Afvallen

Discussion in 'De lounge' started by Tese, Sep 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ben voor mijn zwangerschap 32,5 kilo afgevallen!

Wat belangrijk is regelmaat, afwissling en bewegen.

2. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik ben (van maart tot juli 2011) 17kg afgevallen met de Benfit-methode, een verandering in eetgedrag en daarbij 2-3x per week sporten. Voel me er heeeeel erg goed bij! Wil nog een kilo of 5-6 afvallen maar dat is meer omdat ik dan nét nog iets slanker ben, het moet niet persé. Heb mezelf als doel gesteld dat ik die kilo's volgend voorjaar kwijt wil zijn, moet lukken :D

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik wou dat ik kon zeggen dat ik al zover was! Maar ben al erg trots met wat ik tot nu toe bereikt heb hoor.

4. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Muppet, elke kilo die je kwijt bent is er 1 moet je maar denken! En daar heb je hard je best voor gedaan toch?! Komt goed, helaas zijn er ook mindere momenten maar die heeft iedereen hoor.
    Succes met je afvalrace!

5. Tese

Tese Niet meer actief

Dank je!

6. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik wil ongeveer 5 kg kwijt. Merk nu dat ik mn oude broeken niet meer aankan en een compleet nieuwe garderobe moet aanschaffen...alles zit te strak :x
    Doe dit nu een paar dagen dmv gezond eten en s'avonds niet meer snaaien en wat meer in beweging komen.

7. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik was aan het afvallen door gezonder en minder te eten. Ik was vorig jaar in augustus begonnen en ben 6 kg kwijtgeraakt. Toen alles een beetje laten aanmodderen. In april begonnen met 2x per week sporten.

Ik wou graag nu nog 15 kg kwijt (kan in deze toestand uiteraard niet).

Ik heb wel het idee dat het moeilijk ging omdat ik al zoveel dieetpogingen gedaan heb sinds mijn 16de.

8. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik ben in 4,5maand 16 kilo kwijt geraakt door gewoon gezond te eten. Vet,suiker ed drastisch te minderen.

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben nu 13 kilo afgevallen. Nog 7(of nog iets meer) te gaan. Ik volg het Sonja Bakker dieet.

10. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    6 jaar geleden ben ik 48 kg afgevallen met de Slankklup methode, in 1,5 jaar tijd. Alleen ik kreeg moeite met balanceren en de kilo´s kwamen er gestaag weer aan. Na veel vechten heb een maagverkleining genomen. Nu doe ik weer de Slankklupmethode, werkt voor mij het beste omdat je niets hoeft te tellen en met regelmaat moet eten. Succes, ik vind het knap!

11. Tese

Tese Niet meer actief

Wauw Vonnie respect!

12. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

Nov 13, 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net anderhalve week bezig met Weight Watchers en de eerste resultaten zijn er al. Ik wil in totaal 15 kilo kwijt en ben tot nu toe al 2 kilo kwijt, dus gaat de goede kant op.

13. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Muppet, dank je maar uiteindelijk faalde ik toch en daar heb ik veel last van gehad. Ik ken een vrouw die ook 50 kg afgevallen is bij een diëtiste en zij houdt het heel goed vol. Ik weet dat mensen het kunnen, jij ook!

14. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het is een feit dat 10 tot 15% op het gewicht blijft wat ze verloren hebben. De rest groeit weer langzamerhand, vooral als je drastisch en snel wilt afvallen. Daarom heb ik ook de keuze gemaakt om zo tussen de 1100 en 1500 calorieen te blijven en dit gaat echt prima en toch val ik af :) maar wat iemand al zei. Bij de 1 werkt t een beter en bij de ander weer wat anders.

Enneh meiden respect voor een ieder die afvalt, het is niet gemakkelijk (om tenminste te blijven volhouden) maar we kunnen het!

15. sapje

sapje Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    1,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil nu nog 6 kilo afvalen, ben totaal 25 afgevallen.
    en ik wil dit eind deze maand/begin volgende maand bereiken door het punten systeem van de weight watchers en gaan sporten:D

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben ook bezig! Met normaal eten (af en toe wat lekkers) en ik probeer 2 a 3 keer in de week te sporten.

Voor mijn 1e zwangerschap woog ik 65 en dat is ook mijn einddoel. Tijdens de zwangerschap 30 kilo aangekomen en toen ik zwanger raakte van Tygo zat er nog 7 kilo teveel aan (ik woog dus 72). Tijdens de zwangerschap van Tygo 22 kilo aangekomen dus veel te veel.

Toen ik eind oktober weer ging werken na mijn verlof woog ik 83 kilo. Met oud en nieuw woog ik 79 en toen heb ik mijzelf ten doel gesteld om met oud en nieuw 2011 onder de 70 kilo te wegen.

Ik weeg nu 73 kilo en als het zo doorgaat ga ik mijn doel voor dit jaar halen! Ik ben er dus al 10 kwijt. Voor 2012 is mijn doel om dus zo rond mei/juni weer 65 te wegen want dan ga ik mijn trouwjurk afpassen :D

17. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Dat is een mooi doel. :)
    Ik roep dus ook dat ik weer in mijn trouwjurk wil passen van 4 jaar geleden, het is een instapmodel en hij komt nu niet verder dan m'n bovenbenen ha,ha.. Maar als ik die pas zit ik weer op m'n oude gewicht. 'T wordt nog een hele kluif iig, maar het begin is er.

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hey meiden, hoe gaat het hier met afvallen?? Het is erg stil hier!

19. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

nou, ben net terug van de sportschool. :D
    ik doe dus alleen sporten en geen dieet oid. Ik probeer 3x id week te gaan, nu 2e week en toen ik gisteren op de weegschaal stond was ik ineens 3 kilo lichter! ha,ha. Maar geloof niet dat dat kan, batterijen zijn vast aan het leeg gaan.;)
    Ok, ik probeer ook minder te snaaien en meer water te drinken, maar wat ik al eerder hier zei, ik ga niet moeilijk lopen doen om een koekje bij de thee.

20. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    vorige week was er in het nieuws dat weight watchers het enige dieet is waarvan het wetenschappelijk is bewezen dat het werkt en dat het mensen blijvend doet afvallen!

1000 calorieen dieeten zetten je lijf in de spaarstand en je gaat daarom minder verbranden..... als je dan weer gaat eten kom je veel meer aan, want je lichaam wil snel weer een buffertje opslaan en krijg je het beroemde gejojo....

weight watchers is echt een leefstijl en dus geen dieet!, ik heb er geen honger bij en ze willen dat je regelamtig wat eet..... om je motortje draaiende te houden.... je houdt een dag boek bij, dat geeft je inzicht in wat je eet, en hoe je je dag gaat plannen.... ik denk er nu van te voren over na wat ik wil gaan eten.... wil ik 's avonds een vetter stukje vlees dan moet ik overdag lichtere keuzes maken....

groenten en fruit mag je zoveel eten als je wilt, je moet 5 porties groenten en fruit eten, 1,5 a 2 liter water. 2 porties plantaardige vetten, en porties van een zuivelprodukt..... verder promoten ze het bewegen en daar kun je weer punten mee verdienen die je als extraatje mag gebruiken!
    het bevalt mij tot nu toe heel goed.....

Share This Page