Hoi allemaal, ik zou me ook willen aansluiten. ook ik wil/moet afvallen. Volgens dokter moet ik 4 kilo afvallen pff het klinkt zo weinig maar in werkelijkheid is het zoveel. het luk me maar niet. Ik sta elke dag op de weegschaal net weer met teleurstelling ik vroeg me af wat jullie eten en doen om af te vallen ik eet geen koolhydraten meer en geen frisdrank meer hoor graag van jullie zodat we elkaar kunnen steunen een goede voornemens toch
Ik heb het na de bevalling echt laten varen. Ga er vanuit als ik goed op ga letten, de kilootje eraf zullen gaan. Weinig tot geen alcohol, geen koekje meer s'avonds, 2 stuks fruit op een dag en ik wil in de avond 1 uur wandelen. Ik hoop dat dat voldoende is. Aan de sportschool heb ik echt hekel. Momenteel begin ik een hekel aan mijn lichaam te hebben. Er moet WAT gebeuren. Zeker als ik weer zwanger wil worden.
Dag dames ! Zo, besloten dat ik maandag weer zeer streng ga doen , vandaag een blender aangeschaft, ga groene smoothies maken ! Schijnt erg te vullen en sowieso gezond te zijn. Ben benieuwd. Ga ook de diëtiste bellen . Stok achter de deur zeg maar ! Hebben jullie een leuke tijd gehad ? Kerst & oud en nieuw?
Ik ben inmiddels 2 kilo afgevallen maar het gaat wel heel langzaam. Ik eet dan ook gewoon koolhydraten en af en toe wat lekkers. Maar er moet nog 3 kilo vanaf het is echt wel moeilijk om door te zetten maar vanaf maandag toch weer wat stenger zijn.voor mezelf. In febr moet het eraf zijn.
Hoi dames! Ik ga vanaf nu ook weer streng zijn voor mezelf. Ontbijten met yoghurt en evt wat fruit. 2x in de week sporten, en niet te veel snoepen! Ik zit er over te denken om lekkere bonbons te halen, en 's avonds bij de thee 1 bonbon te nemen en verder het snoep en al het andere lekkers links te laten liggen. Ik ben niet iemand die de hele doos dure bonbons in 1x weg eet, ik geniet dan echt van die ene bonbon bij de thee, dus denk dat ik komend weekend maar even naar de chocolaterie ga bij ons in de stad. Een regel als deze heeft me in het verleden heel goed geholpen van de rest van al het lekkers af te blijven
De beste wensen allemaal. Vanmorgen op de weegschaal gestaan 74.5 kg. Het streefgewicht is 67.kg. Elke maandag op de weegschaal en dan moet ik het in April eraf zijn. Nienke87 lees ik nu dat je 2 dagen overtijd ben?
Heej, die 2 dagen is gebaseerd op een cyclus van 24 dagen. Heb ook wel cyclussen van 25 dagen gehad, dus ik til er nog niet te zwaar aan Kan nog alle kanten uit. Gister in de middag een héél klein beetje roze afgeveegd, en had eigenlijk toen ook mn ongi verwacht, en anders iig vanochtend. Maar tot op dit moment is er nog niets te zien. Gister wel getest, was negatief. Het is dus echt nog even afwachten! Ik verwacht mn ongi wel. Mocht ik over een paar dagen (denk woensdag) nog geen ongi hebben, test ik nog een keer opnieuw.
Hoe is t ermee dames ? Hier 1 kilo minder . Heb nog steeds zin in zoet . Word niet echt minder ofZo 😅
Ook ik zou graag nog wat kilo'tjes afvallen Weet van vorige zwangerschappen dat ik erg aankom Eerste 23 en tweede 27 kilo Door menstuatie problemen ben ik erg aangekomen ik blijf maar eten Veel zoetigheid en dan weer hartig echt zwaar irritant Had een spiraaltje en nu 1 Malig de prikpil daarna gaan we natuur zijn gang laten gaan Vorige keren was ik gelijk zwanger maar nu andere situatie Ik vloeide heel erg waarom we prikpil gedaan hebben om baarmoeder tot rust te brengen dat is gelukt Ik was gewoon 2 weken ongesteld en bij begin was het alsof ik bloedplaste was echt verschrikkelijk Half maart is de prikpil waarschijnlijk uitgewerkt dus tot die tijd zou ik het fijn vinden gezonder enzo te gaan leven en hopelijk wat af te vallen
Ben jij altijd een zoetekou of komt het bij je door de pil ofzo Ik ben erg aangekomen door de prikpil Alleen maar willen eten wordt echt gek van mezelf bah
Hoi meiden! Wat zijn jullie ontzettend goed bezig al allemaal! Nu heb ik zelf iets uitgevonden wat bij mij ontzettend goed geholpen heeft, nu wil ik dus andere mensen daar ook mee helpen! Ik val er gemiddeld een kilo per week mee af en ik voel me energieker en fitter dan ooit De mensen die meer info willen moeten maar even een pb sturen Succes nog allemaal!! Xxxx
Hallo lieve allemaal, Ik zelf vecht al lange tijd tegen de kilo's. Sinds een maand of 4, 15 kilo lichter en nog steeds druk bezig. Mijn man en ik hebben echter wel besloten om al te proberen voor een kindje. Ik heb nog steeds ernstig overgewicht, maar controles gehad bij de HA en onder behandeling van m'n Dietiste. Besloten om door te gaan met afvallen, maar al wel proberen om zwanger te worden. Dus sluit me graag hier aan. Want zolang er geen lief klein wondertje groeit in mij ga ik stug door met afvallen en 3 keer in de week sporten. Dus alle hulp is welkom! Succes allemaal dames, ik gun het jullie dat het allemaal lukt en er snel allemaal mooie wondertjes komen bij iedereen!
Mamarja : ik ben altijd een zoetekauw , maar op t moment lijkt t wel een verslaving heb er 14 kilo af nu maar ik eet nu weer echt teveel. Ik heb pcos , en veel last van m'n hormonen op t moment . Werkt niet mee.. Slik al een jaar geen pil, gebruiken ook niks. Hoop zo dat t spontaan gebeurd . Jess93, kun je het gewoon zo vertellen ? Anders en ik t idee dat het een Herbalife praatje is ofZo haha Xuona: welkom in de stijd , spannend zo.. Ik ben bij m'n vorige zwangerschap veel aangekomen, balen is dat he
Hoi meiden, Ik moet ook echt afvallen! Op dit moment weeg ik 80,5 bij 1,63. Ik ben sinds december gestopt met de pil en sindsdien 3 kilo aangekomen terwijl mijn eetpatroon niet is veranderd. Mijn probleem is niet het snoepen, dat haal ik gewoon niet in huis. Mijn probleem is nu vooral de drukte op mijn werk (werk als wijkverpleegkundige). Ik heb geen tijd om rustig te eten en als ik thuiskom na overwerken heb ik geen zin meer om te koken en eten we dus makkelijk... Ik lees en praat graag met jullie mee! Hoop dat dat mij motiveert om er nu echt wat aan te gaan doen en ook tips geeft qua dieeten!
Was ik weer. Het afvallen gaat nog niet zo goed. Toch gaan we wel voor een 2de. Vanmorgen een positieve ovulatietest gehad, dus we moeten aan het werk.
Hoi meiden, mag ik ook hier mee komen schrijvrn? Man en ik hebben besloten vanaf de zomer voor een derde kindje te gaan proberen. Ik.wil echter deze keer absoluut niet in het ziekenhuis bevallen, waarvoor ik dus de medische indicatie wegens BMI 40+ weg moet zien te krijgen. Er zal hiervoor een kleine 10 kilo af moeten, maar alles wat meer is is goed! Wil weer gewoon ontbijten, en 5-6 keer per dag eten. Anderhalf jaar geleden ben ik zo in 4 maanden 20 kilo afgevallen. En bijna alles weer aangekomen helaas..
Hoi allemaal, Ik zie dat dit al een wat ouder topic is, maar ik zie meer nieuwe meiden. Dus het lijkt me gezellig om hier mee te komen kletsen. Ook ik ben te zwaar. In het afgelopen jaar 12 kilo afgevallen, maar het eind is nog lang niet in zicht. Ik ben nooit echt ongelukkig geweest met mijn gewicht, zit goed in mijn vel en voel me goed. Maar nu we actief bezig zijn voor een eerste en we alweer een jaar onderweg zijn maakt het me erg onzeker.
Ik ben sinds 1,5 week koolhydraatarm aan het eten. De eerste week ging super. 1,6 kilo kwijt. Toen werd ik ongesteld. Ik eet nog steeds koolhydraatarm, drink tussen de 1,5 en 2 liter water/thee, maar val geen grammetje af. Ik weet dat je vocht vast houdt als je ongesteld bent, maar dacht dat dit de eerste paar dagen was... Ik loop nu naar het einde van mijn menstruatie ( nog 2 dagen ongeveer) maar sta nog steeds stil... Heel frustrerend! Hoop dat dit wel weer goed gaat komen