eyye meiden, hier berichtje van mij. Lekker druk gehad hier geklust (nee niet in bed, echt met een verf kwast tegen de muren haha) Nog bezig met de wc maar nog niet af, morgen weer een dag haha. Let nog steeds op me eten, wel van het weekend een chokotruffel op heerlijk hahaha xxxxx
haha wij zijn hier ook aan het klussen geweest, manlief is beneden de wc aan het verbouwen en ikke heb alvast op de bovenverdieping wat deuren geschilderd en ben nu met de tegeltjes in de keuken bezig! tja het word ooit nog wat! maar al dat geklus is niet voor niets geweest, want de 1e kilo is eraf! het is maar een kilo , maar je moet ergens beginnen , toch?!?! ik weeg nu 82.9, nog veel te gaan! nu even met zijn allen er tegenaan en dan donderdag allemaal een superresultaat! succes liefs joyce
Oktober dani86 Lengte: 163cm Begin gewicht: 94,7 Doel: 63 Gewicht nu: 88 Nog te gaan: 31.7 Al afgevallen: 6.7 Bloempje55 Lengte: 163 Begin gewicht: 100 Doel: 65 Gewicht nu: 100 Nog af te vallen: 35 Al afgevallen: 0 wiesje lengte: 163 begin gewicht: 94 doel: 80 gewicht nu: 94 nog af te vallen: 14 al afgevallen: 0 nicole26 lengte: 1.76 begin gewicht: 82.4 doel: 67 gewicht nu: 79.2 nog af te vallen: 12.2 al afgevallen: 3.2 Kiki lengte: 1.75 begin gewicht: 78.0 doel: 68.0 gewicht nu: 76.0 nog af te vallen: 8.0 al afgevallen: 2.0 bengeltje86 Lengte: 1.66 Begin Gewicht: 95,0 Doel :70 Gewicht Nu :76,5 Nog Af Te Vallen: 6.5 Al Afgevallen: 18,5 Lilith Lengte: 160 Begin Gewicht: 73,5 Doel: 65 Gewicht nu: 72,2 Nog Af Te Vallen: 7,2 Al Afgevallen: 1,2 Sabrien Lengte: 1.64 Begin gewicht: 95.6 Doel: 80 Gewicht nu: 91.5 Nog te gaan: 11.5 Al afgevallen: 4,1 Toys Lengte: 170cm Begin gewicht: 85 Doel: 70 Gewicht nu: 80 Nog te gaan: 10 Al afgevallen: 5 Layla Lengte: 1.67 Begin gewicht: 73 Doel: 65 Gewicht nu: 73 Afgevallen: 0 Nog te gaan: 8 Pendrag Lengte: 1.83 Begin gewicht: 100 Doel: 78 Gewicht nu: 96 Afgevallen: 4 Nog te gaan: 18 Josien Lengte: 1.75 Begin gewicht: 115 Doel: 75 Gewicht nu: 109,1 Afgevallen: 5,9 Nog te gaan: 34,1 Joyce1980 Lengte: 167 Begin gewicht: 84 Doel: 65 Gewicht nu: 84 Afgevallen: 0 Nog te gaan: 19 Met z'n allen al afgevallen: 49,4 totaal Ik heb mijn eigen gegevens aangepast en het totaal afgevallen. Op naar de 50 Kilo! Groet van Kiki
Kiki, goed gedaan meis ...ik ben nog steeds aan het verven, wc word echt super vet Ben bezig met allemaal vissen echt zo mooi. als het klaar is maka ik wel foto xxxx
zo dame sik ben net thuis moest vanmorgennaar het ziekenhuis en ben daarna meteen even gaan fitnessen dat heeft me weer goed gedaan dus ga nu weer wat vaker hoop dat het resultaat donderdag te zien is
hoi meiden? mijn week zit dr weet bijna op eigenlijk morgen maar ik kon niet wachten met wegen dacht dat er niks af zou zijn want ik heb de slag nog niet echt te pakken maar tadaaaaaaaa 0.9 dr af woepieeeee nu nog beter mn best doen! hebben jullie trouwens een digi weegschaal of nog gewoon eentje met een draaidingetje, wij hebben allebei wel maar er zit 5 kg verschil in, maar volgens mijn man word je alleen maar zenuwachtig van al die onsjes die die digi aan geeft ... wat doen jullie? liefs wiesje
@wiesje, ik doe het morgen wel veranderen als iedreen heeft gewogen, is makkelijker kan ik hem in 1 keer veranderen. Maar toch 0.9 is ook wat er af toch bter dan aan komen . Ennuh ik heb nog geen weegschaal haha die krijg ik met me verjaardag . Maar ik lrijg een digi. Vind ik makkelijker denk ik. Gister wel gemeten en was al wel 3 cm van me middel af . Nu hopen dat het ook op de weegschaal te zien is hahha xxxx
ik weeg vrijdag dat is mijn vaste dag zij de internist dus je zal hem nog een keer vaker moeten veranderen
anders doen we t toch allemaal op vrijdag? hoef je niet steeds dat ding te veranderen.. woepieee 3 cm dr af lekker hoor... @bloempje is je wc al klaar? ik heb ook zin om te gaan klussen hiero wiesje
Ja denk dat dat beter iedee is, om het elke vrijdag bij te houden. Weet je ik onthoud het wel wie wat afvalt ofzo, want kan terug lezen . Anders hebben we steeds die lijst ertussen door hahaha. En in 1 keer is veel makkelijker Nee wc is nog steeds niet klaar haha, had er vandaag ook ff geen zin in Morgen weer een dag hoor haha. Alles op ze tijd, en heb tot 1 nov de tijd dus thja tijd zat. Zondag naar Sixflags (of walibi wat is het nou haha) Me broertje vroeg gister avond onder het pollen of ik en me vriend zin hadden om mee te gaan. Dus wel lachen. Maar ja wel een dag vol met vet eten :S want ja dat patatje gaat daar makkelijker in hahahaha. xxxx
Ik weeg donderdagavond (in het ziekenhuis) maar ik laat jullie dat vrijdag weten goed? Ben benieuwd wat we deze week weer kwijt zijn! Ik weeg me overigens ook maar 1 x in de 2 weken.
Ja daarom zijn zat meiden die toch andere dagn wegen, maar zullen we anders afspreken dat we elke vrijdag de lijst veranderen? Dan kan alles in 1 bericht verandert worden vandaar . Ik heb nog geen weeg dag, denk dat ik idd maar op vrijdag ga wegen moet toch eerst naar me ma rijden om te wegen. xxxx
sabrien savonds weeg je altijd tussen de 200 a 800 gram meer dan sochtends mischien ook dan vrijdag morgen doen? je zult zien dat het scheelt
Ik ben bij een dieetclub via het ziekenhuis en dat is altijd op donderdagavond helaas. Ik moet er over 2 uurtjes weer heen, duimen jullie voor me? gr. Sabrien