Babbel81: Gelukkig wil mijn man meewerken hieraan (hij is zelf was aangekomen nadat hij met de auto in plaats van met de fiets naar zijn werk is gegaan en dat wil hij er ook graag af ) en hebben we eigenlijk sowieso al geen snoep in huis. Alleen op donderdag (na de koopavond hier) kopen we wat lekkers voor onszelf en een flesje frisdrank. De rest van de week geen frisdrank in huis!!!
Ah, dat's fijn , maakt het wel wat makkelijker! mijn man wil mij wel steunen,maar hoeft zelf echt niet op zijn lijn te letten.
Babbel81: Da's minder! Zou hij voor jou niet mee willen doen? Gewoon hetzelfde eten zodat je niet 2 potjes kookt, eentje voor jou met magere dingen en eentje voor je man met het 'normale' eten??? Mijn man is ook niet zo zwaar dat hij MOET afvallen, maar hij wil zijn buikje eraf Mss toch een beetje ijdel En het is gewoon makkelijker, kunnen we beide hetzelfde eten en hoe ik voor mezelf of voor hem niet extra dingen te halen
Hallo, Na starten met de pil ben ik 15 kg aangekomen. Ik ben nu officieel niet meer te zwaar maar wil er toch nog wat kilo's af. Ben in een jaar 10 kg kwijtgeraakt en wil er nu nog ongeveer 5. Ik zat op BMI 26, nu op 23 en wil naar 22. Net als 'vroeguh'. Lees vaker dat je na een zwangerschap nog met een kilo of 5 blijft zitten, dus die wil ik vast kwijt haha.
Gelukkig steunt mn mannetje me goed... Hij is goed op gewicht maar hij weet hoe lastig ik het vind als er lekkere dingen in huis zijn.. Tis allemaal niet makkelijk. en ik heb ook echt een buikje dus die moet er echt af.. En idd.. als we dan zwanger zijn hebben we een mooi buikje
Woehoee zit op -6,4 Klopt het dat je zwaarder wordt als je ongi moet worden? Had namelijk wel verwacht dat ik zwaarder zou zijn omdat ik ongi moet worden.. Of niet natuurlijk
Hey dames, Ik kan ook wel wat steun gebruiken ha ha. Moet nu weer afvallen na een zw van 10 wk, kom helaas snel aan al moet ik zeggen dat het nu wel mee viel. Maar ik moet dus onder de 100 komen anders krijg ik geen eisprong. Ben er bijna nog 1 kilo dan ben ik 100. Maar had vandaag echt een dip bah ik walg van mijzelf. Nu 5 kilo kwijt op naar de volgende 15.Wacht nog op mijn eerste ongie nu al 5wk na de curettage hoop dat het niet weer 3mnd gaat duren als bij die daarvoor. Ik geef iedereen kracht om door te gaan
snelly: Welkom en jij ook alle kracht toegewenst die je nodig hebt op dit moment. Vervelende situatie zit je in. Hopelijk snel vooruitgang voor jou! Ik heb net boodschappen gedaan met mijn nieuwe lijstje (lees: lijstje met alles wat ik wel mocht eten toen ik nog bij de dietiste liep). Zo hopen we wat af te vallen, met de extra beweging waar we aan gaan werken. Benieuwd of het iets gaat helpen, na de vorige keer niet zoveel vertrouwen meer in de aanpak van die dietiste
-1.1 kg!!! ( jammer dat ik alleen wel van plan ben om wat alcohol te nuttigen, om koninginnedag te vieren!!!) nou ja , ik hou me wel in. Snelly, oef heftig onderschrift... heel veel sterkte en succes gewenst! en dat je ongi nu maar snel mag komen, zodat je weer verder kunt. Lizzy, ja meestal wordt je wel wat zwaarder voor en tijdens je ongi, omdat je vocht gaat vasthouden....dus wie weet Hoe staat het er nu voor? ik zie dat je inmiddels 4dg overtijd bent? Mira, goed bezig!!
@ babbel goed bezig de eerste kilo er al af!!! Klopt ben nog steeds over tijd.. Gister een testje gewaagd omdat ik het gewoon wil weten ivm met mn lijnen.. Kan ook zijn dat mn menstruatie uitblijft omdat ik zo snel zo veel afval.. Ff afwachten maar.. @ Heftig verhaal! Die ene kilo is er zo af meid! Hopen dat je snel weer verder kunt!! @ Mira succes weer en wel een beetje vertrouwen erin hebben hoor! Komt goed.. Ik maak me ook best wel zorgen hoe het gaat als ik stop met lijnen maar jaa.. goede begeleiding moet er toch wel voor zorgen dat het eraf blijft .. Vandaag niks afgevallen.. 0,1 erbij haha Ben gisteren thuis gebleven terwijl ik normaal ieder jaar in de stad sta te feesten met een biertje.. Ik dacht ik ga mezelf niet pijnigen door en niet te mogen eten en niet te mogen drinken haha Sterke ik WE GAAN ERVOOR DAMES!!!!
nou meiden, ben sinds vandaag officieel begonnen met cambridge.. stom om dit met koninginnedag te doen maarja anders kun je het wel uit blijven stellen. de gehele dag ging het eigenlijk wel goed, vanavond had ik heel even een dipje tijdens het avond eten. mn vriend at patat met balletjes in sate saus. nu houd ik niet van patat maar nu ik het niet mag zag het er toch wel erg lekker uit. maarja ik mag niets he de komende tijd alleen water en zakjes astronauten voer haha.
Hey sheena goed bezig.. Ik heb het ook met het avondeten het moeilijkst.. En vandaag waren we boodschappen aan het doen en van al dat eten wat ik toch niet mag hebben werd ik ook een beetje chagie hihi Moet ook ongesteld worden en dan heb ik altijd lekkere trek We steunen elkaar gewoon! Zet hem op!
ik wil ook proberen om wat af te vallen, heb nu een bmi van 26 dus er mag wel iets af weet nog niet zo goed hoe, wil geen specifiek dieet volgen maar het in eigen beheer doen.. dus kom maar door met de tips liefs!
Gewoon lekkere dingen ff laten staan en lekker sporten zou ik zeggen.. Dan gaat het denk ik vanzelf Ik zit ondertussen op - 6,9 kg Begint al lekker op te schieten zo
wauw dat gaat echt super snel! knap hoor!! hier 0,0 haha vriendje had net een eitje gebakken oepsieeeee
hey lizzy... we steunen elkaar wel van dik naar dun hahah maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij het doet. op jezelf of ook dieet?
Hahaha jaa das een goeie van dik naar dun Ikzelf ben bezig met een proteinedieet.. Dit houdt in dat ik maaltijdvervangers neem en veel verse groenten. S avonds mag ik ook een stukje mager vlees of vis.. Tis wel ff wennen maar ben nu twee weken bezig en tis echt goed vol te houden
Hallo meiden, Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ook ik wil graag mijn 25 kg extra weer kwijt. Morgen ga ik dan ook echt beginnen. Ook zal ik me dan nader voorstellen. Ik stuur dit via mijn gsm. Tot morgen