Raad gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door Hope87, 11 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    Geen discussies graag over het volgende,

ik heb een reuze slechte band met mijn schoonouders maar mijn broer zn vriendin die haar kinderen worden altijd voor getrokken! Mijn dochter is nog iets te jong hier iets van te merken maar ze word volgendjaar 3 en volgens mij gaan ze dan wel iets door krijgen, en die vriendin van me broer geniet zichtbaar dat haar kinderen voor getrokken worden. Ik ben echt mijn haat gevoelens aan het onderdrukken want haat is slecht mAar het bloed trekken ze zo vaak onder me nagels vandaan dat ik er ziek van ben.

Dit uitzich oa in, meer intresse tonen, duurdere cadeaus, zeggen dat ze trots zijn op hun. En ga zo maar door...

Wat zouden jullie doen?

Negeren? Niet meer heen gaan? Contact afsluiten?
    Erover praten (heeft weinig zin zijn meerdere gesprekken al geweest)
    Ik weet het even niet !

2. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Hier precies hetzelfde. Gewoon negeren, als ze langskomen over koetjes en kalfjes babbelen en er geen energie in steken. Enkel energie in je gezin steken. Klinkt eenvoudiger dan het is en ik word zo af en toe ook boos en moe hiervan, maar probeer het zoveel mogelijk te laten rusten.

Succes!

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik snap het even niet. Het zijn jouw schoonouders (dus de ouders van je partner). Wat doet je broer daar met zijn vriendin en haar kinderen? Dat zijn hun kleinkinderen toch helemaal niet? Mijn schoonouders zien de kinderen van mijn zus wel eens maar daar houdt het dan ook mee op. Bedoel je niet je zwager?

Maar ontopic: hoe behandelen ze jullie kinderen? Hebben zij er last van/lijden ze eronder? Dan zou ik er niet meer heen gaan met de kinderen. Merken de kinderen er niet veel van en heb jij er vooral last van (wat ik me overigens goed kan voorstellen) zou ik er niet meer heen gaan maar ik zou dan mijn partner er alleen met de kindjes heen laten gaan. Dan hebben de kinderen toch contact met opa en oma maar hoef jij je niet meer aan hun gedrag te storen.

4. penseel

penseel Niet meer actief

Het zelfde als novastar.

Zeker de broer dan van je man. Dan zijn hun je schoonouders. Klein foutje denk ik.

Wat je er aan moet doen. ER boven staan echt. Daar help je je zelf het beste mee. En je kind ook.

Het is zo en het zal zo blijven. Weet wel waar ik overpraat zusje en ik waren de minderen kleinkinderen eigenlijk aan beide kanten.
    Mijn moeder haar kant was duidelijker ik ben het oudste kleinkind daarna komt mijn zusje vier jaar later komt er pas een nichtje en haar broer en zusje en dan nog twee nichtjes wat hun allemaal hebben gehad.!! Ach weet je ik zelf als kind wist het wel het voelde ook wel zo maar ik heb er eigenlijk nooit een groot probleem van gemaakt.

Mijn moeder heeft zelf altijd een zeer slechte band gehad met haar moeder. Het zwarte kind. Duidelijk.

5. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    #5 Hope87, 11 jan 2015
    Laatst bewerkt: 11 jan 2015
    Ja.

Deel Deze Pagina