Hoi, we zijn op zoek naar een nieuwe slaapkamer voor Valerie die in december 2 wordt, en nu hebben we bij deze site een mooie gevonden: Kinderwebwinkel.nl, online shop in baby- en kinderartikelen Nu is mijn vraag of iemand van jullie ervaring heeft met het bestellen bij deze webshop, en wat die ervaring dan is. Ik heb een beetje door de algemene voorwaarden zitten lezen en ik vond het er wel goed uit zien. Kan zijn dat ik dingetjes over het hoofd zie natuurlijk. Bedankt alvast . groetjes, Miranda
Ik heb geen persoonlijke ervaring maar ik vind het er zo ook wel goed uitzien, Positief vind ik het dat ze ook een winkel hebben. Maar minder vind ik dat er geen winkelkeurmerk is.
Ervaringen: Kinderwebwinkel reviews | Beoordelingen van Kinderwebwinkel Shop-reviews van Kinderwebwinkel.nl: reviews, beoordelingen & discussie op BESLIST.nl
Ugh, sorry voor mijn late reactie!!! Erg bedankt allemaal voor de reacties . Ziet er goed uit dus. Maar eens zien wanneer we daar gaan bestellen . Inderdaad onder rembours is dus wel een goed idee! Maar eens overleggen. Nogmaals bedankt !