Onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Shivers85, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shivers85

Shivers85 Lid

7 sep 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve mama's/meiden

Ik ben zo onzeker.. vorige week .. 2 weken na het overlijden van mijn lieve broer :(.. ben ik erachter gekomen dat we ons 4e kindje verwachten..

Heb vandaag weer 2 testen gedaan.. de 1e is van vorige week woensdag.. en de onderste is van vandaag. omdat ik ZO onzeker ben.. dat ik door verdriet het kindje kwijt raak.. De 1e dag voel ik me beter als de ander...

25 sept. de 1e echo.. kan me niet snel genoeg gaan..
    Deze zwangerschap was echter niet gepland... maar het kindje is MEER dan gewenst!.

Liefs

Bijgevoegde bestanden:

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heftige periode voor je zeg! Ook voor je man en familie!
    Hopelijk kun je genieten van je zwangerschap en kan het je door een intens verdrietige periode enigzins helpen. (Net als je andere kids natuurlijk! )

3. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Als eerste gecondoleerd met het verlies van je broer. Wat moet dit ontzettend dubbel zijn voor je. Aan de ene kant verdriet en de andere kant het geluk wat je voelt met een kindje in je buik. Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik zie dat je een kindje bent verloren. Dat lijkt me verschrikkelijk. Misschien dat je je daarom ook extra zorgen maakt..?

Vertrouw op je lichaam en vertrouw erop dat dit geluk je is gegeven. Hoe zou je broer reageren als hij dit zou horen?
    Soms gebeuren dingen op ongeplande momenten, maar dat blijken vaak de mooiste dingen in het leven te zijn.
    Ik hoop dat je er van kunt gaan genieten, al is het maar even elke dag.

Heel veel sterkte met de verwerking van het verlies van je broer.

4. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Lieverd het is je zo gegund na al de zware tijden!

5. Shivers85

Shivers85 Lid

7 sep 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Samsie

thanks lieverd.. Ik hoop dat ik er een beetje van kan genieten.. maar voor nu.. nog erg spannend.. hoop dat de 1e echo goed is..

6. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    jeetje, wat heftig zeg! Ik herken de onzekerheid, ben nu 4 weken zwanger, maar heel bang dat 't een dezer dagen/weken fout gaat. Denk dat de eerste weken altijd heel onzeker zijn.
    Wanneer heb je de eerste echo; hoeveel weken ben je dan zwanger?

Sterkte! Ik hoop voor je dat alles goed gaat de komende periode.

7. Shivers85

Shivers85 Lid

7 sep 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ BUTTERFLY89..

ik heb 25 sept. de eerste echo.. over 2 weekjes dus.. ben dan 7 weken en 1 dag..

liefs xx

8. Noah1

Noah1 Lid

27 aug 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL

Allereerst gecondoleerd met t overlijden van je broer!
    Jeetje wat dubbel gevoel he..

Gefeliciteerd met je zwangerschap! De 1e weken zijn erg onzeker, probeer er toch ook van te genieten! :)

Deel Deze Pagina