Bedankt voor de tip snoopy, heb hem direct gedownload. Morgen vol goede moed er tegen aan, het moet ons kunnen lukken!
Ik wil ook graag meeschrijven Vandaag begonnen met Weight Watchers. Er moet -10 kilo af. Ik geef mezelf 3 maanden de tijd ervoor.
Ik ga ook mee doen. Wil ook 10 kilo kwijt, het liefste 13.. maar 10 is al een mooi streven! Wil ook dat 30 day shred proberen en gezond eten. Hoop dat ik t volhoud, want die decembermaand is niet makkelijk.
Super dames! Was inderdaad haast de december maand vergeten! Dat worden gezonde hapjes dan maar en geen oliebollen
Oh nee oliebollen! Die vind ik echt zooo lekker! Vorig jaar lag ik met oud en nieuw in het ziekenhuis. Had een hele zware zwangerschap.Toen geen oliebollen kunnen eten, had te veel pijn en was te misselijk van de pijn. Toen dacht ik volgend jaar ga ik het helemaal inhalen..haha. Maargoed kan ik beter niet doen, weet ik ook wel. Hoop dat ik me sterk kan houden.
Haha, één gelukje dat ik geen oliebollen lust en we geen sinterklaas en kerst vieren . Maar bekijk het positief: als het goed is hoeven wij op 1 januari niet nog een keer te beginnen maar zijn we al een eind op weg (duim duim, haha)
De oliebollen kramen staan er nu al dat word voornamelijk het centrum vermijden want daar staat de kraam met de lekkerste bollen en haal ze ook alleenndaar. Maar het moet inderdaad gewoon lukken zoals eylem zegt dan zijn wij op 1januari al aardig goed op weg. Club aanmaken lijkt me handig kunnen we dit topic dan gewoon laten verplaatsen?
Hoe dat werkt met zo'n club weet ik niet.. ben nog niet zo heel lang actief. Zet hem op allemaal dames, morgen de eerste dag! Ik ga nu lekker slapen, van een goede nachtrust schijn je ook af te vallen
Verplaatsen naar clubs lijkt me een goed idee! En ook even kijken hoeveel leden we willen hebben, veel mensen is wel gezellig maar teveel is onoverzichtelijk
Toch besloten om me ook weer aan te melden.. Heb ook al samen met eylem en snoopy in het andere topic meegekletst en vind het wel gezellig om dan in dit topic ook weer mee te praten... Start gewicht 60 kilo Streef gewicht 55 kilo En nu nog de lekkere foodblog in eylems handtekening weerstaan!!! (Maar daar komen hopelijk binnenkort dieet vriendelijke recepten op te staan )
Ik doe mee Ik ken er een paar uit andere topic heb alleen andere naam... de eerste 10kg zijn er hier al af in 1 maand Kom morgenochtend kletsen...
Ik zou het ook leuk vinden om mee te kletsen. Ik ben sinds afgelopen donderdag, dus nu 5 dagen, begonnen met een 1100 kcal dieet. Voor elke dag van de week een schema. Streefgewicht is 65 maar mag ook minder, ben 1.61 Eerste dag gewogen, 78,6 2e dag gewogen, 77,3 (veel vocht denk ik) Vandaag gewogen, 76!!! Dus al 2,6 kg eraf! Dat is echt een goede motivatie! Ik ben zo benieuwd hoe lang ik het ga volhouden. En daarna is het natuurlijk de bedoeling om mijn leefstijl te veranderen zodat ik op gewicht blijf. Ik eet erg gevarieerd op 6 momenten per dag. Tussendoor veel thee, spa rood met citroensap en af en toe een bakkie zwarte koffie. Ik merk wel dat hoe langer ik in de avond op blijf, hoe meer trek ik weer krijg. Dus of vroeg naar bed, of een stengel selderij. Ach ja, honger maakt rauwe bonen zoet hè. Maar ben zo trots op mezelf! Ik hoop dat jullie het allemaal vol gaan houden. Heel veel succes allemaal Liefs
Haha ik heb nog een heleboel berichten in concept klaarstaan en daar zit nog wel zoetigheid tussen, maar ja, ook gezonde dingen hoor . Ach met mate kan alles, toch? Nou here we go day 1! Ik ben nog even in ontkenning over de weegschaal, dat komt over een paar dagen wel, eerst maar even op de goede weg terechtkomen. Zullen we weer eetschemaatjes posten? Ik heb nog geen planning voor vandaag maar die volgt dan later nog.
Goedemorgen! Ik zal iets meer over mezelf vertellen. Ik ben 1.69m en weeg nu 83kg. Wil graag uiteindelijk naar de 70kg maar ben met 10 kilo eraf al aardig tevreden en wil dit als eerste streven! Voor mijn zwangerschap vorig jaar woog ik 91! Veelste zwaar natuurlijk. Doordat ik in de zwangerschap in totaal vijf weken in het ziekenhuis heb gelegen met veel pijn en daardoor ook misselijkheid ben ik in de zwangerschap al aardig wat kwijtgeraakt. Ben twee weken na de zwangerschap nog met spoed geopereerd en woog hierna 78! Maarja, ik was toen echt heel ziek. Toen ik gewoon weer normaal ging eten kwam er al gauw weer wat aan. Mijn lichaam zat in de spaarstand denk ik. Nu gelukkig al een maand of 5 stabiel gewicht. Ik geef nog wel wat borstvoeding, niet helemaal volledig meer. Doordat ik zo ziek was heb ik veel moeite gehad om dit op volledige productie te krijgen. Helaas heb ik niet het geluk dat ik afval van borstvoeding, maar juist aankom lijkt het weleens. Ik wil niet al te snel afvallen, maar over 6 maanden 10 kilo kwijt zijn. En dit ook behouden! Lijkt me heerlijk om lekker naar het zwembad/strand te gaan met mijn kids in bikini! Ben heel benieuwd wat jullie eten met 1100kcal dieet! Ik vind dat nog wel zoeken. Heb nu een schaaltje magere yoghurt met suikervrije muesli op en een kop groene thee en glas water.