afvallen

Discussie in 'De lounge' gestart door tipp42hgg, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik wil graag (en moet ook eigenlijk), een aantal kilo afvallen. Maar ik heb er de discipline niet voor...:oops: Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik vind het zo vreselijk moeilijk. Ik heb al verschillende kuren gedaan, ik heb Sonja geprobeerd. Dat werkte wel, maar heel kort. Na langere tijd Sonja (2 keer hetzelfde boek) viel ik gewoon niet meer af...

Zijn er meer meiden die dit hebben? Misschien kunnen we samen wat proberen?

Liefs, Tipp

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Bij moeten er eigenlijk ook weer wat kilotjes af.
    Maar heb er ook absoluut geen dicipline voor.
    En alles is ook zo lekker, vooral chocolade

Mijn vriend zit in het leger, en ik ben 4 dagen in de week alleen thuis. En voor mezelf koken vind ik niet heel leuk......dus meestal wordt het dan iets makkelijks, broodjes in de oven, pasta.

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik ben inderdaad ook verzot op chocola, koekjes, chips, lekker eten etc. En mijn man is ook een ontzettende snoepkous (maar die kan het hebben :()...Te veel verleiding dus hier....

Maar ik hbe nu mijn zinnen gezet op die kilo's die er afmoeten. Nu maar hopen dat ik het langer dan ene week volhou :oops: :(

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Misschien wat meer sporten?
    Weet niet hoeveel je nu sport, maar dat helpt vaak beter als het zoveelste jojo-effect-dieet.

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik wandel elke dag ruim een een half uur met de hond. En dan nog een uur per dag zonder hond, in een stevig tempo. Dus niet van dat 'zondags' geslenter...;)

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Mijn vriend is absoluut geen snoeper....

En sporten.....ik HAAT sporten!
    Het enigste wat ik leuk vind om te doen, is om stukken te lopen.....dat doe ik meestal met mijn moeder. Maar die heeft door de zorg voor mijn vader er niet veel tijd voor. Dus meestal 1x in de week 1 uur.
    Jammer genoeg wil mijn vriend nooit met me lopen, die moet al vaak genoeg sporten voor zijn werk(militair) en heeft daar in het weekend geen zin meer in :(

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik heb ook en gruwelijke hekel aan sporten. Alleen lopen/wandelen vind ik leuk. Hardlopen absoluut niet!

8. luuus

luuus Niet meer actief

misschien een tip zo ben ik mijn zwangerschapskilo's kwijt geraakt.. ik hou normaal ook niet echt van sporten en ben dan 2weken heel enthousiast wat daarna al minder word ik zwem nu al een tijdje 1 keer in de week met een vriendin.. echt super om te ontspannen je ben lekker een avondje weg en je merkt het echt aan je lichaam! ook drok ik altijd veel cola tijdje terug la sik dat er in 1 glas cola 8suikerklontjes zitten..:O:O ik drink nu in plaats van al die frisdrank heel veel water en met uitzondering wat anders en helpt ook echt! sapjes zijn trouwens net zo erg als cola

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, hier nog een "Ik-wil-afvallen"-persoontje. Ik stond absoluut vooraan toen de luiheid werd uitgedeeld :(. Was door mijn zw. schap 18 kilo aangekomen en ben er nu 17 kwijt, maar ben nog te zwaar :( en moet er zeker nog 8 kwijt....

10. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    HOI,

heb 4 weken geleden hcg spuiten besteld,en dat werkt ook super,daarbij zit wel een dieet van 500kc op een dag maar je hebt totaal geen honger,zelfs niet SNOEPEN , ik ben 7 kilo kwijtgeraakt in 3 weken,ik moet er nog wel heel wat maar het helpt bij mij super.

groetjes miranda

11. Waar ik in 3 weken 8 kilo van af viel (en ze nog kwijt ben) is geen koolhydraten eten. Doe voor de grap eens een weekje en je wordt echt gemotiveerd want ze vliegen eraf.
    Dus geen boord, pasta, rijst en aardappelen. Veel groente fruit en vlees en vis. Tja...en niet snoepen natuurlijk. Als je dan nog daarnaast kunt sporten helpt dat altijd.

Ben benieuwd meiden! niet geschoten is altijd mis!

12. Dushi

Dushi Niet meer actief

Hier nog eentje die voor een wonderpil best een stukkie naar de apotheek wil rennen...

Zit te wachten op beter weer, dan pak ik de fiets wel weer naar werk (=uurtje per dag).

Groetjes,
    Danielle

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    @Miranda, jeeeeetje die spuiten kosten gewoon over de 100 euro.
    Dat heb ik er echt niet voor over, ja misschien als ik 20 kg te zwaar ben. Maar voor mijn 5 kilotjes niet hoor.

Ben trouwens in de winter altijd wat zwaarder dan in de zomer

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @kim: en eet je nog steeds geen koolhydraten? en niet aangekomen als je weer kh eet?

15. luuus

luuus Niet meer actief

wat houden die hcg spuiten in daar heb ik nog nooit van gehoor is dat niet gevaarlijk? ik heb een keer dieet pillen besteld via een site die waren 50 euro :O en ze hielpen echt voor geen meter.>! echt heel zonde

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=540

Dames, hier vinden jullie heel veel meiden die samen met jullie proberen af te vallen. Sluit je gezellig bij hen aan! Op die manier zijn jullie elkaar tot steun...

Doe ik deze dicht om het overzicht te bewaren ;)

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina