Afvallen voor zwangerschap, wie doet mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elisabeth83, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    @Calamity: Ja die therapie hoor ik vaak over.. Heb helaas ook al mensen ervaren waarbij dit minder goed is afgelopen. Dus als ze me dat aanbieden zou ik dat erg spannend vinden. Maar sta daar zeker open voor.

@Elisabeth83: Ik ben al heel vaak in therapie geweest maar dit wordt mijn laatste poging.. Ik ben nou alweer een aantal jaren ouder dat toen dus hopelijk maakt dat ook wat verschil.

@Poison Ivy: Gefeliciteerd met de positieve test :D

2. Calamity

Calamity Lid

11 mei 2016
    13
    0
    0
    Vind ik ook een goed idee inderdaad!

Voor op t lijstje ik heb me vanochtend gewogen 67,8 :)

@YYYYY: oh heel veel succes dan.. Inderdaad die paar jaar kan veel verschil maken. Het is altijd een lange weg he, therapie is de eerste stap.

3. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Laat me voorlopig nog maar in t lijstje. Ik moet eerst nog maar is zien dat t vruchtje blijft zitten deze keer. Ik wil me nog niet te veel verheugen. Vandaag had ik ongesteld moeten worden. Tot nog toe niks. Maar ik geloof er zelf nog niet zo in op de een of andere manier. Stom hé. Iedere keer als ik moet plassen ben ik als de dood dat ik bloed zie.

Ik kom van de 102.1 af. Dat was begin januari. De schaal tikte vanochtend de 88.8 aan. Dus ik ben content.

4. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Liekuh, hoe was je intake? Viel het nog een beetje mee?

Poison Ivy, ik hoop heel erg dat je gevoel niet goed zit ;) En dat het goed gaat! Ik duim voor je!

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Net loempia's zitten eten als lunch.. Verder wel netjes gegeten trouwens. Vanochtend weer yoghurt met suikervrije jam. En genoeg water blijven drinken. Wel confronterend, dat er bij mij +0,2 staat, haha. Niet echt heel leuk :p Dusssss, genoeg reden om daar komende week iets in de - te laten staan! Dan is m'n menstruatie ook weer voorbij. Hoewel ik wel altijd zin heb in lekkers in die week... Nouja, we gaan het weer zien.

5. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Mijn gewicht was hetzelfde trouwens. Ik was 112.7 en nu nog steeds 112.7

6. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Viel niet tegen moet ik zeggen. Was alleen wel meer een proefles dus echt een schema heb ik nog niet. Dat gaat maandag gebeuren. Maar het was wel weer lekker om even bezig te zijn. Ff t koppie leeg. Maandag wordt het vervolgd😊 het eten is nog even lastig aan te passen maar dat komt wel als ik weer echt in het schema zit denk ik. Hoe gaat het met jullie?

7. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Groovy87, beter stabiel dan aankomen! :)

Liekuh, klinkt goed! :) Succes alvast maandag!

Hier is het weer prut met eten. Vanavond friet gehaald... En dat doen we bijna nooit. Maar goed. Voor morgen en voor overmorgen hebben we weer gezond in huis! Komt vast goed..

8. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Zo hoe gaat het hier met iedereen in het pinksterweekend?

Hier qua eten niet zo goed 😳

9. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Hier gaat het vandaag redelijk goed qua eten! Ik zit nu op de bank en ik wil eigenlijk een radler hahaha. Nouja..

10. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Zijn er meerdere mensen geinteresseerd in een groepsapp? Dan wil ik er wel eentje aanmaken!

11. Calamity

Calamity Lid

11 mei 2016
    13
    0
    0
    Hier gaat t niet al te best, gister feest gehad en daar zijn wel een paar wijntjes bij genuttigd. Vandaag pizza gehad, maar voor volgende week (behalve vrijdag) heb ik gezond eten.

12. Sundew

Sundew Actief lid

7 sep 2012
    232
    5
    18
    NULL
    NULL
    Pff hier ook een niet zo best weekend.. Voornamelijk de wijntjes.. Gisterenavond ook echt een soort onverzadigbare honger. Had prima licht gegeten 's avonds maar daarna honger en nog een tosti gemaakt. Toen de schuddebuikjes en M&M's te pakken gekregen en toen weer zin in iets hartigs en een ovenfrikandel gegeten. Pfff. Maar goed dat we donderdag pas op de weegschaal gaan..

Ik vind een groepswhatsapp wel leuk!

13. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Poison Ivy, van harte met je positieve test! Hebben jullie al kinderen of wordt dit de eerste?

1200 calorieën is opzich best te doen, maar is inderdaad wel pittig. Brood kan ik dan sowieso al niet eten. Ik lunch dan met cracotte met kipfilet, zodat ik 's avonds normaal kan eten (maar wel een kleinere portie). Ik zal nu dagelijks zo tussen de 1500 - 1800 calorieën zitten denk ik. Nu met het mooiere weer fiets ik wel wat vaker. Eergisteren heb ik mezelf weer gewogen en weer terug van 89,3 naar 88,4.

14. Flien13

Flien13 Actief lid

11 mei 2015
    277
    99
    28
    Hier gaat het goed dit weekend. Ben ondanks twee verjaardagen toch afgevallen. Geen pizza en bbq voor mij dit weekend helaas:(.. Was wel even lastig, maar nu toch blij mee:D.. Weeg nu 78,4kg..

@Elise2014, Calamity en Sundew: Hopelijk lukt het de komende tijd weer om gezond te eten:).. Af en toe een slechte dag is geen probleem toch? Als het maar niet te vaak is;)

@groovy87: Ik hoef niet persee in een groepsapp. Ik heb zoveel groepjes op whatsapp dat het al bijna niet bij te houden is:)

@Envy: Goed zeg dat je alweer bent afgevallen. Al lijkt het me toch lastig om zo weinig calorieën te eten. Heb je nog goede tips, qua voeding? Bijvoorbeeld dingen die wel vullen, maar laag zijn qua calorieën?

@elisabeth83 Hoe is het bij jou gegaan dit weekend?

15. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Envy; Word de 1e... Vind t best spannend allemaal.

16. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Flien13, ik heb niet echt tips. Mijn dagen zagen er ongeveer zo uit:
    O: Cafe au lait met Sultana ontbijtsticks
    T: Eierkoek
    M: 5 cracotte met kipfilet
    T: rijstenwafel
    A: wisselend. Eigenlijk at ik alles, als de portie maar kleiner was.

Voor de rest heel veel water/thee drinken. Frisdrank drink ik sowieso niet.

Poison Ivy, dat kan ik me voorstellen! Is het ook! Ik las dat je eerder een miskraam hebt gehad. Krijg je nu sneller een eerste echo?

17. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    Hier dit weekend ook niet zo goed...
    Maar wil er vanaf morgen weer vol voor gaan, ik moet mij dan eerst wel even een paar dagen afzonderen van andere mensen (exclusief mijn moeder of vriend).
    Anders ga ik "gezelligheidseten" en dan blijf je er zo in hangen. Zodra dit weer weer een beetje goed gaat ga ik er weer lekker op uit :D
    Bovendien moet ik na een een slechte periode altijd afkicken dus word ik ook echt ziek.
    Als ik mijn "dieet" volg wat eigenlijk bestaat uit normaal eten.
    4/5 broodjes met magere vleeswaren.
    150 gram aardappelen/rijst/pasta
    200 gram groente
    100 gram vlees
    2 keer fruit
    2 keer portie zuivel van 150 gram
    Eventueel als je dan tussendoor nog honger hebt een stuk komkommer of paprika etc.
    Dit is wat ik mag hebben vanuit de diëtist. Ik verander zelf altijd mijn groente naar 250 gram en mijn aardappelen/rijst/pasta naar 100 gram.
    En ik heb zelf altijd wat moeite met zuivel. Ik hou hier gewoon niet van maar het is wel belangrijk maar vaak neem ik genoegen met 1 portie.
    Natuurlijk ook veel water en thee zonder suiker drinken!
    Succes allemaal maar weer deze week!!!!:D

18. Calamity

Calamity Lid

11 mei 2016
    13
    0
    0
    Ik heb dat ook! Als ik weer gezond ga eten krijg ik helemaal hoofdpijn enzo. Ook als ik weer veel water drink.. Dat is wat ik vandaag ook al heb. Heb vandaag ook weer goed gegeten, al zijn de koekjes in de kast wel erg verleiderlijk...

19. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    Haha ja inderdaad heel erg hoofdpijn. De eerste dagen heb ik soms zelfs zelfmedelijden. Maar als je er weer door heen bent voel je je vaak weer veel beter. Dus maar even doorzetten en veel andere afleidingen klaar leggen voor het geval het hongergevoel wel naar voren komt!

20. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hey meiden,

Hier ook eigenlijk slecht weekend achter de rug😖😖😖
    Rot eten ook! Ik word er ook elke keer maar mee geconfronteerd. Het is jammer dat we niet zonder eten kunnen 😛😛😛

Ik herken het afkicken zo erg! Ik merk dat ik me eigenlijk ook moet afzonderen en dat ik echt mega hoofdpijn.
    Morgen ook weer frisse start. Heb wel hele planning gemaakt om zo de verleiding te kunnen weerstaan.
    Dus ben benieuwd!!

Over de groepsapp: opzich wil ik wel maar wordt het dan niet te druk met zijn allen in de groepsapp? Hier kun je alles rustig terug lezen. Met de app kan dat ook?

Nou meiden weer nieuwe week en "gelukkig" alle feestdagen achter se rug voorlopig ☺️☺️☺️

Deel Deze Pagina