Gisteren uit eten geweest... draagt niet echt bij he? Maar het was wel HEEEEEERLIJK dus vandaag weer rustig aan doen. Heb bijna mijn thee op en dan begin ik aan mijn eerste flesje water.
Als het maar wel lekker was he ennuh 1 avondje lekker eten is toch niet erg Wij eten vanavond uit niet thuis en bij de gene waar we eten die kookt graag. Dus thja ik wete niet wat er op me bord komt, maar zal wel niet gezond zijn :S xxxx
Hier gaan we vanavond ook uiteten, Ik probeer het gezond te houden! Prettig weekend allemaal. Groetjes Sabrien
Oktober dani86 Lengte: 163cm Begin gewicht: 94,7 Doel: 63 Gewicht nu: 88 Nog te gaan: 31.7 Al afgevallen: 6.7 Bloempje55 Lengte: 163 Begin gewicht: 100 Doel: 65 Gewicht nu: 100 Nog af te vallen: 35 Al afgevallen: 0 wiesje lengte: 163 begin gewicht: 94 doel: 80 gewicht nu: 94 nog af te vallen: 14 al afgevallen: 0 nicole26 lengte: 1.76 begin gewicht: 82.4 doel: 67 gewicht nu: 79.2 nog af te vallen: 12.2 al afgevallen: 3.2 Kiki lengte: 1.75 begin gewicht: 78.0 doel: 68.0 gewicht nu: 76.7 nog af te vallen: 8.7 al afgevallen: 1.3 bengeltje86 Lengte: 1.66 Begin Gewicht: 95,0 Doel :70 Gewicht Nu :76,5 Nog Af Te Vallen: 6.5 Al Afgevallen: 18,5 Lilith Lengte: 160 Begin Gewicht: 73,5 Doel: 65 Gewicht nu: 72,2 Nog Af Te Vallen: 7,2 Al Afgevallen: 1,2 Sabrien Lengte: 1.64 Begin gewicht: 95.6 Doel: 80 Gewicht nu: 91.5 Nog te gaan: 11.5 Al afgevallen: 4,1 Toys Lengte: 170cm Begin gewicht: 85 Doel: 70 Gewicht nu: 80 Nog te gaan: 10 Al afgevallen: 5 Layla Lengte: 1.67 Begin gewicht: 73 Doel: 65 Gewicht nu: 73 Afgevallen: 0 Nog te gaan: 8 Pendrag Lengte: 1.83 Begin gewicht: 100 Doel: 78 Gewicht nu: 96 Afgevallen: 4 Nog te gaan: 18 Josien Lengte: 1.75 Begin gewicht: 115 Doel: 75 Gewicht nu: 109,1 Afgevallen: 5,9 Nog te gaan: 34,1 Joyce1980 Lengte: 167 Begin gewicht: 84 Doel: 65 Gewicht nu: 84 Afgevallen: 0 Nog te gaan: 19 Met z'n allen al afgevallen: 48,7 totaal[/quote] @toys Ik heb je verandert Goed gedaan xxx
meiden ik "breek ff in" ! op dit moment voor mij geen lijnen maar als jullie in maart nog bezig zijn .. en ik hoop voor jullie van niet ! dan sluit ik me zeker aan ! succes voor jullie allemaal ik weet wat het is ben nl een enorme jojo !
ok, ik houd me aan de donderdag, haha dan heb ik nog lekker een halve week om flink wat af te vallen voor het eerste weegmoment!hihi, tactisch aanpakken he dat afvallen. vanavond weer een moeilijke avond, idols begint weer! dat is niet zo erg maar ik ben alleen thuis en er liggen nog lekkere chippies en ik heb nog een lekker koud biertje liggen. en als klap op de vuurpijl ben ik alleen thuis met mijn mannetje, mijn grote man is werken. kortom verleiding alom . gelukkig zijn het kleine zakjes chips dus als ik het tijdens idols niet volhoudt dan kan ik het nog op een compromis gooien dat ik een zakje mag, toch toch toch? o wat fout van mij! laat ik eerst maar eens een lekker groot glas water achterover slaan, dan is mijn buikje weer gevuld! zo nu even mijn mannetje een knuf geven want ik hoor wat gehuil boven en een knuf doet dan wonderen. o enne niet te vergeten dankzij mijn kleine mannetje heb ik vandaag alweer anderhalf uur gelopen, gezellig met de kleine in de wandelwagen boodschappen doen! heerlijk! succes voor iedereen! joyce
waarom vrijdag morgen? heb het nog nooit gehoord maar kan best! wij hadden gister een housewarming van mijn neef en die had nootjes en snacks dus ja weer heelrijk genoten niet ehct goed maar oke........ik ga deze week weer sporten moet naar het ziekenhuis en ga waarschijnlijk ookd oor naar ronde 16 en dan ga ik naar de gyn dnek ik....wil toch wel eens weten hoe en wat...... weten jullie hoe dat zit met vrouwen die overgewicht hebben hoe groot de kans is dta ze zwanger raken enz? XXX
Ik kan me wel wat voorstellen bij vrijdagmorgen. Door de week is gezond en met mate eten vaak makkelijker dus daar zie je dan op vrijdagochtend het resultaat van. En dat motiveert weer om het weekend ook zo door te gaan. Zo werkt het bij mij in ieder geval.
ik ben helemaal happy vandaag , kreeg gisteren twee keer te horen dat ik er smaller uitzag dus dat motiveert natuurlijk weer ! Ik ga me ook op vrijdag wegen zit inderdaad wat in dat je doordeweeks gezonder eet ....
Ja het gaat zeker de goede kant op Ik ben 24 september begonnen dus ga nu mijn 5e week in. Maar het kan me niet snel genoeg gaan Nog 10 te gaan
jullie gaan allemaal super dames ik ben weer bij gekomen dus ga vandaag weer langzaam beginnen met afvallen en opletten met eten enz....ga deze week ook weer fitnessen (na 2 weken niet te zijn gegaan) XXX
ik ben weer afgevallen voor weekend woog ik 76,6 nu 76,1 en heb gewoon lekker weekend lekkere dingen gegeten heel weekend door en toch afgevallen hahaha had echt verwacht dat ik omhoog was gegaan niet dus
Spannend nu donderdag wegen! Ik ben eens benieuwd, succes allemaal deze week. Hier is het, het weekend wel allemaal goed gegaan. Ben leker wezen uit eten zaterdag maar heb toen gegrilde kipfilet gegeten met champignons, paprika, uien en rijst met een paar frietjes mmmmmmmmmmm gegeten. Dus dat viel wel mee denk ik he. Vanavond weer sporten! Sporten jullie ook?