bandenpijn onder bh-bandje?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dramaqueentje, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi verloskundige,

Hier een vraagje van iemand die zich snel ongerust kan maken...

Ik heb de laatste tijd (paar weken geleden begonnen) een drukkend gevoel precies onder mijn bh-bandje (alsof het te strak zit, wat niet zo is en ook geen beugel), maar alleen aan de linkerkant (dus precies onder mijn linkerborst). Soms is het als ik zit, dan weer als ik sta, dan weer helemaal niet; er is niet veel peil op te trekken.

Kan het, zoals hierboven beschreven, ook een symptoom zijn van zw-vergiftiging, of moet je dan constant last hebben van de kwalen en (bij deze kwaal) de pijn over je hele buik/borst voelen?

Ik maak me zoals gezegd makkelijk ongerust, maar heb gelukkig nog wel enige realiteitszin dus wil niet voor elk dingetje meteen contact opnemen met mijn verloskundige! Helaas afgelopen maandag dit vergeten aan te kaarten, maar heb het nu plots dagelijks. Zeker omdat ik na het opstaan wazig zie (wat dus na een paar keer goed wrijven weer verdwijnt...) gaat het bij deze paniekmiep toch malen...

Wanneer moet ik nou wel aan de bel trekken (heb trouwens over 4 weken pas weer de volgende afspraak staan...)?

Bvd,

dramaqueentje (what's in a name? ;))

Ps. nu ik toch bezig ben... ik voel, met bijna 25 weken, mijn kindje al wel, maar soms ook urenlang niet of zelfs maar twee schopjes per dag oid. Ik hoor van veel mensen dat ze het kindje veel vaker voelen, maar ik heb wel een BMI van tegen de 40. Zou het daar mee te maken hebben?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Bij zwangerschapsvergiftiging verwachten we meer de pijn terhoogte van je lever dus meer aan de rechter kant en dan loopt de pijn helemaal rond. Ik denk dat wat je voelt het wijder gaan staan van je borst kast is. Je organen worden allemaal omhoog geduwd waardoor je borstkast moet gaan wijken. Kan geen kwaad!
    Tot 28 wkn vinden we het super als je het uberhaubt elke dag al voelt! na 28 weken willen we graag dat je het elke dag voelt!

Groetjes Imke

Deel Deze Pagina