Ben zo op...

Discussion in 'De lounge' started by MamaDenise, Mar 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Zo,moet eventjes mn geklaag doen.

Al weken was het een gedoe met onze overburen maar het is nu toch zo extreem geworden.
    Omdat wij ze geen geld willen lenen zijn wij flink met de dood bedreigd.
    De hele buurt schijnt achteraf gewoon bang te zijn voor die mensen!
    En wij hebben dus aangifte gedaan want deze mensen zijn erg bekend bij de politie kwamen we achter nadat we hier al woonden.
    Als ik dit ooit had geweten had ik dit huis NOOIT genomen!
    De bedreiging was zo sirieus dat ik met knikkende knieën en huilend de politie heb gebeld.
    Binnen een kwartier waren ze hier.
    Aangifte gedaan en ze waren nog geen 1,5 uur weg en ze belden ons.
    Dat we niet moesten schrikken maar moeder en dochter zouden door 4 agenten en 2 busjes worden opgepakt.
    Die mensen hebben dus duidelijk meer op hun kerfstok dan alleen dit want hier voor wordt je niet zomaakr opgepakt.
    De schrik zit er nu nog steeds in ben gewoon echt als de dood van die mensen.
    Durf en kan gewoon niet alleen de straat op want de kans dat ze me alsnog pakken is gewoon veel te groot.
    En we hebben al zoveel ellende en stress gehad de afgelopen maanden dat het me nu toch echt even teveel is geworden.
    En het begon dat ik mijn valkparkiet dood in zn kooi zag liggen en ik ineens vreselijk moest huilen,iets wat ik nooit deed als een vogeltje van ons dood was.
    Niet dat het me niks doet hoor,vind het super zielig als ze dood zijn maar nu moest ik zo huilen ineens.
    En het bleef maar aan de gang.
    Alles kwam er ineens uit bij me.
    Alle stress van de afgelopen maanden komt er zo uit.
    Ben vreselijk uitgeput,zo moe!
    Ben ontzettend onrustig en kan niks hebben.
    Gelukkig kan ik alles van mn eigen kind goed hebben maar niemand moet aan me zitten,tegen me kletsen want ik heb daar gewoon geen puf voor.
    Het enige wat er in mij omgaat is Waarom moeten wij nou zoveel stress en ellende hebben.
    Gelukkig is de woningbouevereniging hier nu wel mee bezig om die mensen uit huis te gaan zetten.
    Maar helaas is ons probleem dan nog niet opgelost.
    Ze weten waar wij wonen en die mensen kennende maken ze ons het leven alsnog zuur.
    Ze zullen er alles aan doen omdat voor elkaar te krijgen en sterker nog; het lukt ze nu al aardig!
    En ik trek het niet.
    Morgen neemt mn man een dag vrij zodat wij nog wat stappen hier op kunnen nemen en eventueel onze ogen op houden voor WEER een nieuwe woning.
    Weg van die mensen want als wij ook verhuizen kunnen ze ons nooit te nimmer zomaar vinden.
    We staan nooit in het telefoonboek en ik vul nooit mijn adres in op internet dus zo makkelijk zullen ze er niet achter komen.
    Ik wil zo graag gewoon rust in mn leven,gewoon met de normale dingen bezig zijn en niet met al die ellende steeds.
    Morgen gaan we er eens flink tegen aan en eens kijken wat voor ons de mogelijkheden zijn....
    Heb het echt helemaal gehad op dit moment
    Kan wel huilen :cry: alweer.....

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Jeetje wat een nare situatie meid.
    Ik denk idd dat verhuizen ook de enigste oplossing is omdat deze mensen ver zullen gaan.
    Het is natuurlijk absurd dat jullie uit je huisje weg moeten maar ik denk dat jullie veiligheid nu voorop staat.
    Sterkte meid !

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    jeetje wat een idioten zeg.. hoe lang woon je daar nu?

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Hoi vervelend zeg ik heb vergelijkbare situatie gehad maar dan hadden ze me zoontje bedreigt met de dood was maar net 4 jaar .Op de vuist gegaan laat natuurlijk niet aan me kind komen.Daarna bedreigde ze mij dat ze nog wel terug kwammen met 18 man.En ik zou verdwijnen .Aangezien ik al van plan was om te verhuizen heb ik maar besloten nog is een jaar of 8 te blijven zitten.Voor geen een mens zou ik gaan verhuizen dan voor me zelf.
    En door angst te laten zien maak je het nou juist erger .Ik heb dan ook me kop in de wind geslagen en ben er niet voor aan de kant gegaan.Heb er dan ook geen last meer van gehad
    Wens je heel veel sterkte wat je ook zal besluiten.

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,037
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Jeetje dat is absurt.....omdat jullie ze geen geld willen lenen, wordt je met de dood bedreigt. Het moet niet gekker worden :confused:
    Wat is er nog meer gebeurt dan.... :(:

Maar als ik eerlijk ben zou ik er wel gewoon blijven wonen. Want als ze je willen vinden, vinden ze je toch wel. En daarvoor hoef je niet in het telefoonboek te staan of op internet je adres in te vullen.

In iedergeval heel veel sterkte meid, je hebt in iedergeval de woningbouw en de politie achter je staan

6. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

May 17, 2007
    1,544
    300
    83
    Female
    huismoeder
    Leusden
    Ik kan je niet voorzien van een goed advies, maar ik wil je wel heel veel sterkte toewensen in deze verschrikkelijke situatie. Ik hoop dat het spoedig rustiger gaat worden in je leven.

7. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Mensen kinderen wat een ellende...Je huis moet je rustige plek zijn. En dan heb je zulke malloten naast je wonen!
    Ik hoop dat de woningbouw snel actie onderneemt en ze weg stuurt daar en dat ze dan zelf genoeg problemen krijgen zodat ze geen tijd hebben om jou problemen te bezorgen.
    Paar leuke rechtzaakjes en in hechtenis nemen enzo dat wens ik ze wel toe dan.
    Maar ik denk idd zoals joy72 ook al vertelde over haar ervaring. Ondanks dat je en dat is helemaal normaal, bang bent zou ik dat niet te snel laten zien aan dit soort mensen. Als ze dat zien weten ze dat ze je hebben en dan gaan ze door. Dan zien ze dat het nut heeft zeg maar.
    Kan je anders geen straat verbod oid krijgen voor dat stelletje ?
    Wil je iig erg veel sterkte wensen. Lijkt me vreselijk zoiets :(

8. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou idd ook snel gaan verhuizen, tjee moet niet gekker worden.
    Hoop dat ze van de politie een verbod krijgen.
    Succes en veel sterkte.
    groetjes Mensi.
    p.s misschien moet je bij een evt nieuw huis even goed informeren naar de nieuwe buurt.

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Heel herkenbaar allemaal meid. Wij hebben zo'n gek naast ons wonen. Roy is vorig jaar jan. met hem op de vuist gegaan, en heeft samen (niet in een cel nat.) met hem, en zijn vrouw een nacht en een dag vast gezeten.

De woningbouw zou er ook voor zorgen dat hij uit huis geplaatst ging worden. Nou niet dus, hadden niet genoeg, ontdanks dat bijna de hele straat tegen hem wilde getuigen.
    We hebben toen een bemiddelingsgesprek moeten aangaan, om afspraken te maken zodat we rustig naast elkaar kunnen wonen, en als hij zich daar niet aan houdt zou alsnog de huisuitzettingsprocedure worden gestart.
    Nu een jaartje verder, hij doet dingen die niet te bewijzen zijn, maar etterd nog steeds.
    En hij is nu bezig met het bedreigen van z'n andere buren en hun dochtertje van 9. Zij zijn nu ook bezig met de woningbouw, maar daar kan ik niet te veel over uitwijden voor het geval dat hij ooit eens op deze site terecht komt.

Als je soms vragen hebt ik heb best veel geleerd nu wat betreft regeltjes ed met woningbouwverenigingen stel ze gerust,

X Vera

Als je er behoefte aan hebt hier staat mijn topic over de buurman.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

10. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    thanks voor jullie lieve reacties.
    Kon er vannacht gewoon weer eens niet van slapen.
    Sliep denk ik pas rond de klok van 02.00uur.
    Ben echt helemaal gesloopt gewoon.
    Slaap al nachten zo slecht hier door.
    En als ik slaap droom is er van dat ze ons wat doen.
    Zo scheen ik volgens mijn man het al over soldaten te hebben gehad zelfs in mn slaap haha
    We gaan zo naar de woningbouw toe en dan even informeren over hoe en wat voor evenuteel een nieuw huis.
    We wonen hier pas sinds mei 2007 :( en ben hartstikke gek op mijn huisje maar zo trek ik het gewoon niet.
    Gsteren was ik echt in tranen uitgebarsten hierdoor.
    Hoop echt dat er snel wat aan gedaan kan worden en dat ze er zowiezo wat aan kunnen doen.
    Bewijzen genoeg dat deze mensen crimineel zijn.
    We hebben al eerder een vechtpartij bijna gezien van hun met iemand anders.
    Toeval dat ik het zag want heb altijd mn gordijnen dicht in de avond en ik hoorde mijn naam.
    Maar het overbuurmeisje heeft dezelfde naam.
    En er gingen wat woorden heen en weer,dat wil je niet weten en ik dacht HUh wat heb ik nou weer gedaan :confused: maar het was niet naar mij gericht.
    Kon ook niet bedenken wie mij wat had aangedaan trouwens.
    Ik doe neit aan die ongein!
    Ben het gestress en gedoe zo zat.
    Ben benieuwd wat de woningbouw dadelijk voor nieuws heeft

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Misschien kun je zeggen dat je een andere woning eist als ze niks aan die mensen doen. Dan ben je of van die mensen af, of je krijgt zelf een andere woning.

12. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Had je vorig jaar niet een soort zelfde probleem met de vorige buren? Kan me zoiets herinneren dat je toen ook om de buren verhuist bent?

Sterkte.

13. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Otje:
    Die mensen hadden hun woning onderverhuurd terwijl ze ons hadden gezegd en echt net echte bewijsstukken er van hadden dat hun die woning gekocht hadden.
    Bleken meer mensen het dupe te zijn geweest van hun toen.
    Maar dat is anders als nu
    Het is net of we dit soort mensen aantrekken ofzo terwijl wij helemaal niet zo zijn,makkelijk prooi denk ik :(

We zijn bij de woningbouw geweest en ze zeiden echt nadrukkelijk dat wij niet weg hoeven door hun uit ons huis.
    De woningbouw zorgt er voor dat ze eruit moeten,hoe dan ook.
    En je merkt nu echt aan deze mensen dat ze flink in de piepzak zitten want ze zijn opvallend weinig buiten huis,durven ons niet aan te kijken enz..
    En ik heb laten merken dat ik niet bang van ze ben.
    Zo probeer ik over te komen en voel me er gelukkig echt sterk door!
    Hun durven mij niet aan te kijken maar ik kijk hun gewoon aan als dat nodig is.
    Pas was mij post op het verkeerde adres binnen gekomen,uiteraard bij hun...en ze kwam even mijn post brengen.
    Ik deed mn raam open en pakte het aan en keek haar gewoon aan maar zij wierp geen blik naar me.
    Ze weet gewoon dat ze een heel groot probleem hebben en niet wij.
    En mochten ze 1x wat doen naar ons toe gericht dan moeten we gewoon 112 bellen,dat is ook wat de politie zei.
    In principe ben ik gewoon redelijk safe nu de politie deze zaak erg sirieus neemt gezien deze mensen al bekend zijn bij de polite voor meerdere zaken.
    Maar dat ze het zo sirieus zouden nemen had ik dus echt nooit verwacht!
    Eng maar voel me langzamerhand iets veiliger.
    Een deze dagen komt er een buurtonderzoek.
    1 ding weet ik nu wel: Ik ga me niet uit mn huis laten jagen door die mensen.
    Ik hou van mn huisje en ben er echt thuis in en wil hier gewoon blijven.
    Zou helemaal wat zijn als hun mogen blijven en wij als het dupe door hun weg zouden moeten.
    EN zou het echt niet anders zijn dan haal ik de kostens desnoods met een advocaat in mn armen van de verhuizing mooi terug bij hun.
    Want ik moet hier immers niet weg door mijzelf en wil hier ook niet weg.
    Heb me voorgenomen harder te zijn en niet meer dat lieve meisje dat niks durft.
    Moet beter voor mezelf opkomen.
    Wat me wel moed geeft is dat de hele straat hier ontzettend blij is dat wij aangifte hebben gedaan en deze mensen zeer waarschijnlijk weg moeten hier.
    Iedereen kijkt naar het moment uit dat ze hun spullen uit huis dragen en de deur acher zich dicht doen om vervolgens NOOIT meer terug te keren.
    En dan komt er zeker weten zoveel rust terug hier!
    Nieuwe overburen,hopelijk wat gezellige overburen en dan zal iedereen in de straat wel geruster zijn want het is gewoon te merken dat er een bepaalde spanning en sfeer in de straat hangt.
    Puur door onze overburen.
    Ik kan niet wachten tot het buurtonderzoek en dat ze snel weg moeten.
    Want na het buurt onderzoek zal het erg snel gaan met het feit dat ze weg moeten.
    Die man van de sociale dinest van de woningbouw zei al dat hij er alles op alles zal zetten samen met de advocaat om hun heel snel weg te ruimen zoals hij dat mooi zei!
    Kijk er erg naar uit naar dat ene moment!
    Toch mn eerste echte hoogtepunt van 2008 al bereikt!

14. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,037
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    @Denise,
    Fijn om te horen dat je je een stuk zekerder voelt.
    En inderdaad, hun zijn het probleem, en daardoor moet jij echt niet verhuizen!

Denk er wel aan dat het best nog wel even kan duren voordat ze weg zijn. Er moet eerst een procedure worden gestart, en ze moeten natuurlijk een andere woning hebben. En ze moeten natuurlijk klussen in die woning en verhuizen. Reken er maar niet op dat ze binnen 1 maand weg zijn.

Maar iedereen staat aan jullie kant, dus als er weer wat gebeurt sta je heel erg sterk

15. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Als ik de woningbouw moet geloven dan zijn ze hier snel weg.
    Advocaat is er bij gehaald,ze zaak is al flink in behandeling bij de woningbouw.
    De woningbouw zei ook dat het door hun crimineel verleden en hun manier van omgaan met de woningbouw etc etc ze hun niet zijn verplicht te helpen aan een nieuwe woning.
    Wellicht zullen ze er een toegewezen kunnen krijgen maar dan alleen als ze nog ingeschreven staan en dat is geloof ik niet wat ze me verteld hadden(de overburen zelf toen ze nog ''normaal'' deden)
    Dus is de woningbouw is dan niet verplicht om ze een nieuwe woning te geven.

Toen ik vanavond mn aardappels aan het schillen was toen zag ik de vriend van het meisje boven bezig zijn.
    Denk met zn muziek boxen aansluiten(en dan te bedenken dat de baby daar ook op de kamer komt te liggen!)
    Maar goed,
    Hij zag mij zitten en wat kan die kwaad kijken zeg :confused:
    Maar ik liet me niet kennen,ik keek gewoon normaal even terug en wierp mijn blik weer van hem af maar hij bleef maar kijken!
    Echt een griezel 1e klas.
    Maar ik heb gewoon mn dingen gedaan en dacht;laat hem maar kijken,er valt hier niks bijzonders te zien.
    Maar van die jongen ben ik niet bang want ik die zo ontzettend dom.
    Hij kan niet eens schrijven en normaal een gesprek voeren omdat hij ohw zo onzeker is.
    EN die jongen mankeerd helemaal niks hoor maar hij is gewoon echt dom.
    Dus van hem hoef ik denk ik niks te vrezen maar van de rest uit dat gezin weer wel....
    Want daar ben ik gewoon bang voor.
    Morgen is mn man weer werken en dus ben ik alleen met Lieve thuis.
    Zal een gespannen dagje worden maar goed,de kans is klein dat ze nu nog wat doen.
    Als ze een klei beetje verstand hebben dan zullen ze zich wel inhouden lijkt me.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,087
    3,870
    113
    Ja, waarschijnlijk willen ze je vooral bang maken met hun praatjes. Vreselijk hoor, ik zou ook gek worden als ik zulke griezels als buren had. Maar goed dat je laat zien dat je niet bang bent voor ze.
    Het scheelt dat ze zowel de politie als de woningbouw nu op hun hielen hebben. De woningbouw zal ook blij zijn dat je aangifte gedaan hebt, die zitten ook niet op van die aso's te wachten.
    Ik hoop dat ze snel oprotten. Misschien staat er nog wel een leuk hutje ergens in Siberië voor ze. Sterkte!

Share This Page