Goed zo, ik gister precies 10 kilo .. Beetje weinig online geweest , veel stress hier , en vanavond gezondigd in de snackbar ..
Spannend Picasso! Lijnen en laxeertabletten Muntje? Sla niet door. Blijf genoeg vezels eten, dan gaat je stoelgang ook beter. 0.5 is toch een hele hoop hoor Essie. Je zei dat je minder eet, hoeveel eet je per dag? @hier: 13.5kg kwijt!! Nog 26 te gaan! Ik zie al op tegen de kerstdagen en oud en nieuw. Bluh.
O ik sla zeker niet door , heb alleen af en toe hulp nodig bij de stoelgang haha! Nee , wees daar niet bang voor ! Heerlijk ,13,5 joh! Echt goed . Bij mij viel het tegen, niet afgevallen. Balen ..
Oke . Beter niets afgevallen dan bijgekomen!! Manna! Hoe gaat het met jou? Hoe verloopt de zwangerschap? Voel je je goed?
Ik wordt dus dikker ipv dunner haha. Gaat prima, inmiddels niets meer zo misselijk en moe. Over paar weekjes 20 weken echo.... Na de zwangerschap maar weer afvallen maar voor nu wel genieten van mijn dikker wordende buik
Ja ben wel blij ik probeer 1250 calorien te eten soms is dat meer tegen de 1500 Ben nu 1 kilo lichter sinds een week ong. Maar ben niet super zwaar dus t gaat wel langzaam. Wil er nog 4 kilo vanaf. Wat goed zeg 13,5 eraf woww in hoeveel tijd is dat wn hoeveel eet jij?
Fijn dat t goed gaat Manna Hier wss lekker zuipen met kerst want gisteren nog omowitte test. Zit nu iets van 11dpo geloof ik, dus opzich kan het nog maar ik geloof er niet zo in. Gelukkig vind ik t nu nog niet zo erg. Die pauze van afvallen werkte niet echt. Ging vreten en kwam aan. Nu maar thuis streng en buitenshuis lekker genieten.
Ik zit ook zo te vreten he, baal gewoon van mezelf!! Je ziet de voordelen er dus van, lekker wijntje drinken met kerst !!
Ik ga mijn hier ook aansluiten. Januari wil ik beginnen met afvallen. Voor een mooi gewicht om zwanger worden moet er zeker 7 kilo af. deze dagen heerlijk genoten van een wijntje en heerlijk veel eten. Volgende week staat alles weer in het teken van zwanger worden.
Hoi! Ik kom me ook melden.. Ben 1.67 en weeg +-115kg. Wil graag wat kilo's kwijt door op mn eten te letten, maar ben niet van plan om fanatiek te dieeten omdat we ook bezig zijn met zwanger worden. Heb al meerdere dieeten gedaan in het verleden, maar door omstandigheden toch elke keer die motivatie weer kwijt geraakt en weer aangekomen. Ik heb me afgelopen maand iig ingeschreven bij een nieuwe sportschool. Bij de vorige kreeg ik geen begeleiding en hadden we virtuele lessen. Niet iets wat stimuleert om ervoor te gaan. Hoop dat dat nu wel anders wordt. Heb een prima kerst achter de rug. Heerlijk gegeten, niet te veel, maar wel heerlijk genoten
Welkom nienke ! Zo gaat het bij mij ook steeds , 10 eraf 15 erbij.. Knap van je dat je naar een sportschool ga . Ik doe medisch fitness , maar een echte sportschool vind ik eng ..denk altijd dat er glibbers lopen zeg maar 😂 Zijn jullie voor een eerste kindje bezig ?
Oh bij mij is het een hele relaxte sportschool! Is wel wat duurder, maar dat merk je direct aan de mensen die er rondlopen Ze nemen het wel serieus zeg maar.. (heb eerder bij BasicFit gezeten, en daar voelde ik me ècht niet op mn gemak!) Ja we gaan voor een eerste kindje inderdaad Ben jij ook bezig zwanger te worden, of eerste wat kilootjes kwijt?
Dames ik herken dat jojoën, zo knap dat jullie zo blijven vol houden. Wat mij ontzettend hielp was de diëtist. Ik wist dat ik niks te kort kwam, goede tips om jojoën en lekkere trek te voorkomen en de controles zijn een stok achter de deur voor mij Zelfs nu helpt het, ben bijna op de helft en nog naar 5 kg aangekomen, eerder kon ik in 1 maand wel 5 kg aankomen zonder zwangerschap
Nee ik heb 2 x een consult moeten betalen van 15euro, maar dat waren controles die ik graag wou en laatste keer advies ivm zwangerschap. Over het algemeen houden ze wel rekening met je vergoeding denk ik. De eerste keren had ik gewoon een half uur en dan om de zoveel weken(in begin wat vaker dan aan het einde). Ook mocht ik gewoon mailen met vragen..