 weken rond hetzelfde gewicht . Stimuleert gewoon niet zo.
    Ff gewoon ertegenaan, al vind ik zelf niet dat ik super veel snoep, alleen kan ik gerust meerdere eierkoeken enz achter elkaar eten..

10. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Oeh, zou vet leuk zij als je idd zwanger bent toch?
    Waar woon jij dan? Edit: Oh, dacht dat jij dat gevraagd had

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Een pauze klinkt goed. Even het afvallen loslaten!

Muntje; ik hoop dat je man een voorspellende gave heeft!! Zou mooi zijn.
    En andere dingen gaan eten? Zat er in eierkoek niet veel koolhydraten?

Ik woon in een dorpje vlakbij Deventer. Heb hiervoor 5j in Zwolle gewoond.

12. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Goede morgen lieve vrouwen van dit forum..

Ik zal me even voorstellen. Ik ben een moeder van 34 en heb een zoontje van bijna 3 jaar.
    Voor de zwangerschap woog ik 55 kilo ( ik ben 1.65 lang ). Maar tijdens de zwangerschap ben ik veel gaan snaaien en ook daarna....Want we hebben met onze zoon een moeilijke tijd achter de rug. En ik ben er zo gevoelig voor dat ik dan ongezonde dingen ga eten om me te troosten. Vast voor anderen misschien ook herkenbaar.
    Maar goed dit alles heeft gemaakt dat ik nu 85 kilo weeg. Dus veel te zwaar!!
    Nu wil ik graag een 2e maar moet eerst 20 kilo afvallen....HELP dit wordt moeilijk en zwaar. Al dat lekkere eten staan...en nu de feestdagen die eraan komen.
    Nu zag ik jullie toppick en dacht, Misschien dat we het samen kunnen doen en dat we ons doel mogen bereiken.

In januari start ik bij de diëtiste en ga ik op aqua slank ( cursus 10 weken, sporten ). En hoop hier een goede start te mogen maken.

Nu is mijn vraag, mag ik met jullie mee kletsen?

Gr en sterkte aan alle vrouwen met afvallen.

13. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Welkom! Met n diëtiste lukt het vast wel. En kinderwens bleek bij mij iig een goede stok achter de deur.

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Gezellig.
    Met een diëtiste gaat het je lukken!

15. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik doe ook graag mee mijn.dochter is 20maanden en ook veel gesnaaid ook na mn zwangerschap.
    Ik woog altijd 61 bij lengte van 1.61 na mn zwangerschap woog ik 76 veel te veel.

Sinds 4 maanden minder eten ben ik nu 10 kilo kwijtgeraakt.
    Ik weeg nu 66 maar ik wil heel graag nog 5 kilo eraf maar t lijkt nu veel moeilijker en t gaat veel langzamer zo frustrerend..

Ik wil in febr voor een tweede brusje gaan

16. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Welkom !

Extra support is altijd goed ..
    Hier een paar dagen goed m'n best gedaan , maar toen kwam de Sint ! Kan t beter allemaal tegelijk opvreten dan ben ik er vanaf !

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Welkom!

Rotsint, en dan straks ook nog kerst en oud en nieuw.
    Hier ook gebrek aan discipline. Zo lastig!

18. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik ook gister teveel gegeten maar vandaag expres weinig gegeten.

19. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Hier morgen maar ns wegen. Weekend bij mn ouders geweest en idd die rotsint..Ben echt bang dik aangekomen te zijn.

Ohja, en Oepsiefloepsie..Te hoig libido door stoppen met de pilben seks gehad, wss nu net ongeveer eisprong dus..😂 nouja het is super welkom. Ik geloof eigenlijk niet dat t nu zo snel zou kunnen gaan, vorige keer duurde n jaar, maar wie weet...

20. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Als ik woensdag aangekomen benen wegen dan weet ik t ook niet meer. Neem vanavond in ieder geval n laxeer pil, kan zo moeilijk he met lijnen. Heb vanaf woensdag opgeschreven wat ik allemaal gegeten heb. En t valt mee, zo te zien. Vandaag ook echt m'n best gedaan !

Deel Deze Pagina