Goed meiden! Ik was 0.7 kg kwijt. en de 80 kg begint langzaam in zicht te komen. Groetjes Sabrien. Prettig weekend allemaal.
zo ik kom er net achter dat het vrijdag is en geen zaterdag, lang leve het zwangerschapsverlof, ik ben al maanden de dagen kwijt. maar goed, ik woog vanmorgen 81.8 dus toch weer wat kwijt. en tja alle beetjes helpen. bloempje alvast weer bedankt voor het aanpassen, is volgens mij veel werk! liefs joyce
Deze week van mij geen weegresultaat, de Sinterklaassnoepjes moesten allemaal getest worden Volgende week weer goed mijn best doen met trainen en dan durf ik me wel weer te wegen Groet van Kiki
Ha meiden, Ik kom net dit topic tegen en ik wil graag meedoen! Mag ik erbij? Lengte: 1.75 begin gewicht: 87.7 doel: 70 gewicht nu: 87.7 nog te gaan: 17.7 afgevallen: 0 Tja dus nog niet zoveel afgevallen. Zijn er iedere week weegmomenten of iedere maand? Wil iemand me bij kletsen? Liefs Liselotte
Hallo Liselotte Welkom!, en tuurlijk mag jij meedoen... waarom ook niet, hoe meer zielen hoe meer vreugde en dit is hier ok echt een aanmoediging om er blijven voor te gaan! Bloempje is de persoon die de verantwoordelijkheid op zich heeft genomen om die lijst elke week aan te passen en bij nieuwkomers die er aan toe te voeg, dus dat komt zeker in orde hoor! Normaal wordt er de vrijdag gewogen en dan doorgegeven wat het resultaat is. Zo, ik heb je al het een en ander verteld. Tot later en doe je best! Groetjes
Hoi yummiekrieske, Okidokie dank je wel! Ja ik heb die "controle" van andere nodig anders lukt het op de één of andere manier niet! Nou we gaan ervoor! Liefs Liselotte
@siem : geen paniek meid! Kbegrijp wel dat het mss niet zo leuk is dat je niks bent afgevallen, maar je bent ook niet bijgekomen hé! Volgens dat ik begrijp ben jij zwanger, dus echt 'diëten' mag jij eigenlijk niet doen, gewoon verder gezond blijven eten is de boodschap!, want er moet immers gezorgd worden voor dat klein wonder die jij draagt! Het beste en hou de moed er maar in! Groetjes
Nou tijdje niet geweest , ben begonnen met fulltime werken dus weinig tijd gehad voor de pc maar een fulltime baan is wel goed voor de lijn ik woog vanmorgen 77,6
ik woog vanochtend 67,2 kg. Ik weeg me elke maandagochtend, dan heb ik het weekend er ook bij.....want dan is het voor mij het moeilijkst!
We zijn weer een week verder en ik weeg nu 102.0 dus 1,5 kilo eraf afgelopen week. Het is allemaal erg verleidelijk zo in deze sinterklaastijd alle dames veel succes. Piglet
Hoi allemaal, Zou ik ook met jullie mee mogen afvallen, ik probeer het namelijk al weken maar echt iets eraf gaat er niet, misschien dat het beter gaat met een stok achter de deur. Mijn gegevens, ik ben 1,75 lang en weeg 108 kilo Ik wil eerst maar eens naar de 80 kilo dan ben ik al gelukkig. Groetjes Vera
November dani86 Lengte: 163cm Begin gewicht: 94.7 Doel: 63 Gewicht nu: 87.5 Nog te gaan: 24.5 Al afgevallen: 7.2 Bloempje55 Lengte: 163 Begin gewicht: 100 Doel: 75 Gewicht nu: 99 Nog af te vallen: 24 Al afgevallen: 1 wiesje Lengte: 163 Begin gewicht: 94 Doel: 80 Gewicht nu: 94 Nog af te vallen: 14 Al afgevallen: 0 nicole26 Lengte: 1.76 Begin gewicht: 82.4 Doel: 67 Gewicht nu: 77.5 Nog af te vallen: 10.5 Al afgevallen: 4.9 Kiki Lengte: 1.75 Begin gewicht: 78.0 Doel: 68.0 Gewicht nu: 75.7 Nog af te vallen: 7.7 Al afgevallen: 2.3 bengeltje86 Lengte: 1.66 Begin Gewicht: 95.0 Doel :70 Gewicht Nu :74.3 Nog Af Te Vallen: 4.3 Al Afgevallen: 20.7 Lilith Lengte: 160 Begin Gewicht: 73.5 Doel: 65 Gewicht nu: 72.2 Nog Af Te Vallen: 7.2 Al Afgevallen: 1.2 Sabrien Lengte: 1.64 Begin gewicht: 95.6 Doel: 80 Gewicht nu: 90.0 Nog te gaan: 10.0 Al afgevallen: 5.6 Toys Lengte: 170cm Begin gewicht: 85 Doel: 70 Gewicht nu: 80 Nog te gaan: 10 Al afgevallen: 5 Layla Lengte: 1.67 Begin gewicht: 73 Doel: 65 Gewicht nu: 73 Nog te gaan: 8 Afgevallen: 0 Pendrag Lengte: 1.83 Begin gewicht: 100 Doel: 78 Gewicht nu: 96 Nog te gaan: 18 Afgevallen: 4 Josien Lengte: 1.75 Begin gewicht: 115 Doel: 75 Gewicht nu: 108.3 Nog te gaan: 33.3 Af gevallen: 6.7 Joyce1980 Lengte: 167 Begin gewicht: 84 Doel: 65 Gewicht nu: 81.8 Nog te gaan:16.8 Afgevallen: 2.2 Siem Lengte: 1.63 Begin gewicht: 63 Doel: 54 Gewicht nu: 63 Nog te gaan: 9 Afgevallen: 0 Mila24 Lengte: 1.78 Begin gewicht: 69 Doel: 65 Gewicht nu: 69 Nog te gaan: 4 Afgevallen: 0 Nikkie80 Lengte: 165 Begin gewicht: 68 Doel: 57 Gewicht nu: 67.2 Nog te gaan: 10.2 Afgevallen:0.8 Yummiekriekske Lengte: 176 Begin gewicht: 94.6 Doel: 70 Gewicht nu: 74.5 Nog te gaan: 4.5 Afgevallen: 20.1 Piglet Lengte: 1.73 Begin gewicht: 107.8 Doel: 75 Gewicht nu: 102 Nog te gaan:27 Afgevallen: 5.8 Veertje Lengte: 1.75 Begin gewicht: 108 Doel: 80 Gewicht nu: 108 Nog te gaan:28 Afgevallen: 0 Liselotte Lengte: 1.75 Begin gewicht: 87.7 Doel: 70 Gewicht nu: 87.7 Nog te gaan:17.7 Afgevallen: 0 Met z'n allen al afgevallen: 115,2 totaal Bloempje... om te helpen alvast een tussentijdse update. Goed?!?
Ey meiden, sorry dat ik net meer online geweest ben. Maar ja ik begon vorige week vrijdag te werken. EN het brak me echt ff op :S was snel moe enzo. Dus dacht ff snel online komen nu ....Zaterdag avond ben ik wel weer online hoor Ik ben 1 kilo af gevallen. Gaat langzaam maar Huisarts zei door dat ik veel fiets nu krijg ik spieren (jaja ik krijg been spieren hahaha) en die wegen ook zei ze. Achjah we zien wel toch Ik ben wel 5 cm van me middel af xxxx
dames het gaat echt super.....blijf het volhouden! ik heb me nog niet gewogen ga dta zometeen doen maar dnekd at ik iets ben aangekomen of hetzelfde ben gebleven krijg wel van mensen te horen dta ze zien dta ik afgevallen ben dus dta is goed!
wow sommige van jullie zijn echt al veel afgevallen! ik ben nu 1 kilo afgevallen hahah doen jullie nog speciale oefeningen of dieet volgen ?
nieuw weegresultaat , ik weeg vanmorgen 81.3, tja weer een halve kilo eraf, maar baal wel een beetje want maandag zat ik alweer op de 80. maar goed we gaan gewoon vrolijk verder. Siem, ik volg geen dieet. ik probeer gewoon wat gezonder te eten en ipv een heel pak koekjes maar 2 koekjes ofzo te nemen. het gaat zo wel wat langzamer maar ik hoop dat de kiloos er zo wel afblijven. ik heb nog een week zwangerschapsverlof en dan begint het gewone leven weer, dan gaat het lijnen waarschijnlijk wat beter. dan eet ik in ieder geval op mijn werk op vaste tijden en ja hoor dan ga ik ook weer fietsend naar mijn werk. dat is toch 3 keer in de week een uur fietsen. hopelijk had iedereen goede resultaten en voor alle nieuwelingen, veel succes! liefs joyce
Hallo meiden, ook ik ben hier nog eens terug met een het nieuwe weegresultaat van gisterenavond in de weight watchers. Voor mij is dat maar 100grammetjes die eraf zijn na een weekje, maar het is toch een minnetje hé!, en ja hoor ik ben blij want heb al heel wat bereikt. Weeg nu 74,4 en al dik tevreden! @bloempje : no panic, komt allemaal wel in orde! we kijken er al naar uit dat je die toffe lijst hier terug aan past en we de resultaten es kunnen bekijken! Groetjes en tot de volgende!
Ik doe ook mee! Geen idee hoeveel ik weeg, ben anti-weegschaal maar schat zo rond 62 kilo en was altijd 52 dus ik wil 10 eraf! Het gaat me overigens meer om de kledingmaat, mijn mooie geliefde spijkerbroeken liggen te roepen naar mij vanuit de kast....zucht...ow ja ben 1,60 enne... 25, nog meer info vereist?
Mag ik ook meedoen? Even mijn gegevens: Lengte: 1.70 m Huidig gewicht: 92 kilo Streefgewicht (1e stap): 80 kilo Ik ga maandag beginnen met lijnen! Morgen feestje