Afvallen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Britteke, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik heb een vraag... Voordat ik wist dat ik zwanger was, was ik aan het lijnen. Was tot dan een kilo of 5 kwijt. Maar de laatste tijd kan ik bijna niet meer eten. Ik vind alles vies en word overal misselijk van.
    Nu ben ik in een week alweer meer als een kilo afgevallen. Is dit slecht voor de baby? Ik zit nog maar op 7/8 weken vermoed ik.

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Gaan lijnen als je zwanger ben is niet goed. Als je je niet lekker voelt en daardoor wat afvalt geeft niet, als het maar niet blijft duren. Probeer eens kleinere porties te eten verdeeld over de dag.
    Succes

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    probeer iets te vinden wat je wel kunt eten en inderdaad in kleine porties. beter eentonig eten dan niet eten. neem hierbij vitamine preperaten speciaal voor zwangere. er zijn meer vrouwen die in het begin slecht eten i.v.m. de misselijkheid. als het heel lang aanhoudt zou ik het als ik jou was even bespreken met de verloskundige om te kijken wat je er tegen kunt doen.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    ik voelde me rond die periode ook zo beroerd.. Voor je kindje kan het geen kwaad als je afvalt, die neemt wel wat hij/zij nodig heeft. Je moet idd niet lijnen!

Ik at toen regelmatig wat gekookte rijst, gewoon droog dus zonder sausje oid. En een mok cup a soup tomaat erbij. Dit kon ik redelijk verdragen dus dan krijg je tenminste iets binnen.

Hoop dat je je snel beter voelt.

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ik ben nu ook niet meer aan het lijnen hoor.
    Ga inderdaad gewoon proberen wat ik wel kan eten.
    Bedankt voor jullie advieze :D

Deel Deze Pagina