Hallo, Mijn man en ik hebben pas besloten om voor een kindje te gaan en ik dacht dat mijn eisprong al geweest was en ik dus niet zwanger zou zijn deze maand. Nu werd ik mooi op tijd ongesteld alleen normaal gesproken heb ik erg last van PMS, heel veel buikkrampen en deze keer totaal niet. Wat ik wel heb zijn steken rechts onderin mijn buik (waar mijn eierstokken zitten). Ook is deze menstruatie korter (3 dagen ipv 6) en veel minder heftig dan anders. Is dit gewoon een menstruatie 'anders dan anders' of heb ik mijn eisprong net niet misgelopen (we hebben voor het eerst zonder condoom gevreeen iets korter dan een week voordat ik ongesteld werd). Ik vind het zo stom om een test te doen als het niet zo is. Ik ben niet misselijk, geen pijnlijke borsten, geen gevoelige tepels maar wel wat labiel. Wat denken jullie? Gewoon afwachten tot volgende maand?
was je ook aan de pil? dan kan het ontpillen zijn... korter dan een week voor je menstruatie... dan denk ik niet dat je zwanger bent... ik weet natuurlijk niet wat je normale cyclus is... maar uitgaan de van de standaard cyclus 28 dgn, heb je een ei rond de 14e dag en een LF van ongv 14 dgn. dus denk ik niet aan innesteling. gewoon afwachten dus...