Hier ook niet twee al te beste dagen, zucht....Gisteren een dag dat echt ALLES tegenzat maar ook dat mag geen excuus zijn, nog meer zucht. Vanaf vandaag dus echt weer de knop om. Ik heb besloten dat ik om het wat aantrekkelijker te houden alleen doordeweeks mijn kcal tel en in het weekend gewoon normaal eet maar zonder te tellen. Kijken of dat werkt. Ik heb ook tegen mijn man gezegd dat hij er echt wat van moet zeggen als hij ziet dat ik aan het snaaien ben dus hopelijk is dat een stok achter de deur, haha, hij doet dat wel.
Balen is dat Eylem Misschien wel een goed idee om in het weekend niet op je calorieen te letten. SDonya Lekker menu hoor! Snoopy jammer dat je nog geen tijd gehad hebt om te sporten. En je in kunnen houden op de verjaardag? Lovely Nog lekker gewerkt gisteren? Wat doe je voor werk? Hoe gaat het met je opleiding? Hier gisteren een goede dag gehad wel tussen de middag pannenkoeken gegeten ( 2 zonder beleg en 1 met kaas en 1 met spek en kaas) En 's avonds aten we bij szus en zwager maar heb netjes mijn eigen brood mee genomen de rest heeft friet en snacks op. Vanmorgen weer 500 gram eraf had ik niet verwacht na de pannenkoeken. Mijn menu voor vandaag ontbijt 150 gram griekse yoghurt tussendoor koffie lunch gekookte witlof met lepel roomsaus duits biefstukje en wat gekookte aardappels tussendoor grapefruit,sinaasappel en stukje banaan diner 3 volkoren boterhammen met mager beleg Voor de rest veel water en nog 2x koffie met melk
Hallo Dames, Mooi menu pioenroos! Ik werk momenteel op een helpdesk, groten deels als coach. Studie gaat wel goed, volg momenteel maar 2 vakken meer lukt me gewoon niet. Werk jij nog in de thuiszorg? Eylem ik vind de weekenden ook moeilijk hoor! Misschien inderdaad een goed idee dat je dan gewoon niet je kcal telt. Vandaag een flink eind gewandeld denk zo 5km. Verder rustig aan gedaan, nu even shredden en daarna eten. Menu: O: kwark T: kop thee L: volkoren pistolet met 40+kaas T: kop thee, mandarijnen A: broodje falafel met salade T: kop thee, plakje Indische cake
Lovely mooi menu en goed bezig geweest vandaag... Klinkt leuk je werk en lekker rustig aan met leren toch ook niet erg vind het al knpa dat je het doet naast je gezin en werk. Ja ik werk nog steeds met veel plezier in de thuiszorg 20uur per week. N gaat 2 ochtenden van 8 tot 1 naar kdv en de rest werk ik avonden en weekenden. Hier al optijd gegeten en nu heerlijk op de bank... mijn man is morgen lekker vrij gaan ij huis verder klussen.
Hoi dames! Hoe gaat het met iedereen? Ik ben aan het werk en erg moe, gister naar een verjaardag geweest met de kinderen, mijn man moest hockeyen, dus ik moest zelf 2 uur heen en 2 uur terug rijden. Om 9:00 vertrokken en om 21:30 weer thuis. Gelukkig heb ik erg lieve kindjes, ook in de auto. Ze hebben geen krimp gegeven en op de terugweg viel Eva zelfs ook nog in slaap (doet ze anders nooit). En Lisa sliep gelukkig al binnen een half uur. Erg fijn, want vanochtend moest ze op tijd op voor het kdv en ze heeft wel voldoende slaap noidg. Gister me wel een beetje ingehouden op de verjaardag, maar lukt toch niet helemaal goed. Vandaag er wel weer tegenaan! Ik ga 's avonds niet meer beginnen aan chocola, want dat gaat vaak fout. En neem dan wel naar mijn werk wat mee, maar moet het daar dan mee doen . Vanavond poetsen in huis en op tijd naar bed en dan morgen wil ik echt gaan sporten! Drukke weken voor de boeg (Sinterklaas, verjaardag, etentje, helpen op school) maar wil er nu echt voor gaan!
Goed bezig hoor meiden! Hier een echte maandag, al veel gedaan en ik moet nog veel dus even snel mijn menu: O: twee broodkorstjes beetje te laat opgestaan dus snel de meiden aan het ontbijt gezet en in onderweg een broodkorstje meegepikt haha T: appel L: twee boterhammen met kipfilet en roomkaas en 2 crackers met kaas A: boerenkool met kiprookworst Totaal 1202 kcal
Hoi meiden Hier was er 6 ons af vanmorgen Voor de rest een hele drukke dag gehad wij zijn volop in huis aan het schilderen. Mijn man was een dagje vrij vandaag en ik zit nu heel even om zo naar mijn werk te gaan. Ik kom morgen weer kletsen
Hoi Dames, Snoopy hoe is het gegaan vandaag? Knap dat je het gisteren toch goed hebt volgehouden op de verjaardag. Dat zijn de moeilijkste momenten. Pioenroos gaan jullie het hele huis schilderen? Ik heb vandaag gewerkt tot 14:00 toen kids van school gehaald en thuis gekookt. Het is vandaag bij ons sint maarten dus toen het donker was ben ik direct met de kinderen gaan lopen. Menu vandaag: O: drinkontbijt T: 2 grote koppen thee, paar worteltjes L: bruine pistolet met 4 stuks falafel en komkommer T: 2 grote koppen thee A: stampot spruitjes met blokjes kaas T: 2 grote mokken thee, lion
Hier is het goed gegaan vandaag! Zal zo even mijn menu posten maar de batterij van mijn telefoon is bijna op dus doe ik zo even in bed
Het enigste wat ik vandaag kan zeggen is.. Waarom heb ik die negerzoenen gehaald?!?!? Baaaaaaal van mezelf!!!
SDonya, oh wat balen zeg!! Herkenbaar hoor... Mijn menu van vandaag: Pap 3 mandarijntjes 2 volkorenboterhammen, jam en rookvlees Worteltjes en cherrytomaatjes Mars 3 volkorenboterhammen, rookvlees, vruchtenhagel, vlokken Over de dag verdeeld 6 snoepjes en 1 lolly Totaal 1250 kcal Vandaag weer naar mijn werk gefietst, morgen nog even kijken. Ik voel me goed en lijk op de goede weg te zitten! Nu lekker slapen.
SDOnya ohh balen, negerzoenen hoef ik ook echt niet in huis te halen idd.... Lovely, netjes, was het nog leuk st. maarten? Pioenroos goed hoor alweer afgevallen! Snoopy goed gedaan meid! Hier ook (eindelijk...) weer een goede dag, gek genoeg heb ik er op maandag nooit moeite mee haha. Gisteravond bij Koranles nog een mini-stukje verse baklava en verder menu zoals het er stond. Voor vandaag nog geen idee...Heb wel honger nu haha.
Goedemorgen meiden! Iedereen lekker geslapen? Hier wel na een rustige avonddienst. Nu lekker een dagje vrij tot 13.00 ben ik alleen dochter is naar KDV. Volop aan het poetsen,opruimen was ophangen enz. Even flink door gaan heerlijk. SDonya Brrr Negerzoenen als ik iets niet lekker vind haha.. Maar die vallen wat calorieën betreft toch wel mee? Lovely Mooi menu en hoe was het om met de kids sint maarten te lopen hebben ze veel gekregen? Snoopy Druk weekend gehad en wat goed joh van je meiden dat ze het zo lief gewest zijn in de auto. Rijdt voor jou ook wel zo relaxt. Mooi menu hoor! Wat doe jij voor werk? Eylem Super weer een goede dag en wat ben je gisteren druk geweest... Mmm verse baklava maak jij het ook weleens zelf? Mijn menu ontbijt 150 gram griekse yoghurt tussendoor Koffie en een sinaasappel lunch 3 volkoren boterhammen beleg nog even geen idee tussendoor banaan diner kipfilet wortels aardappels
Pioenroos, ziet er weer netjes uit! Baklava zelf maken heb ik nog nooit gedaan maar 'moet' het natuurlijk wel een keer doen voor mijn blog . Heb nog even een menu voor vandaag: O: 1 volkorenboterham met roomkaas en komkommer T: twee stukjes appel (moest delen met de oudste ) L: twee volkorenboterhammen met roomkaas, kipfilet en tomaat en twee crackers met kaas A: kom linzensoep, een paar gehaktballetjes in tomatensaus (sulu köfte) en gestoofde prei met wortel T: twee mandarijnen Hiermee kom ik op 1088 kcal...nog een beetje te weinig maar even kijken maar hoe de dag verloopt. Ik vul het nog wel ergens aan
Hoi allemaal, Kan ik nog meeschrijven? Ik zal me even voorstellen: Smitje, 32 jaar en ruim 10 weken geleden bevallen van ons eerste kindje; een heel lief zoontje! Ik heb nog 3 overtollige zwangerschapskilo's, maar wil graag minimaal 5 kg afvallen door gezond te eten en weer te gaan sporten. Vooral dat laatste heeft mijn lijf (buik) wel nodig! Ik heb net ook even gegoogled op 30 days shred en dat spreekt me ook wel aan. Ik kon alleen de level 2 en 3 video's niet vinden. Hebben jullie misschien een link? Eylem, jouw foodblog...Jumm!!! Groetjes!
Eylem Mooi en lekker menu! Ja zeker een keer doen voor je site Smitje Gefeliciteerd met je zoontje Komt helemaal goed die laatste kilo's! Hoe wil je het gaan doen? Hier tot nu toe een goede dag weegschaal was hetzelfde gebleven en ik snap ook waarom ben ongesteld geworden (hou dan altijd vocht vast)
Welkom Smitje, gezellig! Hier echt lekker gegeten jam jam jam. Mijn linzensoep was goed gelukt (eindelijk) en een kom (maar 100 kcal) kreeg ik niet eens op want ik had al een bord met prei en wortel (met kerrie, ook al superlekker) en een paar gehaktballetjes op. Een klein beetje gezonde 'chocolademousse' (gemaakt van banaan, kokosmelk en cacao) als toetje en ik zit hartstikke vol en nog steeds maar op 1100 kcal.
Hoi meiden! Smitje welkom! Eylem mooi menu, hoe maak jij je linzensoep? Staat hier ook op het menu deze week. Pioenroos ze hebben teveel snoep opgehaald, alles in de snoepblik gedaan kunnen we wel een paar maanden mee vooruit. Heerlijk hoor zo even de handen vrij hebben om te poetsen. Donya: ohoh liep je de negerzoen voorbij in de AH? Snoopy fijn dat je je goed voelt! Geeft vaak ook wel motivatie Menu vandaag: O: brinta T: kop koffie, thee en 2 mandarijnen L: 2x bb met kaas T: 2koppen thee, plakje ontbijt koek A: wrap gevuld met gehakt en veel groentes T: 3 koppen thee en wat fruit, misschien wat pepsels. Wou vandaag shredden maar ben in bad beland en lig hier eigenlijk wel heerlijk. Morgenochtend maar even hardlopen.
1 ui aanfruiten in olijfolie, 1 wortel en 1 aardappel erbij (in blokjes natuurlijk), tomatenpuree en/of peperpuree, 250 gram gewassen linzen, 1,5 liter water en 2 bouillonblokjes kip. Na een uurtje de staafmixer erdoorheen en klaar Zet het binnenkort wat uitgebreider op mijn blog.
Maak hem ook op deze manier maar dan meestal zonder tomatenpuree. Doe er soms ook kiprookworst en gehaktballetjes door en een zak soepgroentes...een verbastering van snert