Hey meiden, Ik vroeg me even af, als jullie zwanger waren / zijn. En het net ontdekte, wat voelde jullie dan precies aan / in jullie borsten. Het zit namelijk zo dat mijn borsten echt vreemd aanvoelen, ze zien er heel normaal uit, ze doen ook geen pijn als ik er aan kom. Maar als ik gewoon loop, rij, lig, ... maw gewoon alles in het dagelijkse leven, dan komen er regelmatig steekjes in ( Vanbinnen in men borsten, net onder mijn tepels) Ook voel ik heel goed dat ze er zijn. Kan het moeilijk omschrijven, maar ik ben er precies meer van bewust dat ik borsten heb. ( Haha, klinkt echt stom, maar kan het niet goed beschrijven.) Ik vroeg me dus af hoe jullie borsten voel(d)en in het begin van je zwangerschap.
Nou ik heb het precies hetzelfde wist hierdoor al voor mijn test dat ik zwanger ben maar dit is al mijn derde kindje dus dan herken je veel van je eigen lichaam! Ik hoop op een posi test voor je!
ik heb last van pijnlijke tepels. Normaal heb ik dat altijd na m'n eisprong dus voor mij niet gek. Maar ik moest een zw test doen want zou eigenlijk maandag naar de gyn moeten. En de test was vrijdagochtend positief Oh ja en dat me bh te klein wordt. Ik heb normaal 70d en dan staat de bh op z'n strakst, maar moet hem nu op middelste haakje zetten. Anders worden ze geplet. En zelfs op het middelste haakje bulkt me ene borst eruit en de ander heeft een dikke streep aan de bovenkant. Precies de lijn van de bh. En hij knelt aan de zijkant op me ribben. Het lijkt of het wat zwaarder voelt, maar kan ook idee zijn.
Dank jullie voor jullie snelle reactie! Futuremama Nou spannend hoor! Net hetzelfde, klinkt goed in mijn horen! Hoop echt dat het goed nieuws is!!
Haha ik kwam hier even zoeken naar wat ik voel en jij omschrijft gewoon identiek als wat ik hier de laatste 2 dagen heb! Ik krijg ook zo precies soms trekjes echt in mijn borsten, denk soms dat ik gek word, want verder niks! Ze zien er niet anders uit, voelen niet anders, doen helemaal geen pijn als ik eraan kom, zijn ook niet gevoeliger als ik eraan kom. Ik ben mij gewoon op bepaalde momenten ook precies meer bewust dat ik een paar borsten heb Je omschrijft echt net mijn gevoel. Wanneer is je NOD?? Ik zit vandaag op 8 dpo.... Ik ben in mei al eens zwanger geweest (maar jammergenoeg miskraam) en toen had ik dat helemaal niet... Ik hoop natuurlijk dat we beiden goed nieuws krijgen?! Verder heb ik zo ja wat krampjes enzo, maar denk soms dat ik mij ze gewoon inbeeld....
Ik heb nog nooit van mijn leven last gehad van mijn borsten. Heb erg kleine (80 A helaas...haha), maar zodra ik zwanger werd (5 weken geleden) had ik er last van. Erg pijnlijke tepels en de rest supergevoelig. Zolang ik nu mijn beha aan heb (met flinke push up ) voel ik bijna niets, alleen met rennen, maar zodra deze uitgaat....auw auw... maar ben stiekem erg blij met het feit dat ze aan het groeien zijn...yes!!!
Twiga, Spannend he??? Hier ook soms steekjes in mijn boek. Ze voelen ook echt anders die steekjes, geen ongi pijn, maar kleine scherpe steekjes! Ik denk dat ik rond 5 dpo zit.. Maar ben het niet 100% zeker. Daarom ook dat het me zo onzeker maakt, omdat het me nog zo vroeg lijkt !
bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik een aantal dagen voor NOD ook enorm veel last van mijn borsten, was voor mij een teken dat ik zwanger was. Had dezelfde klachten als dat jij omschrijft. SUcces en hoop op een knaltest voor je
Bij mij is het een soort spierpijn gevoel aan de zijkanten. Merk het alleen als is geen bh aan heb, dus bij inkleden en douchen. Verder geen klachten nog
zwangerschap 1: hele zere harde borsten met blauwe aderen zwangerschap 2: misselijk en helemaal geen last van borsten zwangerschap 3: helemaal geen kwalen... kortom, het zegt allemaal geen drol.
Geen last van mn borsten eigenlijk voor NOD. Totdat ik na NOD was... pfff... bij het aandoen van mn bh of het omdraaien in bed, denk ik dat er twee betonblokjes hangen.. Ze doen bij mij ook "zeer" aan de onderkant en zijkant en mijn tepels ook.
ik heb altijd last gehad voor mijn menstruatie van alleen mijn linkerborst. Nu ben ik 10 weken zwanger. Eerste weken deden allebei mijn borsten zeer. Was rond mijn NOD en het voelde idd als spierpijn aan. Ze voelde ook wat zwaarder aan. Nu heb ik al zware borsten van mijnzelf, maar ja ze voelde anders aan. Nu is de pijn wat minder. Maar als ik op mijn zij draai in bed dan krijg ik enorme steken in mijn borsten. Heb ik al een week of 4 last van. Maar het wordt nu wel minder. Succes en hoop op een positieve test. Ik heb overigens 3 of 4 dagen voor NOD al positief gestest.
Van vriendinnen hoorde ik dat ze bij 3 a 4 weken zwangerschap al wisten dat ze zwanger waren vanwege de pijnlijke en opgezette borsten. Daar had ik in het begin geen last van. Nu 6 weken zwanger en overdag merk ik weinig. 's Avonds begin ik wel pijn te krijgen en in bed lag ik altijd op mijn buik, wat nu niet zo goed gaat omdat ik dan de pijn in mijn borsten voel. Ze zijn ook wat dikker, maar niet enorm verder. Aangezien ik niet misselijk ben, zijn mijn borsten momenteel het enige waaraan ik merk dat ik zwanger ben. Of nou ja, ook wel meer moe dan normaal en ik ruik alles sterker dan voorheen. Maar verder geen kwaaltjes tot nu toe.