bah soms heb je zo'n dag dat je het niet meer ziet zitten, nou vandaag heb ik zo'n dag. alles komt op me af, word er knettergek van. jongste zoon moet zaterdag proefzwemmen en als dat goed gaat volgende week afzwemmen. de woensdag erna moeten zijn neusamandels eruit. dindsdag moet ik met hem naar de anesthesist, maar mijn oudste zoon moet even opgevangen worden vanuit school, vraag ik gister mijn schoonmoeder, zegt ze nee hoor dat kan niet, die dag zijn we er niet. ja hoor, 5 dagen in de week pas je op 2 andere kleinkinderen tussen de middag en na schooltijd. ik vraag 1x om een half uurtje op te passen en dan ben je toevallig niet thuis. ik moet morgen naar de tandarts waar ik doodsbang voor ben, gaatje boren (vlakbij de zenuw dus word misschien nog een wortelkanaalbehandeling) mijn huis is vanwege waterschade van aquarium een dikke bende. op school nog allerlei drukke bezigheden. gymles dat zonder overleg word verzet naar andere dag en tijd. komt allemaal wel weer goed, maar ik heb gewoon even zin om keihard te gillen.
Zo herkenbaar!! Gil het er maar uit!!! Kan me voorstellen dat je het nu even gehad hebt en dat je behoefte hebt aan een uitlaatklep. Veel sterkte met alles wat er staat te gebeuren!!
wat balen allemaal meis! kan je het evt niet aan een moeder van een kindje uit de klas vragen of ze je uit de brand kan helpen? Het afzwemmen is toch alleen maar leuk? ben je daar ook weer klaar mee ik heb eind april een wortelkanaal behandeling gehad en echt het viel mij 100% mee!!!! ik heb wel ruim een week napijn gehad maar dat was met een paracetamol op te lossen klote van je waterschade! maar komt ook echt allemaal wel weer goed hoor maar ik snap dat je zou willen gillen dus wat let je hooguit je buren misschien? hihihi sterkte met alles meis
bedankt dames dat ik even mag gillen. mijn oudste gaat idd even mee met een andere moeder, maar vond het gewoon stom van mijn schoonmoeder. ze heeft 6 kleinkinderen, maar 2 doen ze vanalles mee en die komen daar te pas en te onpas, en de andere 4 hangen er een beetje bij. en dat gillen eh even kijken, mijn buren aan de linkerkant zijn aant werk. en mijn buuf aan de andere kant heeft haar hoortoestellen nooit in als ze alleen thuis is hihi. ik heb nu lekker hard muziek aan staan, wil ook wel eens werken. gaby, ik ben blij jou ervaring te horen met de wk-behandeling. ik ben niet zo kleinzerig, en als het met paracetamol goed is te doen zou het voor mij prima zijn. naja eerst maar es afwachten hoe het morgen gaat. gat onder de vullling, hoe kan het? en na het afzwemmen zijn we nog niet klaar, hij wil ook b en c hahaha. maar als ie a heeft zijn we al een hele stap verder. hij is zaterdag precies 4.5, dus ik vind het al een hele prestatie.
ik heb hier zelfs toen een topic geopend omdat ik zooo onwijs bang was! maar met een goede verdoving voel je echt niks!!!! en ik had ook een gat onder een vulling!!! bij kwam het door dat het gaat door de zijkant is gegaan! maar het stomme is dat ik er echt niets van voelde van het gaatje... ook niet met warme en koude dranken! ik moet nu de 23ste terug voor een echt vulling nu zit er een noodvulling in hier de topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/265707-help-wortelkanaalbehandeling.html