Hallo Dames, Toen ik net na de seks na de wc ging zat er bloed bij! Wel zo weinig dat het roze was en niet helderrood maar dit was wel flink schrikken! We gaan morgen op vakantie en ben als de dood dat er wat mis is! Iemand hier ervaring mee?
Nu je zwanger bent, is je baarmoedermond extra goed doorbloed. Dus het kan best dat er tijdens de seks een adertje is gesprongen of dat het wat geïrriteerd is Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar houd het even in de gaten en rust goed uit! En fijne vakantie alvast!
Dit komt idd doordat je bmm doorbloed is, heb ik ook paar x gehad! Zolang je geen buikkrampen hebt, is er niks aan de hand! Fijne vakantie!
Heb het ook gehad tot de 10e week denk ofzo. Was ook heel licht en geen pijn, komt vaker voor zoals hier boven al gezegd is. Fijne vakantie en gefeliciteerd
Ik heb het regelm gehad na de sex! Zelfs met 6 weken flink en iclusief stolsels en alles is goed! Het is eng maar zeker als het na de sex is zal ik me niet druk maken! Vervelend maar helaas hoort het er een beetje bij! Geniet van je vakantie!
Vanmorgen testte mijn CB 3+! Zoals gehoopt! Vandaag laatste dingen doen voor de vakantie als het goed is voor het laatst met zijn 2tjes