Ik ben nu net weer 2 weken aan het werk, kolven gaat ook prima (meer dan verwacht iig 400cc/dag), hartstikke leuk allemaal. Komt mijn baas net naar me toe (ik zit achter de balie als receptioniste) en vraagt heel belangstellend hoe het nu gaat met kolven en zo. Dus ik: "Ja gaat hartstikke goed, ook fijn dat je zo'n mooie ruimte voor me hebt gemaakt" (heeft speciaal een kamertje voor me gemaakt, toppie). Zegtie: "Jaaaa we hebben boven een wedje lopen hoe lang je het nog volhoudt! We komen allemaal uit op 3 weken! Ik zelf zie je dat ook nog niet zo lang volhouden" En dat meent 'ie serieus, dat kon ik aan zijn snoet wel zien. Dus ik erbovenop: "Wees jij maar niet bang baas, Ik ga het 2 jaar volhouden, hahaha!" Poeh zeg, van dat soort opmerkingen kan ik zo giftig worden! En dat ze het er allemaal nog over hebben ook! Ben ik dan zo raar dan, dat ik langer dan mijn verlof Bv geef?
Vind het wel heel flauw van die weddenschap! Tsss.... hoelang je het vol gaat houden! Vind het echt neit kunnen hoor! Moet ieder toch zelf weten!
Juist dan zal ik het zeker lang volhouden! Ik krijg ook vaak te horen dat ze denken dat ik het niet lang meer volhoud, maar dat zie ik juist als motivator Vreemde opmerking hoor, gewoon lekker lang volhouden
Grrr, ja het viel me echt smerig van hem tegen! Vooral omdat hij helemaal meewerkte aan het mogelijk maken van het kolven. Dit had nog nooit iemand hier gedaan (er werken hier 50 mannen tegen 2 vrouwen, waarvan er 1 geen kinderen heeft). Het zal de Testosteron wel zijn dan. Ben nu idd helemaal vastbesloten hoor!
Haha! Hoog testosteron gehalte daar ja! Maar, idd zet m op meid! Zo lang mogelijk! Lekker kolven in je eigen kamertje!
PF wat een opmerking. Ik zou ze een poepie laten ruiken en lekker lang doorgaan (doe ik sowieso al). En als iedereen gewed heeft op 3 weken dan is er geen winnaar, krijg jij de prijzenpot dan ?
haha .... nou ik zou nu helemaal LANG blijven doorgaan met kolven.... en als je gestopt bent, gewoon met je kolf rond blijven lopen.... ik neem aan dat hij niet komt controleren of er echt wel melk in zit de grapjas!
Dank jullie wel meiden, voor al die grote harten onder mijn riempie! Dat had ik echt even nodig, zo heb je ook niet het gevoel dat je er alleen voor staat.
Je kan er juist trots op zijn dat je nog wilt kolven. Ik ga ook in dec weer aan het werk en ben het ook van plan aangezien de bv nog erg goed gaat. Ik kolf nu al wat iedere dag om een vooraadje op te bouwen en om Jesper te laten wennen om te drinken uit een fles. Ik hoop echt dat ik genoeg kan kolven als ik aan het werk ben want ik wil echt nog niet stoppen. Ik vind het zo fijn om bv te geven, ik geniet er echt van zo samen met mijn mannetje! Dus ik zou zeggen, vooral doorgaan!
Nou ja zeg, idd met een tientje naar hem toegaan en zeggen joh, wie beheerd de prijzenpot. Ik wil ook meewedden. Kijken wat die dan zegt. Gewoon lekker doorgaan
Ik zou ook lekker meewedden! Mijn ervaring is dat je in een mannenwereld wel wat meer 'grappige' opmerkingen naar je hoofd krijgt, maar die zijn meestal niet echt kwaad bedoeld. Als je veel vrouwen als collega hebt is het veel en veel moeilijker. Ze hebben allemaal een mening over borstvoeding (vooral als ze het zelf niet geven), vinden al gauw dat jouw kolven van hun tijd gaat, en zullen veel meer steken onder water geven. Vrouwen zijn veel krengeriger en helemaal niet solidair.
Klopt D'mama, daar heb ik ook ervaring in, met vrouwelijke collega's! Maar dat terzijde: Mannen zijn wel lekker rechtstreeks en eerlijk in wat ze zeggen en zijn het een halfuur later weer vergeten. Ik was er gewoon even beduusd van en reageerde best heftig naar 'm. Maar goed, morgen ga ik weer werken en ik sjouw mooi met een tientje in mijn hand naar boven haha! Es kieken wat ie zegt. @mowtom: Goedzo! Dat fijne gevoel wat jij hebt, had ik ook toendertijd en het wordt alleen maar fijner!
En anders gewoon lekker een boekje gaan lezen in de kolf ruimte, zij maar denken dat je zit te kolven. Maar het is wel flauw van je baas, aan de andere kant wel eerlijk dat hij het verteld. Sta erboven en geniet van je borstvoeding geven.
Nemo@ tja wat moet je antwoorden, Heb gezegt dat ik zeker 6 maanden vol wil gaan houden... Eigenlijk een verkeerde opmerking, ik moest eigenlijk wat anders zeggen achter af. Nou ja.