Hallo allemaal... Ik ben niet zwanger, maar dacht plaats de vraag maar hier omdat ik denk dat hij ergens anders niet echt op zijn plaats is. Als ik hoest krijg ik een druk van binnenuit tegen mijn lies/schaambotje aan als een soort bal, wie herkent dit en kan mij misschien vertellen wat het zou kunnen zijn. Ik durf daardoor bijna geen kracht meer te zetten bij het hoesten, echt vervelend. Groetjes Jollie
Ik weet het niet zeker, maar kan dit geen liesbreuk zijn? Als je er echt last van hebt zou ik voor de zekerheid even naar de HA gaan. Succes! Liefs, Duveldraakje
nou ik heb daar toen ik klein was ook al eens last van gehad en toen is er gekeken of het een liesbreuk was maar dat was het niet. En mijn vriend heeft dat wel gehad en die zegt dat je dan bultjes in je lies moet zien en dat heb ik ook niet. Misschien gaat het wel over als ik van me hoesten af ben! Groetjes!
als ik hoest steekt het ook in mijn buik,eerst rechts en sinds gisteren links erbij.heb vanochtend een positieve test gehad en ik had precies hetzelfde bij mijn zoontje wie weet.... succes!
hehe, Ik ben 32 weken zwanger en hoest ook al ongeveer een week. Het doet nu echt ontzettend zeer in mijn buik maar ik denk zelf dat het spierpijn is! Zou dat kunnen? Ik hoor graag van jullie. Gr kelly
Hee kelly, Ik heb tijdens mn zwangerschap nu al 2 keer longontsteking gehad en heb door het hoesten gekneusde ribben opgelopen. Ik denk dat de pijn in je buik te maken heeft met je banden. Door het hoesten vangen zij steeds de klappen op en dat ga je op een gegeven moment erg goed voelen. Het hoesten is nu bij mij gelukkig over, maar mn banden en buikspieren hebben er een goeie klap mee gehad. Ze willen nu niet echt meer mee werken. Ik zou het even aangeven bij de VK, vooral als het nog langer duurt. Ik hoop voor je dat je je gauw wat beter voelt en dat je banden/spieren weer wat rust krijgen. Liefs, Duveldraakje
He duveldraakje, Fijn dat je zo snel gereageerd hebt! Ik denk inderdaad ook dat het zoiets zal zijn.. As maandag mag ik weer naar de VK dus dan zal ik het daar ook eens even vragen... Hoop ook dat het zo over is want het voelt nu echt niet fijn meer! Bedankt voor je reactie... groetjes kelly