Buik tijdens een tweede zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ronnie, Jan 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ronnie

Ronnie Lid

Jan 1, 2007
    92
    0
    0
    Vanaf hoeveel weken hadden jullie al echt een buikje (voor een 2de zwangerschap) ?
    Mijn man wil graag wachten tot ik 12 weken zwanger ben om het te vertellen maar ik denk zelf dat je het al veel eerder zal zien dat ik zwanger ben..

2. Niet meer actief

Nou ik zie meestal plaatjes in albums die veel sneller wat dikker worden, zoiezo zou ik zelf geen 12 kunnen wachten (vind het keigoed van je dat je dat wel kan haha) ik denk ook dat je het eerder gaat zien maar geen enkele vrouw is hetzelfde he?

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi,

Gewoon afwachten ik groeide ook best snel, maar bleef ineesn steken tot de 16de week en toen begon het buikje weer hard te groeien en heb het idee dat het nu weer stil staat.

Aantal mensen had ik eerder verteld zoals familie maar op mijn werk heb ik pas met de 14de week verteld.

Groetjes Anna

4. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

Oct 12, 2006
    298
    1
    0
    bij mij zie je nu vanaf 10 weken al echt duidelijk een buik. Daarvoor zag je het wel als je het wist, maar als je het niets wist dan zou je gewoon denken dat ik wat extra vet had. Bij mijn eerste zag je pas iets met 16 weken.

5. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ligt eraan, maar 2e zie je meestal wel eerder dan bij 1e!

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Bij mij zag je bij een week of 8 al een flink opgezette buik maar vanaf een week of 16 is het echt een zwbuikie.
    Daarvoor kon het ook vet zijn ;)

7. Suus75

Suus75 Actief lid

Sep 9, 2006
    167
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nu 12 weken zwanger van de tweede en no way dat ik het nog kan verbergen. Mijn buik is vergelijkbaar met 18 weken de vorige keer!

Vanaf 10 weken begon je het echt te zien (ik zelf al eerder hoor). Kijk maar in mijn album.

Maar als je echt wil: met wijde kleren kun je een hoop doen!

Gefeliciteerd trouwens!

Doeg,
    Suus

8. Patrieske

Patrieske Bekend lid

Feb 9, 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben 14 weken zwanger, maar moest met 8 weken al de eerste positiemode aantrekken. Ik zou met geen mogelijkheid mijn buik nog kunnen verbergen.

Share This Page