ik leef!

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

iedereen leeft zijn eigen leven op zijn of haar manier.
    wat is voor jou "het leven"??? je prioriteiten??? en dan bedoel ik op dit moment van je leven.

dit nav het leven gaat door ook al ben je moeder....;)

voor mij:
    mn man en kindjes en familie.we werken veel en hard. kindjes groeien op in een schoon en gezellig huis. op zondag proberen we altijd iets leuks te gaan doen met de kindjes. de ene keer is dat een dagje uit, de andere keer een stukje fietsen.
    stappen en uitgaan doen we niet meer. nooit zo behoefte aangehad en nu helemaal niet meer.
    we liggen graag sávonds als we eens vrij hebben ( maar dit is zeker in de winter heel weinig) lekker samen op de bank met iets lekkers. gaan ook graag lekker naar bed om daar wat te praten of lekker te slapen.
    gaan graag eens uit eten.
    we kopen iets als we daar zin in hebben maar denken goed na over ons geld ondanks dat we ruim kunnen leven met het oog voor de toekomst en de kinderen.

wat is jullie leven op dit moment?:)

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn leven:

Is mijn gezin die komt echt op plaats nr 1! Probeer ook zoveel mogelijk te genieten van mijn grote en kleine man!

Maar ook vind ik een dagje voor mezelf belangrijk! Dan ga ik lekker naar een vriendin of lekker winkelen met een vriendin.
    Of lekker een avondje uit eten met mijn man terwijl de kleine bij oma is.

Kortom mijn leven is mijn gezin familie en vrienden :D

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mijn kleine, de diertjes en mn vriend komen echt op nummer een!

De rest (en daar hoor ik ook bij) kunnen naar mijn mening vaak wel ff wachten ;)

Huishouden komt meestal op de laatste plaats ;) al probeer ik dat ook zo goed mogelijk te doen.

4. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Mijn leven is:
    - ten 1e God bedanken voor al onze zegeningen
    (mijn kinderen en man, mama, pa, mijn broer, onze vrienden, onze huis en spullen, dat we werk hebben en genoeg geld om rond te kunnen komen, onze levenslessen. Kortom voor alles wat we zijn en wat we hebben ben ik God dankbaar. Dat hij er altijd voor ons is ook al staan we er niet altijd bij stil)
    - Ook geniet ik van de alle daagse dingen.
    Met mijn gezin op stap,
    's avonds een film kijken samen met mijn man
    de getrappel in mijn buik
    Mijn zoon die midden in de nacht als ik bij hem ga kijken zegt: Mama, Love you
    lekker in de kinderkamer klussen in het weekend (mijn man dan voornamelijk;))

Ik stop maar even, kan wel paginas door gaan;)

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mijn leven:

Mn zoontje, mn vriend, ikzelf.
    Tijd samen doorbrengen. Maar ook nog tijd alleen doorbrengen.
    Bios pikken met een vriendin. Even shoppen met mn moeder.
    Het nachtelijk leven opzoeken met een lekker wijntje. Met of zonder mn vriend.

Ik kan genieten van een avondje bankhangen, een avondje vroeg naar bed en een avond doorhalen:D Ben iig snel tevreden

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.582
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Mijn leven:

*Mijn tienerdochter en haar belevenissen in de brugklas.

*Binnenkort verhuizen naar een normale woning na anderhalf jaar op een veel te dure kamer gewoond te hebben.

*Mantelzorg voor mijn ex

*En last but not least;de versnelde opleiding voor doktersassistent,daar gaat ook heel,veel tijd in zitten.

Over het algemeen vind ik het lekker gaan zo,gaat steeds beter en heb weinig te klagen.:)

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

mijn leven:

mijn vriend en kindjes op nummer 1.
    tijd besteden samen en leuke dingen doen. ik kan er super van genieten om gewoon met man en kids op de bank te haangen een disnay film kijken bak chips op tafel glas cola erbij lekker rustig even niets aan mij hoofd.(jammer alleen dat ik dan snachts huilend in slaap val)

verder heb ik eigenlijk momenteel alleen maar zorgen en dan niet eens over mnezelf of mijn gezin

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ eefke :p ik zal t kort houden

1 mn kids (incl spelen knutsen naar buiten ect)
    2 relatie en manlief (autist, kost wat meer energie en plannen ect en bijkomende begeleiding)
    3 mn huishouden (incl huisdieren) en financien
    4 een happy me als punten 1,2,3 'goed zijn' want dat is goed voor ons allen
    5 ikke :p jaja en rompslomp met eigen gezondheid en terug op werkvloer zien te komen wat een andere functie gaat worden
    ik piep hm zoiezo 1 x per 2 weken een avond er alleen uit
    en tussendoor een half uurtje ongev dat manlief thuis is
    6 fam en vrienden

verder uitstapjes vaak simpel, uitgebreid kost me veel meer voorbereiding (weer te maken met manlief) of ik doe ze alleen met de kids

als manlief geen avonddienst heeft lekker met zn 2 bankhangen of bordspel of online game ect

9. Dana

Dana Niet meer actief

mijn leven = ons gezin, de eigen zaak van mijn man, mijn werk, daarnaast heel weinig tijd om te genieten, we moeten nu even heel hard werken voor de toekomst van ons en onze kinderen.

op dit moment vind ik het echt teveel, ik zou wel wat meer tijd voor ons gezin willen hebben, hopelijk komt dat gauw.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn gezin is mijn basis. Ik heb die veiligheid nodig om van daaruit mezelf verder te ontwikkelen als persoon zijnde. Zonder zou ik niet weten wat te doen.

11. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik leef mijn leven nu zoals ik echt wil leven.
    Samen met mijn man en kind sta ik op nummer 1. Ik cijfer mezelf niet meer weg in ieder geval. Heerlijk 3x per week sporten, parttime werken, om het weekend gaan we uit met vrienden en logeert onze dochter bij opa en oma. Zo genieten we allemaal en niemand levert iets in.
    Zondag is onze gezinsdag, dan gaan we naar het bos, speeltuin, wandelen, ergens eten, wat dan ook maar altijd samen en vaak spreken we aan het eind van de middag af met vrienden die ook kinderen hebben. Ergens iets drinken, terrasje of bij iemand thuis, heerlijk.
    Heel af en toe ga ik een dagje weg met een vriendin, naar de sauna of winkelen, maar dat is maar eens in de 3-4 maanden, heb er niet zoveel behoefte aan. Ik winkel liever alleen en mijn vriendinnen zie en spreek ik vaak genoeg 's avonds of overdag.

12. Tsja ik leef momenteel als een robot ofzo.. geen idee waar ik mee bezig ben allemaal.

Ben mijn leven opnieuw aan het ontdekken.. het is allemaal anders nu. Mijn zoon, dochter en man hebben altijd op nr 1 gestaan en dat is iets wat blijft.

13. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    @Desiree: Heel veel sterkte meid. Hopelijk kun je het gauw een plekje geven. Ze zal hoe dan ook altijd bij jullie zijn..

Mijn leven..
    Is op dit moment niet zoals ik het zou willen. Begrijp me niet verkeerd..ik ben hartstikke gelukkig met mijn zoon en alles eromheen..ik dacht ook dat ik het alleen zijn een plekje had gegeven, maar afgelopen weekend heb ik weer gemerkt hoe erg ik een lieve man om me heen mis. Ik hoop dat dat geluk nog voor mij weggelegd is en anders hoop ik op innerlijke vrede.

14. susy26

susy26 Niet meer actief

mijn leven is mijn gezin! mijn 2 mannen waar ik superveel van hou!! en natuurlijk me famlie en vrienden!

heerlijk genieten saampies op de bank of lekker in bed, in het weekend lekker erop uit en samen met me mannen genieten! Op z'n tijd wat leuks kopen voormezelf,heerlijk! mooie kleren of wat nieuwe make-up. samen lekker wandelen, heerlijk ergns wat eten.. lekker samen genieten,van elke minuut, elk uur , ELKE dag!

15. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Mijn gezin! Ons zoontje, mijn vriend, ikzelf, onze katten.
    Op dit moment geniet ik vooral van de "gewone" dingen. Na een moeilijke tijd met pnd en problemen in de familie heb ik vooral veel behoefte aan rust, regelmaat en reinheid en genieten van de kleine dingetjes in het leven. Als iedereen in mijn gezin gezond en gelukkig en goed verzorgt is geniet ik daar intens van. Ook ikzelf dus, regelmatig dingetjes doen die ik leuk vind; in bad, gtst kijken, internetten, thee drinken, kletsen met vriendinnen, etc.
    Daarnaast ben ik weer net begonnen met werken, dat is ook wel belangrijk voor mij, mits ik het goed in belans krijg met prive.
    Financien vragen op dit moment ook de nodige aandacht.
    Ik heb nog de hoop weer eens af te vallen, maar daar heb ik nu de energie even niet voor.

16. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Mijn leven loopt op het moment echt heerlijk.

Ik zit lekker in mijn vel, en daardoor gaat alles met het gezin ook goed.
    Onze kinderen zitten in een leuke fase, zijn lief, gewoon genieten!

Ik heb zelf promotie gemaakt op mijn werk, wat mij een ontzettende positieve energie heeft gegeven. En doe mijn werk met heel veel liefde en plezier.

Ook mijn vriend geniet op het moment van zijn baan, eindelijk, na veel heen en weer getrek van andere banen. Nu is het alleen nog spannend of hij er mag blijven.

Ook financieel gaat het fijn, geen zorgen (meer).

Ik ben ontzettend trots op mijzelf, op mijn vriend, dat we, ondanks een lastige periode 5 jr geleden, toch hebben gevochten voor ons. En dat we nu ontzettend veel genieten van alle gezondheid, liefde en geluk dat ons gegund is.
    We zijn nog jong, 23 & 25 jr en ben erg benieuwd hoe onze toekomst eruit gaat zien!! Maar we proberen vooral, om deze balans erin te houden, en wie weet, in de toekomst nog een 3e erbij?

17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    Mijn gezin en mijn man staan in ons leven op 1... inclusief ikzelf natuurlijk!

Daarnaast enkele familie leden, en onze dierbare vrienden.

mijn eigen bedrijf, en die van mijn man.

en het gevoel dat je echt leeft? is voor mij, kunnen genieten van alle kleine dingetjes in mijn leven... zoals 2 blije meiden overdag als we lekker aan de wandel zijn. of mijn man die thuiskomt en me een zoen geeft. dat soort dingetjes.

18. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    mijn leven:
    na een heftig jaar (werd een ernsrtige hartafwijking bij ons zoontje gevonden toen hij 15 maanden was, sindsdien 4 operaties verder) had ik gehoopt op een wat rustigere tijd omdat ze zijn hartje zouden 'maken' in sept. Helaas hebben ze dit nu weer met een jaar uitgesteld en zullen er nog minimaal 2 hartoperaties volgen (waarvan 1 een grote open hartoperatie is:()
    Het klinkt misschien gek, maar door dit alles ben ik het afgelopen jaar eigenlijk alleen maar positiever in het leven gaan staan. Heb veel meer kleine dingen leren waarderen en geniet veel meer van mijn zoontje, man, familie, vrienden en mooie momenten.
    Ik ben zo trots op ons stoere kleine grote mannetje en ook trots op hoe ik me er zelf, samen met mijn vriend en steun van familie en vrienden door heen sla.
    Mijn leven leef ik dus heel bewust en geniet met volle teugen!

19. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    #19 Yasminaa, 26 okt 2011
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
    ik kan pas echt zeggen IK LEEF als ik het leven leidt die ik altijd wou/wil

Met name gewoon mezelf ECHT zijn!
    afspraken die ik met mezelf heb gemaakt nakomen
    grote gezin ( ik heb gezin maar wil nog meer kinderen)

ik heb gewoon veel te bieden dat het tijd is dat ik maar aan de slag ga! tijd tikt!!
    vooral sinds ik nu een moeder ben geworden ben ik totaal een andere persoon
    dus moet nog mezelf ontdekken
    trouwens ik ben al blij genoeg dat ik LEEF!:)

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Op dit moment LEEF IK echt. We zijn super gelukkig met onze dochter die geboren is na 3 jaar proberen en MMM. Mijn man en ik zijn gelukkig met elkaar, we willen weer terug de MMM in voor een 2e kindje. Verder LEEF IK voor mijn geloof, voor God. Ik probeer mijn geloof uit te dragen door anderen te behandelen zoals ik zelf behandeld wil worden. Door mensen financieel en geestelijk te steunen wanneer ze het moeilijk hebben, ook buiten Nederland. Ik wil de liefde van God uitdragen ipv al die regeltjes die sommige religieuze christenen met wijzende vingers aan iedereen opleggen.

IK LEEF voor mijn familie, mijn (schoon)ouders, broers, zussen, oma;s etc. en mijn lieve vrienden en vriendinnen. Ik vind het bovendien heerlijk dat ik parttime werk, mijn man heeft een goede baan, we hebben een eigen huis en financieel gaat het gelukkig ook goed.

We genieten heerlik van de kleine dingen zoals een familiebezoekje, samen een filmpje kijken op de bank, knuffelen en spelen met onze kleine meid, lekker uit eten gaan.

Ja, IK LEEF, en het leven is heerlijk. Hoewel ik best weet dat er (ooit) weer moeilijke dingen op ons pad zullen komen. Ik hoop dat we samen, met God en onze dierbaren om ons heen ook dan nog kunnen zeggen IK LEEF!

Deel Deze Pagina