Afvallen voor zwangerschap, wie doet er mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elisabeth83, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hopen dat dat dan werkt Dicky.

@hier; man is lekker uit eten en ik heb werkelijk alles aan elkaar gevroren, Aargh! Het ging zo goed :(. Gaat weer zwaar worden de aankomende avonden :(

2. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ja die avonden zijn het ergst hè :x ik ben het ook ff kwijt. Nouja, niet extreem vreten want heb weinig slechte dingen in huis, maar wel elke avond snack a jscks of kaasplakken snaaien :x heb ook steeds trek en val veel minder hard af. Zit in mn hoofd. Omdat ik op de helft ben en iedereen op n bruiloft waar ik laatst was zei dat ik er zo goed uitzie is mn motivatie btje weg ofzo. Terwijl ik wel echt nog graag meer dan 10kg kwijt wil :(

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Avonden moeten ze afschaffen!
    Rotdipjes horen er inderdaad bij. Even een flinke bak thee pakken oid?
    Nja, rijstewafels is opzich niets mis mee, toch. Kaas is een ander verhaal.
    Ik ben s'avonds maar gaan haken, heb niet meer de tijd om te snaaien, Haha.

Hier weer een week verder en 1.3kg weer kwijt :D

4. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    He meiden ! Mag ik met jullie mee kletsen ?
    Als jullie het oke vinden stel ik me straks voor !
    Kan wel wat support gebruiken :)

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Van mij wel. Clubje loopt een beetje leeg, lijkt het.

6. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ja, ik hoop dat het een beetje een actief clubje word, stimuleert hopelijk!

Ik ben muntje,24 jaar, getrouwd en een zoontje van 1,5.
    Vanaf kinds af aan al te dik, maar nu zit ik wel aan m'n top.
    Heb er 7 kilo af, maar t gaat met moeite . De lekkere dingen weerstaan blijft zo'n strijd!
    Ik doe geen dieet, wil het graag een keer zelf proberen met eten wat ik wel graag eet en volhou..
    Ik zou graag onder de 80 wegen, weeg nu 100:(

Ik heb pcos, en stiekem denkend aan een 2e zal ik moeten afvallen.. Anders maak ik geen kans in t ziekenhuis..

Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen hier !

7. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Hey muntje, welkom! Grappig, ik herken veel van wat je wchrijft. Ben ook 24, mn zoontje bijna 1 en altijd al vrij stevig geweest. Bij mij ging bij 98kg de knop om en inmiddels moet ik nog 1kg om weer onder ee 80 te zitten! Ik volg het sonjabakker boek. Werkt super, heb niet het idee dat ik streng dieet. Int begin vlogen de kilo's eraf, inmiddels gaat het (logisch maar) jammergenoeg wat langzamer. Ik ben net aan mijn voorlaatste pilstrip begonnen. Heb jij ook n wens voor n tweede en zo ja, wanneer?
    (edit: Oh, lees t al. Als je genoeg afgevallen bent dus)

8. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Grappig ! O wat knap zoveel kwijt al! Bij mij wil t niet zo ..
    Ik slik niks, ik hoop dat t spontaan gebeurd !

T lijnen ging goed, omdat we een tweede willen. Nu kreeg ik vorig weekend een baby te logeren en dat viel me zo tegen. De hele avond huilde ze.. En sindsdien is m'n doel een beetje vervaagd zeg maar haha!

9. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Hahaha :D nouja, is toch altijd anders bij je eigen hè :D mijn zoontje sliep vanaf drie maanden door en toen ie vijf maanden was verhuisden we en was ie elk half uur of uur wakker :$ nu slaapt ie pas sinds drie weken weer door, uitzonderingen daargelaten.. Nouja, weet niet echt wat mn punt hiermee is eigenlijk :D dat je t toch op de een of andere manier wel redt ofzo ;) wij willen sowieso meer dan één kind als het kan en dan heb ik ze t liefst een btje dicht op elkaar..

10. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ja dat geloof ik zeer zeker , over 4 maanden word ons zoontje 2, en dat klinkt zo oud he 😂
    De vorige zwangerschap is niet zonder slag of stoot gegaan. Merk dat ik een beetje angstig ben.

Mijn zoontje was ontzettend aant klooien snachts , wat een ramp man..
    Gaat sinds een week beter, erg fijn.

Hoe vind jij het koken met Sonja bakker ?

11. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ideaal! Het is vier of vijf dagen aardappel-groente-vlees dus Borre eet lekker met de pot mee.

Ik heb een btje een blinde vlek wat mn zwangerschap betreft misschien ;) ik was t met 26 weken ofzo al behoorlijk zat ;) en toen ik na dertig weken enorme bekkenpijn kreeg was t helemaal klaar. En nu heb je er dan ook nog n kind bij lopen.. Ik denk (hoop) dat het een stuk scheelt dat ik ben afgevallen (begon vorige keer net boven de 90 en nu ben ik onder de 80) en ik blijf actiever door Borre terwijl ik vorige keer lamlendig op de bank hing.. En ik hoef natuurlijk niet weer dezelfde kwaaltjes te krijgen.. ;)

12. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik heb besloten dat ik morgen met Sonja bakker begin. We wegen elke woensdag met schoonmoeder en kan niet voor de 3e x niet afgevallen zijn. En dan zijn de celabrations vast ook op :(

Ik heb m'n hele zwangerschap klachten gehad. Vrij snel bekkenpijn, veel in het ziekenhuis gelopen vanwege te hoge bloeddruk ( is nu nog te hoog, ook een ding wat me dwarszit qua nieuwe zwangerschap ). En mijn man kreeg een burn-out toen ik 30 weken zwanger was. Dat was een ramp. Dus kreeg ik paniek aanvallen snachts .. Met 38 weken ben ik ingeleid ..

Ik heb goeie hoop dat als ik lichter zwanger word dat t dit x vlekkeloos gaat haha

13. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Oei klinkt idd niet als n makkelijke zwangerschap. Hier vanaf t begin doodmoe. Eerste paar weken wat misselijk en vanaf Euhm.. 30 weken(??) enorme bekkenpijn. Ook lastig als 't niet goef gaat met je man hè. Hier gelukkig tijdens zwangerschap en eerste twee maanden nog geen problemen wat dat betreft maar toen Borre 8 weken was kreeg hij ineens twee epileptische aanvallen :$ we wisten niet dat hij dat had dus schrokken nogal. Int ziekenhuis gelegen en nu levenslang aan de medicijnen. Lamg geduurd voor ie daaraan gewend was maar nu gaat t opzich weer goed. Alleen kan ie er snachts niet uit (wordt bijna niet wakker en als ie er toch uit gaat wordt ie duizelig). Dat was al lastig omdat Borre tot drie weken geleden niet doorsliep maar met nachtvoedingen met n baby nog vervelender..
    Jij bent ook jong getrouwd trouwens :) wij in 2012.

14. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Oh dat is heftig ! Mag hij wel auto rijden dan ? Lijkt me eng zo'n aanval!

Ja, in 2011, hadden niet eens echt trouwplannen, tot we ineens een huis kochten. Half jaar later getrouwd. Was 20..

15. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Nee, hij mag pas rijden als ie een jaar aanvalsvrij is. Heel zuur, hij had net twee maanden zn rijbewijs. Maar geeft nu niet heel verl, we hebben toch geen auto en als we eens een lenen rijd ik.

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hier ook getrouwd in 2012 :p.

Heftig van je man Picasso! Hopelijk blijft hij aanvalvrij.

Hoe was je eerste SB dag Muntje?

17. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Nou ik was even vergeten dat je met Sonja niet zoveel mag eten . Pff lig gewoon op bed omdat ik anders wat te eten ga pakken haha.. Blijven volhouden !

18. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Haha ik vond de eerste dag ook vreselijk. Maar went echt snel! Heb alleen nu ff enorme snacktrek, gisteren ook al. Heel gek en irritant..

Idd lastig van die epilepsie van ml. Ik krijg steeds meer babykriebels dus stelde voor om na mn huidige pilstrip al te stoppen en miss maar gewoon te gaan proberen maar toen bekende hij dat ie bang was dat t te druk zou zijn voor zn hoofd :-s

19. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Oh frustrerend . Mijn man heeft dat na z'n burn out.. Moeilijk om te begrijpen zulke dingen.

Snack trek heb ik altijd. Maar dit x ga ik ervoor .
    Morgen avond wegen ..

20. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    En, viel het mee of tegen?

Ik heb eergisteren savonds een kipburger staan bakken en op n broodje gegeten. En gisteravond voor t eerst in drie maanden chips zitten schransen. Nouja..paar kleine handjes terwijl t normaal bijna n hele zak was maar toch.

Deel Deze Pagina