Hey baby jij ook hier. Weet je wat je kunt doen als hij lekkere trek heeft dan neem je een lekkere salade doe ik ook. Mijn man besteld wel eens shoarma en dan neem ik een lekkere griekse salade en een paar patatjes maar Mc dat sla ik ook niet over ha ha dat gebeurd ook niet vaak. Zumba super goed heb ik ook een tijdje thuis gedaan maar dat gaat nu niet meer om dat de kleinste de regie over de tv heeft ha ha. Succes meid.
@ baby90.... ik doe het cambridgedieet waardoor ik dus niets anders mag dan de shakes en water... mijn vriend helpt mij wel door te zeggen dat ik sterk moet zijn op zwakke momenten maar ondertussen zit hij kaasbroodjes te eten voor mijn neus. voor ik aan mn dieet begon at hij heel weinig, en vaak was het dan tussendoor een banaan ofzo. nu ben ik aan het dieet en eet hij kaasbroodjes uit de oven, dan neemt hij weer dit en dan weer dat. dus zo goed helpt hij nou ook weer niet hoor haha... en wat snelly zegt, ik weet niet hoe je wilt afvallen (zelf of door dieet) maar je kunt altijd nog een salade ofzo nemen.... ik kan alleen maar een glas water pakken haha
Hey baby Gezellig dat je ook komt kletsen hier! Kunnen we elkaar gemotiveerd houden... Mijn vent snoept uit mijn zicht, das wel fijn en hij laat de wekelijkse patatjes staan dus das wel lief.. Ik moet ook nogal wat kilos dus heb zijn steun hard nodig Ik doe trouwens een proteinedieet.. Veel eiwitten en geen koolhydraten.. Komt neer op shakes, veel water en verse groenten deze week weer gaan sporten, zumba doe ik ook! Leuk he Hoe doe jij het?
Hoi meiden... @snelly; Dat is inderdaad wel een goede tip ja! Wel moeilijk, maar idd als ik iets wil bereiken zal ik dát toch echt moeten doen. Haha, neemt je kleine de tv over? hihihi. Je kunt dan 's avonds als je kleine in bed ligt misschien nog 20 minuten zumba doen? Of heeft vriendlief dat liever niet? @Sheena; Oh, dat lijkt me echt moeilijk zo een dieet! Hoe kom je daar aan? Doe je t via een diëtiste? Wat vervelend dat je vriend nu in eens lekkere dingen voor je neus eet. Hou vol, 't resultaat daar gaat t om... @Lizzy; Idd, en ja dat is wel fijn dat jou vriend dat doet! Lief van hem. Jij ook al zo een dieet.. Zit jij bij een diëtiste? Ik heb een Zumba dvd gedownload.. En er zitten verschillende filmpjes op.. heb ze nog niet eens allemaal geprobeerd. Ik schuif de salon tafel en het tapijt aan de kant en ga lekker mee hupsen op de muziek haha, maar wel met de gordijnen dicht... Gister zo'n 45min. bezig geweest denk ik.. Ga zo weer even doen en daarna lekker douchen... BTW; via een diëtiste.. word dit vergoed?
Hier gaat het super. Vanochtend stiekem op de weegschaal gestaan en ik was 98,5 ben zo blij en ook 2 cm kwijt in 3 dagen. Dat gaat super hard nog 10 cm en ik heb een iets gezondere buikomtrek of ik ga halen denk het niet. Want ik denk 75 % dat het alweer raak is en ik moet nog ongie worden dus niet helemaal de planning. Zou eerst op moederdag testen maar kan de spanning niet aan. Moederdag doe ik wel samen met manlief als ik nu weet dat het raak is.
Zo, er zijn hier al een paar goede resultaten geboekt zeg! Hier de afgelopen 5 dagen 4 ons, niet super veel, maar dat maakt wel alweer bijna 4 kilo. En alles wat er af is...
Dutchdiva precies wat er af is is er mooi af!! Goed bezig en hoe langzamer het gaat des te beter blijft het er vanaf he! Snelly goed bezig hoor.. Hoop wel dat het ondaks dat het niet de planning is , raak is voor jullie, tis je iig heel erg gegund! Baby mijn moeder heeft hetzelfde dieet via een dietiste gedaan dus zij is nu mijn dietiste haha.. Als ik het dieet af ga bouwen wil ik wel naar een dietist gaan om een goed patroon voor mezelf te krijgen waardoor het eraf blijft! Nu op -7,9kg ow yeah!!! Net lekker gesport en voel me echt super!
Alle onsjes helpen. Hier is de kogel door de kerk ik ben ongie geworden na bijna 6 lange weken eindelijk na mijn mk ongie. IIG sneller als al die andere keren. Hoop nog zeker 5 kilo kwijt te raken voor we weer zw zijn en het liefst meer maar hoop wel dat het volgende maand weer raak is. Lizzy gaat als een trein, super meid. Ik ging dat ook toen met eiwit dieet maar dat is al 6 jaar terug dat heette PRECON. Ik ben van de shakes af omdat ik wat met mijn eiwitten heb en bang ben dat ik daardoor die mk heb gekregen dus nu Sonja B hier.
Wat goed van iedereen! GA ZO DOOR! Ik ben nog niks kwijt volgens mij.. moet maar een weegschaal aanschaffen, ik weeg namelijk bij mijn moeder hahahah... Ik zou ook graag die shakes gaan proberen? Waar bestellen jullie deze? Of kopen jullie deze? Zou toch wel voor de échte zomer zeker 10 centimeters kwijt zijn! En dat gaat erg moeilijk worden denk ik. Nouja, ik zou al blij zijn met 5 centimeter.........
Hey dames... Ben bang dat ik moet stoppen met dieten... Heb gister namelijk posi getest met kruidvat en vandaa met clearblue digital s middags zwanger getest! 2 -3 weken pas ben voorzichtig al happy aan het worden. ben onmiddelijk met shakes gestopt.. Nu maar ff naar een dietist om te kijken hoe nu verder
Ik had je op een ander topic al gefeliciteerd, maar bij deze nogmaals: Super gefeliciteerd!!! Geniet ervan
Jeetje, Lizzy, wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!! Geniet ervan! Dat dieet moet dan inderdaad maar even aan de kant en die 8 kilo die je er af hebt zijn toch een mooie basis om aan het eind van de zwangerschap niet (veel) zwaarder te zijn dan voor je begon met lijnen! Nogmaals gefeliciteerd!!!
JAAAAAA Lizzy, Wat goed nieuws meid GEFELICITEERD. Goed dat je naar de dietiste gaat. Ik ga dat ook doen bij de volgende zw omdat ik zo snel aankom tijdens zwangerschap. Hier goed ongie sinds vandaag, helemaal happy ha ha
Waauuww, GEFELICITEERD HOOR Die 8 kilo is zeker al mooi meegenomen! SUPER! geniet ervan... Over die shakes, waar halen/bestellen jullie die? Ik zag dat ze t ook bij de kruidvat hebben, een stukje goedkoper.
Ik heb ze via internet besteld.. Weet verder niet hoe het zit met andere merken.. Die va mij waren nogal duur.. Misscheien kan je die van kruidvat eerst proberen?
baby90 de shakes die ik doe kun je alleen bij de consulent krijgen.. je zou eens via google camebridge dieet in moeten typen, dan kom je op de site kun je verhalen lezen en kun je een consulent bij jou in de buurt vinden. een consulent is geen dieetiste, het is iemand die via het zelfde dieet meer dan 10 kg is afgevallen en een opleiding tot consulent heeft gevolgd binnen het cambridge dieet. het is dus iemand met ervaring in het dieet die precies weet wat je allemaal meemaakt en ook op moeilijke momenten kan bellen etc.