Stil hier! Afgelopen weekend was een slechtvweekend met voornamelijk te veel zout, en taart Ik vind dat verjaardagen wel afgeschaft kunnen worden!
Idd. Ik deel wel ff succesverhaaltje. Nu in 8,5week al ruim 12kg kwijt! Nog minder dan 15 te gaan dus al bijna op de helft. Nu 84.7kg, streven is 70 maar met 75 ben ik ook al megablij. Ga wss per 1 januari ongeveer stoppen met de pil
Wat knap Picasso, respect! Als je zo doorgaat zit je allang op je ideale gewicht voordat je stopt. Hier gaat het wat minder, want ben misselijk en dan moet ik echt iets eten. En heb continue "honger"... Vind het heel moeilijk want heb echt behoefte aan koolhydraten
Wat deed jij ookalweer Manna? Sorry ff te lui om terug te lezen op mobiel. Kan sonjabakker aanbevelen. Had alleen eerste paar dagen trek, daarna niet meer. Eet drie maaltijden en drie tussendoortjes verspreid over de dag dus nooit n lege maag. (heb nog wel zin in chips enzo hoor, maar dat haal ik alleen in weekend btje in huis voor ml en die zorgt wel dat ik niet krijg )
Oooh je bent zwanger gefeliciteerd! Toen at ik gewoon waar ik zin in had, helemaal int begin toen ik misselijk was.. In fases. Eerst fase dat ik bijna alleen eierkoek kon eten, toen tuckoekjes, toen aftereight chocola en laatste fase tot 16 weken was ergste, meerdere roze koeken per dag
Hahaha lekker dieet hihi. Ja ben zwanger dus afvallen zit er niet echt meer in. Had nog wel de hoop om heel langzaam iets af te vallen maar met de misselijkheid en hongergevoel lukt me dat echt niet... Ik deed een koolhydraat arm dieet, nu dus niet meer hahaha Ik probeer zoveel mogelijk droge toastjes en eierkoeken te eten buiten mijn normale eten om. Maar zou verder ook bijna alles willen eten wat los en vast zit haha
Wauw Picasso! Wat ga je goed!! Inderdaad een succesverhaal! En naar de diëtiste gaan Manna? Veel afvallen is niet super goed, maar op gewicht blijven kan wel gewoon . Uiteindelijk val je dan nog wel af na de bevalling. Vandaag 4 weken bezig en 5.5kg kwijt Ik heb al het snoep, frisdrank en ongezonde maaltijden afgezworen. En drink veel water en thee!
Gewoon iedereen even veel succes wensen! Ik zelf ben ook sinds een week aan het afvallen en voorlopig al een tweetal kilo lichter (maar die eerste gaan het snelst zeker?). Nog wat laatste zwangerschapskilootjes kwijtraken en dan mogen er nog wel 10-20 af (BMI 30). Voorlopig nog niet gesnoept, ge'koekt', enkel zwarte koffie in plaats van latte, enz.
Goedzo Huiboobee en Fee89! Haha ja, was bizar wat ik at tijdens zwangerschap. Uiteindelijk 'maar' ongeveer 12kg aangekomen in totaal. Met bevalling en bv geven was dat er bijna weer af maar toen ik overging op fv en de pil weer ging slikken vlogen de kilo's er weer aan. Nu gelukkig eindelijk echt de knop om en op de goede weg!
Oja kinderwens is er binnen ongeveer een half jaar. Dus ideaal om die 20 of zo kilo te verliezen hihi
Goed bezig Fee. Ik geloof dat we hetzelfde bouwjaar hebben De eerste 5 a 10kg gaan inderdaad het snelst, maar wel een heerlijke motivatie!
Ja die kinderwens is n goede stok achter de deur hè Mijn ml is ook van dat bouwjaar, ikzelf kwam pas twee jaartjes later ter wereld.
Goed bezig met afvallen jullie. Hier wil het zoals altijd voor geen meter. Blijf schommelen tussen de 109 en 110.9
Is gewoon een geweldig bouwjaar, haha @Dicky: misschien eens je "eetschema" onder de loep nemen en aanpassen?
Oh, dat is balen! Meer proberen te bewegen? En toch meer eten. Klinkt zo gek heh, van meer eten val je af.
Ja klinkt heel gek. Maar ik eet te weinig omdat ik het gewoonweg vergeet te doen. Ik heb dan ook die 56 kilo extra niet gekregen door te eten. Maar door een cortisolziekte. Ofwel die slaat alles op in vet in je lichaam, die in een overleef en vluchtstand stond 24/7 voor dik 2,5 jaar. Die kilo's waren er ook in 4 maanden totaal bij. Inclusief spierzwakte enzzzzz. Ja meer bewegen. Wat dan :-D? Sport 4x per week zware krachttraining, loop 7 dagen per week 3-4x per dag 30min en dagelijks het huishouden. Dus opzich genoeg beweging denk ik hihi. Denk dat mijn lichaam nog in een rare situatie zit na 3 jaar heftige ziekte, stress enz. Gisteren woog ik 109.9 en vandaag 108.7. Zo erg schommel ik, en dat is niet eens vet.
Ooh, zo vaak krachttraining? Hoe lang stagneert je al? Heb je je buikomvang al gemeten? Als het goed is zwakt dat wel af. Spieren wegen zoveel meer dan vet, kan gerust zijn dat je al kilo's vet kwijt bent en kilo's spieren bent aangekomen.
2 jaar lang heb ik op de 124kg gehangen, dat was tijdens mijn ziekte. Net voor ik geopereerd werd viel ik 10kg vocht af. Daarna heb ik ruim een jaar op de 112kg gezeten. En sinds augustus dit jaar schommel ik tussen de 111kg en 108kg. Buikomvang is voor het laats een jaar geleden gemeten. Maar vergeleken met toen op de foto's lijk ik 20-30kg lichter. Door medicatie en vocht onwijs opgeblazen. En weeg hetzelfde, dus dat is bij mij lastig te meten ivm opzetten. Ik sport 4x inderdaad maar heb een splitschema, 2x bovenlichaam en 2x onderlichaam. En van kg spieren, strakker zijn en kg vet en groter lijken weet ik ook. Door ziekte verloor ik heel veel spier en kracht (cortisol vrat het op). Niet de ideale situatie bij mij om te wegen en meten gezien het wisselt en dus niks zegt qua cm vet/spier/vocht. Maar bedankt voor het meedenken! Binnenkort hopelijk een uitnodiging van het ziekenhuis, teaject van 1.5 jaar voor gezonder gewicht met een heel artsenteam