Helemaal niets eigenlijk... Behalve dan het goede gevoel van weer in mijn eigen kleren passen en me ook fysiek weer lekker voelen. Heb het al eens gedaan, dus weet hoe het voelt en dat is al beloning genoeg om naar uit te kijken! Sterker, ik ga mezelf na de bevalling juist eerst in de watten leggen zodat het afvallen straks makkelijker gaat (nieuwe hardloopschoenen en een gps-horloge...).
Een icsi behandeling. (Aangezien mijn eerste gyn vond dat ik met 8 kilo te zwaar 'behoorlijk overgewicht' had... En voordat mijn BMI onder de 25 was wilde hij me niet helpen)
Ik heb wel eens een poos gedaan, dat als ik echt 1 of 2 kilo kwijt was ('k weet het geeneens meer; bovendien zit alles er al weer aan), dat ik mezelf ging belonen op een mooi bos(je) bloemen!
Ik had mezelf een gouden ketting met armband beloofd maar heb ik de loop van de verdwijnende kilo's zoveel nieuwe kleren moeten kopen (23kg kwijt, 3 kledingmaten minder) dat ik die beloning maar even op de lange baan heb geschoven
Dan willen we gaan proberen voor een tweede kindje, wil niet zwaarder aan een volgende zwangerschap beginnen
Of als ik een week goed en gezond (en weinig) heb gegeten, beloon ik mezelf ook wel om in het weekend 's avonds weer wat extra te nemen..... Noooooooit verstandig natuurlijk...