Tijdens de zws 17 kilo aangekomen (maar heb de laatste week niet meer gewogen), nu is er bijna 12 af, moet dus nog ruim 5 kilo. Ik geef BV en ben na 7,5 week weer begonnen met sporten. Komt vast goed.
Ik val niet af van borstvoeding, heb alleen maar heel veel honger....... Eerste kind: 16 kilo aangekomen, een week na de bevalling waren er nog 8 van over. In de 1,5 jaar die volgden ben ik er daarvan 5 kwijtgeraakt. Ik heb niet echt gelijnd, maar wel een beetje opgelet. Tweede kind: 12 kilo aangekomen, een week na de bevalling waren er 7 van over (maar ik was dus al 3 kilo zwaarder dan voordat ik aan kinderen begon). Nu (6 weken later) ben ik nog steeds niets meer afgevallen. Ik lijn niet, vanwege de borstvoeding, maar probeer niet te snoepen en gezond te eten en veel water te drinken. Het helpt allemaal geen fluit....... Ik ben nu wel te zwaar, 77/78 kilo bij een lengte van 1,72. Ik wil er graag 10 kilo af hebben, maar ik denk niet dat dat gaat lukken. Geen tijd om te sporten en eigenlijk ook geen energie daarvoor. Ik ga maar een badpak kopen voor deze zomer, of een burkini........
Hoi, tijdens de zwangerschap ben ik in totaal 10 kilo aangekomen, (eerst 7 kilo eraf, vanwege misselijkheid). Na de bevalling was ik er direct 9 kwijt. Ik ben toen in eerste instantie met de BV erbij nog een kilo of 3-4 afgevallen, (dus ongeveer 2-3 kilo onder mijn oude gewicht), maar die zitten er inmiddels weer aan, ik ben nu zelfs 2 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap (en geef nog steeds BV). Nou zijn mijn borsten dus wel nog steeds 3 cups groter dan voorheen, dus een deel van het gewicht zit hem daar wel in, Maar verder herken ik dat eeuwig honger hebben wel, Ik eet dus ook echt meer dan eerst. Mijn figuur is wel wat veranderd: ook toen ik dus die paar kilo onder m'n oude gewicht zat, paste mijn buik wat minder goed in m'n oude broeken Het past wel, maar 't zit bij tijden erg strak. Net alsof er een extra laagje vet over m'n buik is uitgesmeerd. Ik heb overigens nog geen spieroefeningen gedaan, maar de boel is wel weer redelijk strak, op dat laagje over mijn buik na. Ik wil dus binnenkort weer eens starten met zwemmen,
Hier een heel apart verhaal qua kilo's Voor de zwangerschap woog ik (niet schrikken) 117 kg. Door een beroerde zwangerschap viel ik in de zwangerschap eerst 15 kg af, en kwam daarna 2 kilo aan. Einde zwangerschap was ik dus 104 kg... nu 2 weken na de bevalling weeg ik 97 kg! Dus Ik ben alleen maar veel lichter geworden! ben benieuwd waar ik ga eindigen! hihi Oh ja en ik heb ook honger als een paard!!!!! Alsof ik wat in moet halen van afgelopen 9 maanden! :-D
voor de zwangerschap was ik 64 kilo en ben in totaal 12 kilo aangekomen. na de bevalling was ik weer 70 en weer 76 kilo dankzij de bv. maar nu ben ik weer 68, dus er moeten nog maar 4 kilo af, maar moeilijk. tijdens de bv had ik veel honger, constant maar eten, eten en eten. chocola at ik ook veel en ik raad het niet aan.
goh wat een lichte vrouwen hier allemaal. Helaas is het hier een ander verhaal. Ik begon de zwangerschap met 73. Uiteindelijk woog ik 92 kg dus 19 kg aangekomen. Nu bijna een jaar later weeg ik nog steeds 81 kg, wel bv gegeven voor bijna 3 maanden maanden daar viel ik wel wat van af maar na het stoppen kwam het dubbel zo hard aan. Maar moet ook zeggen dat ik wel sport maar totaal niet op m'n eten let. Dus ja het is ook een beetje mijn eigen schuld. Denk ook dat die laatste 10 kg de stoppen met roken kg's zijn die zijn altijd moeilijk om er weer af te krijgen. Maar ben blij dat ik geen pakje sigaretten per dag meer nodig heb. Dan maar 10 kg meer.
yjc je hebt gelijk dan maar meer gewicht ipv die vieze sigaretten ik ben ook gestopt toen ik t wist en was met 37 weken zwangerschap 29 kilo aangekomen en heb tot 41 wken gelopen dus reken wel op 32 kilo ongeveer. ik ben zelf ook niet de smalste maar gewoon vol slank voordat ik zwanger was maar nu? ik moet er nog 16 af van zwangerschap en ga volgende week weer poging doen en doe ook pas sinds 2 wken sporten in cabine dus ben beniuewd want nu begin ik t zat te wordene n wil t er af voordat ik aan 2d wil beginnen dus
Van 58 naar 77 op de avond van de bevalling. Was vooral heel veel vocht en vruchtwater (en een kind van 4 kilo en nog wat rommel ) Drie dagen na de bevalling was ik 61, een week erna 56. Heb wel zes weken (afgekolfde) bv gegeven, een paar maanden erna zat ik weer op 58 / 59 kg. Bij mij is m'n figuur ook veranderd. Mijn strakke spijkerbroek, daar kwam echt een vetje overheen dus die kan ik niet meer aan. Tenminste, het ziet er niet uit. Om mijn middel merk ik gewoonl dat ik iets 'zachter' ben, maar vind het onzin om daarvoor te gaan lijnen...
5 maanden na de bevalling, zit er nog steeds 10 kilo extra aan mijn lichaam geplakt. Ik heb 3 maanden borstvoeding gegeven en ik weeg nu 60 kilo. In mijn zwangerschap ben ik in totaal 27 kilo aangekomen.
Hiervoor had ik al gereageerd op deze topic. Maar ik ben ook tijdens mijn zwangerschap gestopt met roken en ik denk ook dat hiervan een aantal kilootjes zijn. Heb ook extra vel over op mijn buik.. Hahaha een lekker kussentje voor mijn meisje!!
Hier geen lichtgewicht helaas... Voor ik zwanger werd, woog ik 69 kg bij een lengte van 1,71 m. Vlak voor de bevalling bleef de weegschaal steken op ruim 95(!) kilo, een dikke 26 kilo aangekomen dus. Na de bevalling ging er 7 kilo af, in de week erna nog eens 5 en toen niets meer, helaas. Wat ik er ook aan deed, het maakte niet uit: de kilo's bleven hardnekkig zitten. Inmiddels is mijn zoontje een half jaar oud en ben ik sinds kort weer aan de pil, wat ervoor heeft gezorgd dat ik zelfs nog twee kilo ben aangekomen en nu dus 85 kilo weeg... Gisteren ben ik gestart met een nieuwe lijnpoging, in de hoop dat er nu wel wat gewicht af wil. Want hier word ik niet vrolijk van En dan te bedenken dat ik voor mijn zwangerschap nog was gestopt met roken, wat ook al de nodige extra kilo's opleverde... Voor het stoppen met roken woog ik 63 kilo, dat is 22 kilo minder dan nu... Ik kan wel janken als ik mezelf in de spiegel zie!
Ook ik begin er intussen een beetje chagrijnig van te worden... Van die extra kilo's dan, niet van mijn lieve zoontje natuurlijk! Ik weet (helaas of gelukkig?) mijn precieze gewicht van voor de zwangerschap en tijdens, niet, want ik heb pas sinds deze week een weegschaal. Maar ik weet wel dat ik met 11 weken zwangerschap 78 kilo woog, dus ik denk voor de zwangerschap ongeveer 75 of iets minder. Ik ben trouwens 1.74. Ik ben ook een half jaar voor de zwangerschap gestopt met roken en daardoor was ik al wat zwaarder dan daarvoor. (Twee jaar geleden zal ik iets van 65 kilo gewogen hebben en dat is ook mijn natuurlijke gewicht - denk ik.) Tijdens de zwangerschap heb ik me verder niet gewogen, behalve ergens aan het eind bij de Ikea en daar gaf de weegschaal 110 kilo aan... Ik schat in dat dat ook wel ongeveer mijn eindgewicht moet zijn geweest. Dat betekent dus dat ik 35 kilo aangekomen ben...! Nu ben ik bijna een half jaar verder. Ik heb de eerste maanden niets aan de lijn gedaan, en sinds februari sport ik weer een keer in de week (75 minuten yoga en 75 minuten moderne dans achter elkaar) en ik let ook weer goed op wat ik eet. Dat lukt me aardig, maar soms ook een paar weken niet helaas. Ik weeg nu 87 kilo, dus ik ben er al ruim 20 kwijt op deze manier. Maar ja, nu gaat het erom spannen. Ik wil die laatste kilo's echt kwijt en het liefst weer terug naar de 65. Ik wil deze zomer (als mijn balletschool dicht is) op een sportschool gaan en dan liefst drie keer in de week heen. Heeft iemand nog tips om het gewicht kwijt te raken? Ik doe niet aan shakes en al die onzin en ik wil wel gewoon gezond eten. Ik ben eerder heel veel gewicht verloren door maar 1000 calorieen per dag te eten, maar dat doe ik dus niet meer. Ook al is de verleiding wel erg groot...
nou ik begrijp al die 'stoppen met roken kilo's niet ik ben zelf vlak voor mn eerste zwangerschap gestopt met roken en bij de zwangerschap van mn meisje ben ik gestopt met roken toen ik 7 weken zwanger was. die kilo's die er aan komen komt echt gewoon door de zwangerschap en wat we in onze mond stoppen. ik heb wel een tip als je wilt afvallen, cardio cardio cardio. elke dag (of om de dag) een half uur cardio (fietsen, hardlopen, roeien) met intervallen van 30 seconden en zorgen dat je hartslag constant blijft boven een aantal slagen per minuut, zo verbrand je het meeste vet.