afvalrace

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dani86, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo dames
    ik ben daniella ben 21 jaar oud en kom uit limburg.
    ik ben sinds augustus 2006 gestopt met de pil en zit momenteel in ronde 13 maar nog steeds niet zwanger niks nada noppes.

    ik ben 160cm en weeg momenteel 94,7 kilo en ik ben dus donderdag 23-08-2007 begonnen met weight watchers om af te vallen.
    ik zelf wil er graag 30 kilo in totaal af zodat ik rond de 63 kilo weeg met mijn lengte is dat goed!
    maar we beginnen met kleine stapjes........5/10 kilo als begin.
    misschiend at het zwanger worden dan ook een stuk makkelijker gaat.
    ik hoop rond de kerst 15 kilo lichter te zijn!

    als iemand vragen erover heeft of wat dan ook stel ze gerust!

    XXX
     
  2. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Nou meis! Goed van je dat je dit initiatief neemt! Ik wens je super veel succes toe en het gaat je lukken meis!
    Zou ook echt super zijn als je dan ook zwanger mag raken!

    Hoe zit dat eigenlijk? is dat moeilijker met overgewicht?
     
  3. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja ik weet het niet de een zegt wel de ander weer niet!
    dus ja ik hbe zoiets als ik nu 10% afval dan moet het goed kunnen gaan dus we zullen zien!
     
  4. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    nou meid heel veel succes k heb een zus met overgewicht en ik weet dat het neit gezond is maar zij kon wel gewoon zwanger raken 2x achter elkaar en het zijn 2 gezonde kinderen hahahahah

    dus meid ik geloof zekers dat het er wel in zit voor je okal heb je overgewicht! heb je al eens andere opties bekeken laten onder zoeken ofzo?
     
  5. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik ben 1.65m en woog voor mijn zwangerschap 87.6kg
    ook teveel dus

    Nu weeg ik na mijn bevalling 79.4kg maar nog steeds te veel...

    ik weet niet hoe weight watchers werkt, miss kun je dat uitleggen.
    Ik zit natuurlijk nog met een hangbuik vanwege de zwangerschap maar die raak ik volgens mij alleen maar kwijt met buikspieren...laat ik daar nou net een hekel aan hebben ;)

    maar uh ik ben dus ook zwanger geraakt de 2e x dus of het daar aan ligt?

    succes!
     
  6. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi zet hem op ik woog 95 kilo ja en ben nu totaal 20 rondes aan het proberen maar nog niet gelukt ik ben bezig met afvallen ja en ben in 9 week 10,5 kilo kwijt moet wel zeggen dat ik afgelopen week een week bleef hangen op 8,3 en vandaag na het weekend door alle (zorgen en stress vanwege overlede oma) weeg ik nog maar 84,5 .

    mijn streef gewicht tot nu toe is 75 maar daarna wil ik wel door na de 68


    meid zet hem op je kan het ik dachde ook altijd het lukt me niet maar ik heb weer een normale cyclus gekregen door het afvallen en alles dus ik hoop dat we straks allebij mogen schrijven dat we zwanger zijn :)
     
  7. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja weight watchers werkt met punten
    ik mag bijvoorbeeld voor mijn lengte gewicht en werk wat ik doe 24 punten per dag eten. dat houd in dat ik een boekje heb met alle voedingsmiddelen erin en het aantal punten (boodschappenlijst verkrijgbaar bij een weight watchers cursus kijk op de site www.weightwatchers.nl)
    dat houd in dat ik smorgens 2 boterhammen met ww ham eet dat is 2,5 punt (per boterham 1 punt) smiddgas fruit: aardbeien appel nectarine zijn 0 punten maar druiven en banaan weer 1 punt vanwege de vezels.

    en savonds eet ik gewoon avondeten mee (aardappelen 2 punten meeste groente ook 0 of 1 punt) en je kan ook zeggen als je zin in een pizza hebt (18 punten) dat je ontbijt voor de rest veel fruit eet en savonds pizza. dus je hoeft je helemaal niks te ontzeggen en dat is zo fijn!

    @bengeltje pfffff ronde 20......ik zit pas in 13
    wat voor dieet volg je dat je zo afvalt?
    ik ben nog niet bij huisarts of zowat geweest wil het eerst zo proberen op eigen kracht en anders ga ik naar de huisarts!
     
  8. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Meid, heel veel succes!

    Ik heb ook overgewicht en het zwanger worden was voor mij ook drama. IK ben meer dan 2 jaar bezig geweest, ik heb ook PCO. Ik was voor mijn zwangerschap 1,70 bij 89 kilo. IK ben toen 8 kilo afgevallen en toen werd ik spontaan zwanger! Dus het kan, geloof erin en ga ervoor! Ik weet niet hoeveel ik nu weeg, durf niet op de weegschaal te staan, maar ik heb er mijn meisje voor gekregen.

    Heel veel succes!
     
  9. heeey dani!
    you pink lady.... you go girl!

    succes met de WW...
    ben daar ook ooit mee afgevallen.. 10 kilo ofzo.
    maar daarna beetje laten versloffen!

    succes meid!
     
  10. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Heel veel succes!
    Ik ben sinds vandaag ook weer begonnen (ik moet nog 10 zwangerschaps kilo's eraf krijgen)
     
  11. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ben net terug van het fitnessen.....uurtje lekker zweten en daarna naar de stad geweest en 3 nieuwe boeken gekocht heerlijk ontspannen :D
    ah spannend dus er zijn meer dames bezig met afvallen. misschie wel leuk om een lijst te maken

    naam lft lengte begin gew eraf doel
    dani 21 jaar 160cm 94,7 1,4 63kg

    xxx
     
  12. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Dani,

    Ik heb ook ww gedaan. Ik ben er 20 kilo mee afgevallen.
    Heel veel succes er mee :thumup:

    Groetjess Jetje
     
  13. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hey Dani,

    Veel succes met WW.
    Ik het het ook gedaan. Ben daar 8 kg mee afgevallen. Zat toen op m'n streefgewicht. Ben nu gouden erelid maar ik ga er niet meer naartoe.
    Puur en alleen door mezelf ben ik alweer 5 kg aangekomen.
    Maar ik probeer nu het snoepen weer achterwege te laten. Hoop dat ik dan weer afval.

    Liefs,
    Noa
     
  14. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi heel veel succes met afvallen! ik ben zelf bezig met sonja bakker, moet er nog 5 zwangerschapskilo's afhebben en dan wil ik er nog 3 a 5 vanaf hebben.
    ik hoop voor je dat het zwanger worden absoluut gaat lukken!
     
  15. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo dames in middels is er 1 week verstreken! en ik ben nu 2,6 kg af gevallen en weeg momenteel 92,1 kg dus gaat de gede kant op!
     
  16. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    goed zeg

    bij mij gaat het ook perfect ik alweer 11 kilo kwijt in 8 week ben wel 1 week blijven hangen aop me gewicht ik woog eerst 95 en nu 84.0

    na het lukt ons wel :)
     
  17. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    samen komen we er wel!

    wat voor dieet volg je?
     
  18. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ollyxia via de internist ziekenhuis
     
  19. titus

    titus Fanatiek lid

    6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hoi
    ik ben ook aan het lijnen geslagen ben echt veel te dik en ben bang dat het bij mij door mijn gewicht komt als het niet lukt ik heb een vrij regelmatige cyclus maar wil er zelf alles aan doen om niet later te denken had ik maar.
    ik ben 168 en woog 115,9 ben nu in de derde week met afvallen bezig en weeg me altijd op maandag.
    was afgelopen maandag 111,3 dus ben op weg naar 110. hoop dit snel te halen want ben het ook wel zat.
     
  20. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @titus ah meid spannend......waa doe je het mee......en er is al 4 kilo vanaf dat is erg netjes.....wat mag je wegen met je lengte?
    succes

    @bengeltje........succes ermee dan.........ik doe het liever op mijn iegen manier dan die van het ziekenhuis.....zo kan ik me alles zelf fatsoendleijk indelen!
     

Deel Deze Pagina