Afvallers! Wie kan er nog meer wel wat steun gebruiken?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lizzy1986, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gezellig dat je mee komt kletsen!
    Tot morgen! :D

2. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Hallo allemaal!:D

Ik had me zo graag bij jullie aangesloten! Ik ben er voor 3 weken terug achter gekomen dat mijn schildklier veelste traag werkt. Ik loop al jaren bij de HA met verschillende klachten, enkele keren mijn bloed laten testen, en nu kwam er eindelijk iets uit.

Nu is alleen het probleem dat ik niet mag afvallen, en ik toch zeker wel 20 tot 25 kg kwijt wil.

hebben jullie tips?

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Sporten?? Hoe komt het dat je niet af mag vallen dan? Ik heb verder geen verstand van schildklieraandoeningen..

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hallo meiden,

ik wil me hier ook graag melden. Ik zeg er alleen eerlijk bij dat ik de neiging heb om te obsessief bezig te zijn met mijn gewicht. Als ik merk dat het meeschrijven op dit forum daar voor zorgt, zal ik me weer afmelden.
    Ik ben inmiddels 3,5 kilo kwijt, eigenlijk door niks. Ik zit gewoon lekkerder in mijn vel en heb al een paar weken geen eetbuien meer. Dat scheelt gelukkig meteen wat in gewicht.

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hartstikke fijn dat je lekkerder in je vel zit! Dat is toch ook het belangrijkst! :D

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    welkom dutch diva, ik vind het verstandig van je dat je stopt als het doorslaat... maar of praten op zo'n forum over afvallen en tips etc handig is in jou situatie? zul je zelf in moeten schatten..

succes

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dames net weer heerlijk gesport! Tis het gaan wat vervelend is mar als je dan eenmaal klaar bent.. Heerlijk! :p

8. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    vandaag dag 4 van mijn dieet, ik kon het niet laten om stiekem op de weegschaal te gaan staan vanmorgen, ookal moet ik zondag naar mijn consulente om te wegen.

na 3 dagen dieet ben ik... Ja je leest het goed 2,5 kilo kwijt :D

wat een motivatie hier meiden...

ik heb in mijn keuken een wand van schoolbord verf hier schrijf ik normaal op wat we eten of een lief berichtje aan mijn vriend en andersom.

nu heb ik dit bord omgetoverd tot motivatie bord, hier staan allerlei redenen op waarom ik dit doe. zodat ik hierop kan kijken als ik het een keer moeilijk ga krijgen.. werkt enorm stimulerend.:p

9. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    jaa lekker he liz, ik doe 3x per week hardlopen met mijn schoonmoeder. ik heb soms geen zin maar achteraf altijd blij dat ik geweest ben

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey sheena wat goed!!! 2,5 in 4 dagen is echt enorm veel!
    Super super super!!!
    Goed idee dat van dat bord! Ik kijk ook wel eens naar een vreselijke foto van mezelf haha helpt ook wel hoor haha :p
    Het meetlint is echt mijn hulpmiddel.. Vanmorgen praktisch niks afgevallen maar de centimeters waren in een week er weer afgevlogen dus ik was weer helemaal happy :D

11. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hey dames,

Het gaat super hier lees ik veel kilo's zijn er weg.

Ik ben onder 100 ben zo blij ik was 99,6 Sonja B je flikt het toch weer ha ha. Nu op naar mijn ongie want die zal wel eind van de week komen hoop ik, ik kijk er naar uit ha ha dat een vrouw dat zegt.

25 mei gezondheidcheck ik hoop dat ik dan zeker weer 5 kilo kwijt ben en het er allemaal goed uitziet. Dan op naar de volgende zwangerschap die blijft plakken.

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Keigoed!! Onder de 100!! Wil ik ook maar ik ben er al bijna!!
    Supergoed joh!
    Ik hier ook blij als ik ongi word.. Had ook niet ged8 dat ik dat nog eens zou zeggen maar ben een week overtijd en 2 nega testen rijker.. Mn menstruatie zal wel uitblijven door mn dieet maar vind ik wel klote want was redelijk regelmatig ..

Spannend 25 mei ga voor je duimen dat je er dan weer 5 kwijt bent en dat je een plakbeeb gegund is :D

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    :D:DSnelly, goed gedaan hoor! succes met volhouden.

Lizzy, hè balen dat je ongi nu wegblijft...zo wordt je niet echt ''beloond' voor je goede gedrag:( hoop dat het nu snel weer op gang komt.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik lees hier allemaal positieve dingen! Goed hoor dames, ga zo door :D

Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan, haat/liefde-verhouding met het ding, maar wil dat we binnenkort doen. Zal niet super veel af zijn. Mijn moeder zij al eens: Als je eenmaal je diploma hebt en niet iedere dag hoeft te blijven zitten in de schoolbanken dan zul je wel afvallen. Nou, nog een paar weken dan ;)

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ken die haat verhouding.. Hiervoor had ik me 6 jaar niet gewogen.. Hoezo ontkenning haha.. Sta dr nu iedere dag wel ff op dus tis beetje omgeslagen :p
    Vanmorgen al weer -7,5 kg jeuj!
    Vanmorgen ook een btje roze bij afvegen dus heb goede hoop dat hij door gaa zetten :D

Komt goed met jou mira! Nog ff volhouden op school en dan vliegen de kilos eraf :)

16. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    thnx ladys ben ook super trots. Ben ik toch wel hoor op mezelf ik was 4 jaar terug 120k toen moest ik afvallen en was ik zw van mijn zoontje kwam ik ja ja 35k aan. Vorig jaar was ik alles kwijt zelfs nog meer ik was 93k en ja hoor weer zw kwam 15k aan in 13 wk toen weer 99k ja hoor zw kwam 4k aan en nu weer alles kwijt.

Nou ik voel me echt een jojo_O ja ik ben ook 73 kilo geweest voor mijn trouwen toen kwam ik van de 103 toen 30k afgevallen.

Dat gewicht is een eeuwige strijd ben gelukkig 1m.83 dus valt het niet zo op.

17. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Je komt er wel meid nog een paar weken

18. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Super meid jij gaat als een trein. Hoop voor je dat je ongie wordt.

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Lizzy1986 en Snelly: Bedankt voor de steun. Ik ben nu nog 2 dagen in de week op school en de rest voor school en stage bezig. Vooral zittend op het moment (veel verslagen die voor het einde van het jaar ingeleverd moeten zijn voor het diploma) dus ik typ me een ongeluk ;) Maar daarmee val je niet af helaas. Nog ongeveer 10 weken ;)

Lees weer allemaal goede dingen, dames, ga zo door dan zijn we straks allemaal op een mooi gewicht en zwanger :D

20. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hoi meiden,

Zó wat een motivatie hier:D GA ZO DOOR!
    Ik kom mij hier ook aanmelden.. tja, heb een bmi van 30.
    Ik ben maar 1,60 en ik ben 78.2 kilo. Veel te zwaar dus! Het meeste zit bij mij in mijn onderlichaam, een echte peer! haha.
    Moet zeggen dat ik afvallen erg moeilijk vind, sinds ik bij mijn vriend ben, ben ik echt veel aangekomen. En het is allemaal erg lastig, vriendlief zegt elke keer dat hij me gaat helpen enzo.. maar zeurt bijna elke dag om kebab te gaan eten, macdonalds of iets anders. Natuurlijk geef ik niet elke keer toe, maar ik ben dan altijd diegene die het 'altijd verpest' zeg maar... Ook ben ik diegene die al meer dan een jaar zeurt om de sportschool(Ik ga niet alleen). En dat doen we nu sinds een paar weken, en nu al weer 3 weken niet geweest. Oke, dat heeft wel een andere reden..
    Haha, als ik zo terug lees lijkt het net of ik mn vriend de schuld geef.. Dat is niet zo hoor. Maar ik lees dat jullie mannetjes je helpen, de mijne werkt me meestal tegen:x
    Ik heb nu Zumba dvd gedownload voor thuis, heb het al 1 x gedaan haha. Probeer dit zoiezo 4x per week een een half uurtje te doen. Ben benieuwd of ik dit volhoud. We hebben vorige week ook skates gekocht en al 2 x gedaan! Het weer zit nu een beetje tegen:(
    Ik hoop dat ik hier veel motivatie uithaal, en ga nu lekker de Zumba dvd opzetten:D...

OP NAAR HET AFVALLEN EN ZWANGER WORDEN!!!

Deel Deze Pagina