Afvallen, wie doet er mee!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lovely83, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoi!

Hier ging het weekend niet zo goed... maar vandaag ben ik gewoon maar weer begonnen! Schiet alleen niet op zo, want wat er doordeweeks afgaat, komt er in het weekend weer aan...

Mijn menu van vandaag:

o: yoghurt, boterham met ham
    t: druiven en 2 mandarijnen
    l: 2 boterhammen (jam, rookvlees), 150 gram wortels, 40 gram cherry tomaatjes
    t: 2 mandarijnen, 25 gram kruidnoten
    a: 2 boterhammen (rookvlees, vruchtenhagel)
    t: 30 gram kruidnoten

Overdag nog 4 snoepjes tussendoor op. Totaal 1300 kcal. Ben wel tevreden. Vandaag ook naar mijn werk gefietst. Morgen even het weer afwachten 's ochtends en woensdag op tijd beginnen, dus ga dan met de auto denk ik. Wil om 7:30 beginnen en om 7:00 op de fiets in het donker zie ik denk ik niet zitten.

2. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Pioenroos, klinkt goed; een weekendje weg! Waar ben je geweest?

Lovely, fijn dat je man het huishouden had gedaan! En een mooi menu!

Snoopyy, hier is het in het weekend ook niet zo goed gegaan...maar ook ik ben maandag weer goed begonnen! ;)

Menu van gisteren:
    O: volkorenbrood met kaas
    T: koffie verkeerd en een appel
    L: 2 sneeen volkorenbrood met kipfilet
    T: 2 mandarijnen en thee
    D: macaroni met groente en tomatensaus
    T: klein stukje chocoladeletter

De weegschaal gaf vanmorgen aan dat ondanks het weekend er 6 ons af zijn! :D

3. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Hoe gaat het met jullie?

Mijn menu van gisteren:
    O: brood met kaas en koffie verkeerd
    T: appel en koffie verkeerd
    L: restje macaroni en twee mandarijnen
    T: 2 sneeen brood met kipfilet
    D: rijst met kip, erwten en kerriesausje
    T: chocoladekoekje

Ons manneke wordt helaas weer wakker s nachts, waardoor ik minder slaap en overdag meer honger heb. Probeer maar zo gezond mogelijk te snacken;)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoi!

Hier gaat het goed! Gister 1500 kcal op en 3 kwartier gesport (en naar mijn werk gefietst). Vandaag met de auto gegaan en niet gesport, heb 1330 kcal op dus ik vind het netjes!
    Mijn weegschaal doet het haast niet meer (moet er op stampen om 'm aan te krijgen en zelfs dan lukt het soms nog niet). Maar krijg waarschijnlijk voor mijn verjaardag (over 1,5 week) een nieuwe. Hopelijk verschilt ie iets van de oude, in positieve zin dan ;)

Mijn lijstje van vandaag:

O: kom yoghurt (beetje weinig, maar was vroeg en had geen honger)
    T: 2 mandarijnen, 1 kiwi, kruidnootjes
    L: 2 boterhammen (jam, rookvlees), 150 gram wortels, 60 gram cherrytomaatjes
    T: boterham met gestampte muisjes
    A: sucadelappen, gebakken aardappels, bloemkool, heb niet veel op, had geen honger
    T: mars, handje chips, paar kruidnootjes
    Tussendoor 2 stophoestjes op

Vandaag op tijd naar bed (zo dus), ben moe!

5. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Snoopy, goed bezig! Ga je je verjaardag vieren?

Mijn menu van gisteren:
    O: brood met kaas en koffie verkeerd
    T: chocoladekoekje
    L: 3 sneeen brood met kipfilet en tomaat en glas jus d'orange
    T: appel
    D: broccoli, aardappels en runderlapje

Verder thee en water

Het helpt me om iedere dag het menu hier neer te zetten, werkt toch een beetje als een stok achter de deur!

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoi!

Smitje, mooi lijstje hoor! Ik ga mijn verjaardag niet echt vieren, mijn ouders komen wel en verder niet echt plannen. Avond ervoor uit eten met school en dag erna sint op mijn werk, ik vind het druk zat met ook de komende feestdagen en verjaardag van Eva ;)

Vandaag weer boodschappendag en helaas teveel gesnoept, maar ik blijf er niet in hangen, pak het morgen weer op. Voel me ook goed. Heb net op de weegschaal gestaan en ben deze week toch zo'n 2 kilo kwijtgeraakt (mag ook wel na het snoepen en eten van afgelopen weekend).

Had vanavond even alle routes berekend en ik heb vandaag gewoon ruim 16 km gefietst! Naar school, huisarts, prikpost, huis, Eva halen, Eva brengen, tandarts, stad, Eva halen en weer naar huis. Zo maak je ongemerkt toch aardig wat kilometers!!! :)

Hoe is het met de andere dames?!

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Even een zwaai, ben een beetje erg druk hoop vanavond even uitgebreid te kunnen reageren :).

8. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Hoe is het met iedereen?
    Hier alles wel goed. 1.2 Kg kwijt in 2 weken.:)

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mooi resultaat smitje!

Ik ga pas 1dec op de weegschaal.
    Hier gaat het verder goed, nogal druk maar dat is wel goed heb in ieder geval niet de tijd om te snoepen.

Mijn menu:
    O: shake, kop thee
    T: kop thee, appel
    L: volkorenpistolet met humus en rauwkost
    T: kop thee, plakje ontbijtkoek
    A: ovenschotel met gehakt, broccoli en aard puree
    T: veel thee en fruit

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi!

Hier ging het weer mis van het weekend, eigenlijk vrijdag al... zucht! Vandaag weer goed bezig. Hoop dat ik het een keer vol kan houden. Als het zo doorgaat ben ik van de zomer nog niet slank...

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben er ook nog hoor *schaam*. Hier was het weekend ook weer niet goed. ARGHHH!

Vandaag een balansdag, heb veeeeeeeeeeeeeeeel groenten gegeten, lunch met een salade en net wraps met groenten, heb geloof ik wel een halve kilo groenten gegeten haha aangezien de meiden het natuurlijk niet zo geweldig vonden. Goed dat het bij jullie nog zo goed gaat smitje en lovely!! En Snoopy, kop op, ook wij kunnen het.

12. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Nou hier ging het gisteren ff mis: ik heb toastjes met brie op en twee stukken bonbonbloc...Maar het was heerlijk!:D

Vandaag weer een nieuwe start:
    O: bruin brood met kipfilet en een mini krentenbol
    T: koffie verkeerd
    L: high tea met een goede vriendin (zin in!)
    T: niks
    D: soepje en wat fruit

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Eylem en snoopy jullie kunnen het!
    Smitje als je er maar van genoten hebt :D

Hier gaat het goed, doe momenteel alles fietsend.
    Niet omdat ik het wil, maar moet. Man is in een ander ziekenhuis begonnen en moet nu elke dag de auto mee. Goed voor mn conditie; ).
    Weekend willen we wel naar een 2de auto kijken aangezien we er gewoon wel 1 erbij moeten hebben. Ik moet zo vaak met de oudste naar basketbal en dat is in een heel ander deel vd stad.

Menu;
    O: shake
    T: 2 koppen thee plakje ontbijtkoek
    L: shake
    T: 2 koppen thee, appel
    A: klein beetje rijst met roer gebakken kippendijtjes en veel groentes
    T: veel thee en wat fruit

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoi!

Hier ging het gisteren goed, tot gisteravond.... Ben het zo beu! Vandaag weer een nieuwe poging, heb weinig in huis, dus moet lukken... Vrijdag een etentje, zaterdag ben ik jarig, zondag naar Sinterklaas op mijn werk... hoop dat ik me in kan houden! Maar ik moet ook gewoon de avonden me inhouden...

Ik fiets ook veel, zolang het nog goed weer is blijf ik dat ook lekker doen. Is toch weer 50 minuten per (werk) dag! Maar het is fijn een auto achter de hand te hebben, zeker straks als het heel koud is en gaat sneeuwen.

Smitje, wat jij hebt gesnoept valt nog meer hoor! Vergeleken met wat ik mis gaan noem ;)

15. A2CA

A2CA Niet meer actief

hoi meiden, wat gaan jullie goed. Ik zou graag mee willen kletsen. Heb alleen niet vaak de tijd om alles terug te lezen.

Ben in augustus begonnen met 74 kilo en weeg er nu 63.5. Zou er graag nog minimaal 3.5 af hebben maar liever meer natuurlijk. Ik let gewoon op mijn eten, maar neem ook elke dag wel een koekje. Drink veel water of cola light.

16. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Hier nog iemand die wel een stok achter de deur kan gebruiken qua afvallen. Want pffff...het is niet makkelijk om na de kraamtijd waarin alles kon en mocht qua eten nu die dingen weer te laten staan :')

Ik ben tijdens de zwangerschap aangekomen van 65 (en ik weeg normaliter zelfs 60-62) tot 78/79. Na de bevalling was ik net iets boven de 70 maar inmiddels weer op de 74. Echt schandalig, hahaha. En nu komt werk eraan, en moet ik dus die kleding weer aan kunnen. Tsja, dat wordt ff afzien ;) Help! :D

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Manyana en pinklove welkom!

Mijn menu vandaag:
    O: shake
    T: 2 koppen thee, fruit
    L: maaltijdreep
    T: 3 koppen thee, plakje ontbijtkoek
    A: een maaltijdsalade
    T: veel thee en fruit

Hier gaat het super, voel me goed en merk dat er al wat af is, riempje van mn jas kan al een gaatje strakker :D.

18. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Hoi Manyana en Pinklove!

Manyana, knap al 10 kg eraf! Hoe heb je dat gedaan?

Lovely, wat voor shakes en repen zijn dat?

Mijn menu van gisteren:
    O: havermoutpap met een halve banaan
    T: koffie verkeerd
    L: 2 sneetjes bruin brood met kipfilet, rucola en tomaat en een zacht gekookt ei
    T: appel
    D: spruitjesstamp met een rundersausijs

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Smitje ik heb shakes vd weightcare :)

Hoe maak jij trouwens je havermout pap?

Mijn menu vandaag
    O: shake, kop koffie
    T: 3 koppen thee
    L: shake
    T: 2 koppen thee, glas water en een appel
    A: risotto met Italiaanse groenten en gerookte kip
    T: veel thee en een plakje ontbijtkoek

20. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hallo meiden,

Is er nog een plekje voor iemand erbij? Zo ja dan zou ik me graag bij jullie willen voegen:)!

Ik ben 25 jaar en bijna 2 maanden geleden bevallen van een mooie dochter:). Was voor de zwangerschap al 6 kilo te zwaar en nu nog 10 zwangerschapskilos die blijven plakken. Er moet dus iets van 15 kilo af.

Weeg nu om en nabij de 70 (ben geen vrienden met de weegschaal) en wil dus naar ongeveer 55 kilo.

Ben deze week begonnen met weightcare dieet en vind het nou al moeilijk om het vol te houden:p.

T zou dus fijn zijn om met wat mensen te kletsen erover en dan houden we het samen beter vol:D!

Ik heb het meeste teruggelezen en ik vind dat jullie het al heel goed doen!!

Ik las ook iets over de 30 days shred app. Hoe heet deze precies? Ik kan hem in de app store niet vinden nl en zou daar graag mee beginnen!

En hebben jullie ook gewichtjes in huis of hebben jullie ook andere tips wat ik als gewichtjes kan gebruiken?

Deel Deze Pagina